Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. آزمون
  3. تحلیل آزمون
  4. این داستان : تحلیل آزمون
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

این داستان : تحلیل آزمون

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده تحلیل آزمون
47 دیدگاه‌ها 13 کاربران 10.9k بازدیدها 28 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ب بنده ی خدا

    @zahra-m1999 در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

    نمیدونی چقد دعات کردم:) خیلی زحمت کشیدی ممنون(:
    سر فرصت نکاتشو یادداشت میکنم تا قشنگ جا بیفته واسم

    اگه به هر دلیلی سوال حل نشد شروع به حل دوباره نکنید چون استرس حل نشدنش و خستگی ذهنتون وموندن رو ی یک سوال بده ممکنه بگید دو دقیقه مثلا گذاشتم اما الان ول کنم تلف میشه وغیره امل کم پیش میاد بشه با موندن روش حلش کرد رهاش کنید برید سوالات بعدی که بعدش درصورت برگشت مطمئنا ذهنتون اروم تر واماده تر وراحت تره. واحتمال حلش بالاست

    بچه ها تو محاسباتیا مخصوصا وقتی یه سوالو حل میکنیمو به جواب نمیرسیم, اگه دوباره شروع کنیم به حل کردن باز همون اشتباهو مرتکب میشیم
    غالبا اینجوریه که تو فاصله کم از حل قبلی , ذهن دوباره همون مسیرو واسه حل طی میکنه
    ینی همه چیز منطقی به نظر میرسه و نمیفهمی مشکل کجاست
    اینجاست که حل مجدد ممکنه مارو عصبی کنه که دوبرابر وقت گذاشتمو نشد
    بعد ممکنه وسوسه بشید که حیفه برید سراغ سوال بعد با این همه وقتی که گذاشتید
    و این چرخه معیوب ادامه پیدا میکنه!
    قدرت نه گفتن داشته باشیم:)

    B آفلاین
    B آفلاین
    Brilliant
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #29

    @_azar_ در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

    @zahra-m1999 در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

    نمیدونی چقد دعات کردم:) 🌹 چی بهتر از این یه دنیا ممنون اول روز کل انرژی مثبت وحس خوب بهم داد جمله ت
    خیلی زحمت کشیدی ممنون(:🌹🌹🌹🌹خواهش می کنم
    سر فرصت نکاتشو یادداشت میکنم تا قشنگ جا بیفته واسم 🌹موفق باشی هم مدیریت زمان هم اینجور کارها نیاز به تمرین داره اولش سخته اما کم کم راحت میشه واسه ت

    ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • ب آفلاین
      ب آفلاین
      بنده ی خدا
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #30

      romisa @zahra-m1999 :face_blowing_a_kiss: :hugging_face:

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • fatemeh.2tF آفلاین
        fatemeh.2tF آفلاین
        fatemeh.2t
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #31

        من اصلا تحلیل آزمون یاد ندارم
        بعد ازمون هم خسته
        فقط غلطا و درستا رو نگاه میکنم درصد میگیرم

        موفقیت یک مسیر است نه یک هدف!

        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • B Brilliant

          %(#ff0000)[حتما بخوانید !!!!!!]

          هیچی به اندازه تحلیل ازمون مهم نیست ایراد کارتون پیدا میکنه جای که باید بیشتر بخونید نقطه ضعفتون درمورد برنامه درسا و... میگه تا قبل اینکه سر ازمون اصلی طراح غافلگیرتون کنه حلش کرده باشید
          چند تا مسئله مهم وجود داره
          قبل ازمون
          حین ازمون
          بعد ازمون
          دسته بندی سوالات ازمون
          اول از دسته بندی سوالات شروع می کنم
          شما سر جلسه
          سراغ سوالات مباحثی خواهید رفت که خوندید شون
          یهسری سوالات هستن که روتین هستن ونمونه شون رو دید یا نه نکته ی برای جلب توجه شما ندارن
          یه سری سوالات اما هستن فارغ از اینکه حلشون کنید یانه برای تون جالبه
          از ریز بینی طراح مدل طرحش وغیره تعجب می کنید بزارید راحت تر بگم
          میگید اوووه اینوووو چه جالبه عههه نگاه کن این قسمت سوال داده (مثلا یه نکته ریز یا برداشت جالب)
          می دونید این سوالات یا سر ازمون نشان دار کنید یا بعدش البته درمورد این بعد هم کلی حرف دارم که کی باشه
          خلاصه این سوالات جدا از حل شدن یا نشدنشون به سبب اون حس تعجب وجذابیت یا بهتره بگم مهم بودن اهمیت دارن چون همه دید شما رو برای خوندن بهتر میکنن ودیدتون باز می کنن هم اینکه مسلما با تستی که توی خونه حل کردید یک تفاوتی داشته که براتون جدید وجالب به نظر اومده
          اما قبل ازمون
          ببینید شما با توجه به برنامه تون یه مباحثی رو می خونید
          حالا یا روز قبلش(یا دو روز) ازمون غیر حضوری بزنید یا باتوجه به حل تست های که انجام دادید باید بدونید تو هر فصل کجا رو قوی هستید کجا رو نه چه مدلی از سوال راحت حل میشه چه مدلی نه
          شما سر ازمون تصمیم کلی نمی گیرید مگر اتفاقی جدیدی رخ بده که نیاز به تصمیم گیری کلی داشته باشه
          شما فقط طبق نقشه ذهنی تون ازمون میدید واین نقشه بی شک باید انعطاف داشته باشه
          حالا می ریم لحظه ازمون
          شما سوالات رو اینجوری تقسیم کنید
          یک)درسش بلدید ،خونید وتوانایی علمی حلش دارید بزارید راحت تر بگم با خوندنش راه حلش به ذهنتون میاد
          دو)می تونید توی زمانی مناسب حلش کنید (زمان مناسب زمانی هست که باعث نشه شما نرسی همه سوالات نخونی دقت کنید هم جدا سازی سوالات هم زمان دادن به شدت به تسلط شما بستگی داره تسلط تون پایین باشه همه سوالات ممکنه مهم باشه ، تسلطتون کم باشه نمی تونید احتمالا سوال وقت گیر تشخیص بدید )
          حالا یا می رید سراغ حل سوال یانه
          1)اگه هر دو مورد اوکی بود که هیچی حل کنید اگه به هر دلیلی سوال حل نشد شروع به حل دوباره نکنید چون استرس حل نشدنش و خستگی ذهنتون وموندن رو ی یک سوال بده ممکنه بگید دو دقیقه مثلا گذاشتم اما الان ول کنم تلف میشه وغیره امل کم پیش میاد بشه با موندن روش حلش کرد رهاش کنید برید سوالات بعدی که بعدش درصورت برگشت مطمئنا ذهنتون اروم تر واماده تر وراحت تره. واحتمال حلش بالاست
          2)اکر هر دو مورد نبود که رد کنید که مگه بعدن اگه وقت شد بعد سوالات دسته 3و4بیاین سراغش
          3)اگر مورد اول اوکی نبود مثلا ضربدر بزنید به این معنی که من بلدش نیستم فعلا وسراغ حلش نمی رم دور بازگشت درصورت اضافه اومدن زمان بعد حل دسته 4بیاید سراغش
          4)اگه مورد اول اوکی بود اما دومی نه یه علامت بزارید تا دور دوم بیاید سراغش البته ممکنه شما چند تا سوال از این مدل داشته باشین دور برگشت باز ببیند کدومش راحت تر وسریع تر حل میشه اول برید سراغ اون وبعد کم کم بعدی ها در حدی که زمان بازگشت درس مربوطه اجازه بده ممکنه یه سری از این ها هم حل نشن مهم نیست رها کنید وبگذرید

          بعد ازمون هرچه سریع تر تحلیل انجام بدید بهتره چون یادتونه کدوم مهم بود کدوم بلد نبود کدوم حل نشد و....
          خب صحیح غلط هاتون مشخص کنید یا اگه کارنامه دیر میاد سوالات دسته بندی کنیدیا سوالی اگه وقت نشده بخونیدش برید سراغش تا تمام سوالات اماده دسته بندی باشن سوالات زده ونزده
          زده ها مهم نزده های مهم
          اون های که راه حلی براشون نداشتید وحلش نکردید یا که فکر کردید میشه حلش کرد ونشد
          سوالات غلط مهمن اونایی که فکر کردید صددرصد درسته بی دقتی شما توی درس خوندن یاحل سوال نشون میده
          اونایی که مهم بودن وغلط حل کردید کامل نبودن تسلطتتون نشون میده واینکه یه مطلب اشتباه فهمیدید یا اشتباه به کار بردید دراصل شما اشتباه حل کردید وخوندید وباید اصلاح شه
          سوالات نزده )اونایی که وقت نشده رو حل کنیددتوخونه تا توی نزده هاتون به مهم ها برسید ) یادگیری ناقص عموما نشون میدن شما خوب نخوندید پس باید تکمیل شه
          سوالاتی که حل شده ودرست بوده ومهم بود به شما این نشون میده خونید خوب هم خونید نسبتا اما این سوالات تسلط شما رو بالاتر می برن بابد تمرین شن
          دلیل اشتباه حل کردن. یا حل نکردن یه سوال بیابید
          زمان واسترس سریع تر حل کردن وبی دقتی ،ضعف علمی ???
          پس برید سراغ حل مشکل
          علاوه براین تست ها رو نشان دار کنید به این صورت که
          وکنار هر سوال غلط یا نزده مهم دلیلش بنویسد ( نزده مهم چیه ???نزده ها که اصلا وقت نشده بخونیدشون وبعدن هم صحیح حل کردید میرن تو دسته سوالاتی که سر ازمون راحت حل شدن اما نزده ی که خوندید صورت سوال اما یا بلدش نبودید یا زمان استاندارد حل نمی شدن نزده مهمن )
          سوالات صحیح مهم هم علامت دارمیشن تا با تکرار تسلطت بالا ببرن
          هم تیپ مشابه اینا رو حل کنید هم مثل تست های نشان دار کتابتون مرور ش کنید
          حتی شاید بشه گفت اینا مهم ترن چرا چون اون تست ها اکثر بعد خوندن مطلب وبا جنبه یادگیری بوده اما اینا بعد خوندن مطلب تست زنی وبا جنبه سنجش بوده )اکه تست سنجش می زنید یا ازمون غیر حضوری قبل ازمون اصلی (برای ازمون داشتن تایم مرور ورفع اشکال مهمه سعی می کنم اگه وقت شد درمورد این موضوع هم توضیح بدم ) اونا هم این اهمیت دارن
          **از تحلیل ازمون غافل نشید وهی امروز نه وفردا و بعدن نگید خیلی مهم چند بار اجرا کنید تاکم کم. یادش بگیرد
          زمان بندی وازمون دادن یاد بگیرید کنمور علاوه بر علم نیاز به مهارت های مدیریت زمان و...داره **
          **موفق باشید **
          پ.ن 1:متن طولانی بود اگه اشتباه تایپی داشتم ببخشید به دلیل اینکه کار داشتم تند تایپ کردم و همین طور فرصت اصلاح اشتباهات احتمالی دوباره خوندنش نبود
          پ.ن2:ببخشید دیر شد
          پ.ن3:دلم می خواست کامل باشه ،امیدار اینطور شده باشه ،سعی می کنم اکر نکته ی جا مونده بود بعدا بگم

          fatemeh.2tF آفلاین
          fatemeh.2tF آفلاین
          fatemeh.2t
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #32

          @zahra-m1999 مرسی🌼🌸🌷🌸

          موفقیت یک مسیر است نه یک هدف!

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • fatemeh.2tF fatemeh.2t

            من اصلا تحلیل آزمون یاد ندارم
            بعد ازمون هم خسته
            فقط غلطا و درستا رو نگاه میکنم درصد میگیرم

            romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #33

            @fatemeh-2t در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

            من اصلا تحلیل آزمون یاد ندارم
            بعد ازمون هم خسته
            فقط غلطا و درستا رو نگاه میکنم درصد میگیرم

            یه بار دیگه سوالای اشتباهو خودت حل کن دام ( راه حل اشتباهی که رفتی ) رو پیدا کن حالا میتونی یه جا بنویسی که بعدا دوباره توو این دام تستی نیفتی
            درواقع منظورم اینه اون تستو تحلیل کن طوری که اگه دوباره همون تستو یا یه تیپ سوال اون مدلی رو جلوت گذاشتن بتونی حل کنی
            به نظرم بعد آزمون یه استراحت چن ساعته داشته باش و بعدش تحلیل کن اگه خیلی خسته شدی میتونی یکمشو (البته فقط یکمشو :| ) بذاری روز بعد (نذاری هفته بعدا )
            حتما تحلیل آزمون یادت نره .....بهش بیشتر اهمیت بده ارزششو داره
            موفق باشی :)

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            5
            • fatemeh.2tF آفلاین
              fatemeh.2tF آفلاین
              fatemeh.2t
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط fatemeh.2t انجام شده
              #34

              باش😅مرسی🌼🌸

              موفقیت یک مسیر است نه یک هدف!

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #35

                تحلیل آزمون رو جدی بگیرید به خصوص این روزها
                تحلیل آزمون های سه روز یکبار و آزمون های آزمایشیتون رو %(#ff0000)[لطفااااا] جدی بگیرید
                دانش-آموزان-آلاء

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                9
                • K99_DrK آفلاین
                  K99_DrK آفلاین
                  K99_Dr
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط K99_Dr انجام شده
                  #36

                  کسی پاسخنامه تشریحی 97 خارج درس های عربی دینی زبان رو داره؟
                  دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                  I ElimoonE 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • K99_DrK K99_Dr

                    کسی پاسخنامه تشریحی 97 خارج درس های عربی دینی زبان رو داره؟
                    دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                    I آفلاین
                    I آفلاین
                    It'sJustaDream
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #37

                    @moosavi21

                    فکر نکنم کسی داشته باشه چون من هر سایتی هم گشتم نبود بنظرم شما هرکدومو مشکل دارید بپرسید بچها جواب بدن و تحلیل کنن نهایتا

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • K99_DrK K99_Dr

                      کسی پاسخنامه تشریحی 97 خارج درس های عربی دینی زبان رو داره؟
                      دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                      ElimoonE آفلاین
                      ElimoonE آفلاین
                      Elimoon
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Elimoon انجام شده
                      #38

                      http://www.kanoon.ir/Public/ArticleArchive?tag=789
                      پاسخ تشریحی ۹۷
                      @moosavi21

                      K99_DrK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • ElimoonE Elimoon

                        http://www.kanoon.ir/Public/ArticleArchive?tag=789
                        پاسخ تشریحی ۹۷
                        @moosavi21

                        K99_DrK آفلاین
                        K99_DrK آفلاین
                        K99_Dr
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #39

                        Elimoon اونجا هم نداره

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #40

                          🌺برای استرس و بی دقتی

                          🍎شما باید تعداد آزمون شبیه سازیتونو ببرید بالا
                          یعنی چی؟
                          یعنی اینکه مثلا من جمعه این هفته ازمون دارم
                          برم ازمون سال قبل و سالای قبل تر قلم چی که مباحثش مشترکه با این رو حل کنم
                          حتی میتونم از ازمون های گزینه دو و سنجش درصورتی که مباحث مشترک باشه استفاده کنم
                          تمام این ازمون ها باید زماندار و عین شرایط ازمون توو خونه حل بشه
                          یعنی وسطش با هیچکی حرف نزنم از سر جام پا نشم زمان دقیقا عین خودش نه یه دقه بیشتر و نه هیچی
                          و اخر ازمون هم واقعا تحلیل کامل انجام بدم

                          اینقدر باید این کارو برای ازمونای مختلف انجام بدم که وقتی رفتم سر جلسه به چشم یکی از ازمونایی که توو تونه حل می کردم بهش نگاه کنم

                          🍏مورد بعدی بی دقتی

                          شما باید اشتباهات متداول کار کنید
                          اشتباهاتی که خودتون انجام دادین یا بقیه هم انجام میدن منبع خوبی برای مطالعست
                          سوالاتی که توو دامش افتادین خودش یا دامش رو یادداشت کنید و قبل هر ازمون مرور کنید قبلیا رو

                          یادمه یه دفه سایت کانون یه خلاصه ای به اسم اشتباهات متداول شیمی گذاشت که اکثر دام تستا بود
                          از اونموقع به کلمات بیشتر دقت می کردم و تشخیص می دادم

                          🍓راهکار اخر که هرکسی انجام نمیده و بیشتر رتبه برترا از این کارا می کنن
                          هر شب ۲۰ تا تست زیست
                          ۱۰ تا فیزیک
                          ۱۰ تا ریاضی
                          ۱۰ تا شیمی
                          برای درسای اختصاصی به صورت زماندار از مباحث ازمون و با زمان پیش بینی شده کمتر از ازمون حل می کنن
                          اگه وقت کنن برای عمومی ها هم اجراش می کنن
                          ولی چیزی که توو این روش مهمه پیوستگی و هر روز انجام دادنشه و اگه یه شب انجام شه و چن شب نه، نتیجه نمیده

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          7
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                            #41

                            دوباره تاکید می کنم از تحلیل آزمون غافل نشید

                            دانش-آموزان-آلاء

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            7
                            • romisaR romisa

                              تا حالا چقد از اشتباهاتون درس گرفتید ؟ آزمون شرکت کردید ؟ چقدر از آزمونایی که تا حالا رفتید رو تحلیل کردید ؟
                              هیچ چیز ازمون به اندازه تحلیلش مهم نیست . در کل آزمون بدون تحلیل فایده ی چندانی نداره این تحلیلشه که مهمه . اینکه ما نقاط ضعمون رو پیدا کنیم اینکه بگم فلان مبحثو مطالعه کردم پس چرا نتونستم به تستاش جواب بدم ؟!!
                              کدوم تیپ تست مشتقو بلد نیستم ؟ کجاها فراره ، باید بیشتر تست بزنم ؟ چرا فلان درسو n ساعت خوندم ولی درصدم این شد ؟
                              اگه روشم اشتباهه از همین الان اصلاحش کنم . اگه یه درسو خوب خوندید ولی نتیجه نگرفتید علت یابی کنید.
                              به شخصه سال اول از همین تحلیل آزمونای نصفه نیمه ضربه خوردم.سال اول فقط درسهایی رو تحلیل میکردم که دوسشون داشتم مثل زیست یا میگفتم حالا برم مباحث ازمون بعدو بخونم باقی تحلیل یه روز دیگه !!!
                              وقتی به تست سختی از آزمون برمیخوردم و متوجه پاسخنامه نمی شدم بی خیال حل تست می شدم و ولش میکردم یعنی متاسفانه اینطور نبود که زمان دیگه ای روش وقت بذارم و بهش فک کنم.
                              اما سال دوم فیلمای تحلیل آژمونی که قلم چی میذاشت رو برای فهم حل تستایی که بلد نبودم ، به کار می بردم یا از بچه های انجمن می پرسیدم یا هرجور دیگه ای نگاه میکردم که من فلان مبحثو خوندم و اینقدر هم تست زدم چرا نتونستم به تستاش جواب بدم به کدوم مدل تست نتونستم پاسخ بدم یا وقت کم آوردم براش ؟ مشکل کجا بود ؟!! مرور خوبی نداشتم ؟ سطحی خونده بودم و فراموش شده بود ؟ تست زماندار نزده بودم ؟ حل تستم کم بود ؟ فقط حفظ کرده بودم و درکش نکرده بودم ؟اینا رو برای آزمون بعد برطرف میکردم.
                              من با تحلیل آزمون یاد می گرفتم چه شکلی با دید طراح ازمون کتابو بخونم....کجای متن کتابو بیشتر توجه کنم.....یاد می گرفتم چطور برای کنکور زمان ذخیره کنم....کدوم تستا رو بذارم آخر برا جواب دادن ؟
                              این همه وقت بذاری بری آزمون و هزینه کنی و این همه بخونی حالا هرطور شده نصفه نیمه بعد بیای خونه و هیچی ؟!!
                              آزمون ندی که سنگین تری ؟(البته آزمون بدید و حتما تحلیل کنید )
                              اگه ازمونو تحلیل نکنی یه راه حل اشتباه یه فکر اشتباه تا آخرش همرات میمونه چرا ؟ چون نرفتی ببینی چرا به اون تست غلط جواب دادی ؟
                              خیلیا میگن که چون من فلان مبحثو نخوندم اصلا چرا برم تحلیل کنم ؟ ببینید حتی همین نگاه کردن به سوالا و پاسخنامه باعث میشه دستت بیاد از اونجا چجوری سوال میدن ببین شاید یه چیزی بلد بودی ازش بلد نبودی هم از بقیه می پرسی یاد میگیری دیگه....
                              اونایی که آزمون نمیرن توو خونه پی دی افشو یا خود پرینت شدشو حتما بگیرن بزنن
                              بالاخره باید با یه راهی خودشونو هی بسنجن ببینن با خودشون چن چندن....نذارید دیر بشه و زمانی برسه که بگیم کاش برگردم به چن ماه قبل.....
                              تحلیل آزمونو جدی بگیرید لطفااااااا
                              همه درسا رو تحلیل کنید اولش فک می کنید وای چقد سخته اصلا حل نشدنیه ولی بعد که یاد می گیرید می بینید که اونطوریایی هم که فک می کردید سخت نیست.....

                              خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                              خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                              خانومِ_دوست_داشتنی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #42

                              romisa در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

                              تا حالا چقد از اشتباهاتون درس گرفتید ؟ آزمون شرکت کردید ؟ چقدر از آزمونایی که تا حالا رفتید رو تحلیل کردید ؟
                              هیچ چیز ازمون به اندازه تحلیلش مهم نیست . در کل آزمون بدون تحلیل فایده ی چندانی نداره این تحلیلشه که مهمه . اینکه ما نقاط ضعمون رو پیدا کنیم اینکه بگم فلان مبحثو مطالعه کردم پس چرا نتونستم به تستاش جواب بدم ؟!!
                              کدوم تیپ تست مشتقو بلد نیستم ؟ کجاها فراره ، باید بیشتر تست بزنم ؟ چرا فلان درسو n ساعت خوندم ولی درصدم این شد ؟
                              اگه روشم اشتباهه از همین الان اصلاحش کنم . اگه یه درسو خوب خوندید ولی نتیجه نگرفتید علت یابی کنید.
                              به شخصه سال اول از همین تحلیل آزمونای نصفه نیمه ضربه خوردم.سال اول فقط درسهایی رو تحلیل میکردم که دوسشون داشتم مثل زیست یا میگفتم حالا برم مباحث ازمون بعدو بخونم باقی تحلیل یه روز دیگه !!!
                              وقتی به تست سختی از آزمون برمیخوردم و متوجه پاسخنامه نمی شدم بی خیال حل تست می شدم و ولش میکردم یعنی متاسفانه اینطور نبود که زمان دیگه ای روش وقت بذارم و بهش فک کنم.
                              اما سال دوم فیلمای تحلیل آژمونی که قلم چی میذاشت رو برای فهم حل تستایی که بلد نبودم ، به کار می بردم یا از بچه های انجمن می پرسیدم یا هرجور دیگه ای نگاه میکردم که من فلان مبحثو خوندم و اینقدر هم تست زدم چرا نتونستم به تستاش جواب بدم به کدوم مدل تست نتونستم پاسخ بدم یا وقت کم آوردم براش ؟ مشکل کجا بود ؟!! مرور خوبی نداشتم ؟ سطحی خونده بودم و فراموش شده بود ؟ تست زماندار نزده بودم ؟ حل تستم کم بود ؟ فقط حفظ کرده بودم و درکش نکرده بودم ؟اینا رو برای آزمون بعد برطرف میکردم.
                              من با تحلیل آزمون یاد می گرفتم چه شکلی با دید طراح ازمون کتابو بخونم....کجای متن کتابو بیشتر توجه کنم.....یاد می گرفتم چطور برای کنکور زمان ذخیره کنم....کدوم تستا رو بذارم آخر برا جواب دادن ؟
                              این همه وقت بذاری بری آزمون و هزینه کنی و این همه بخونی حالا هرطور شده نصفه نیمه بعد بیای خونه و هیچی ؟!!
                              آزمون ندی که سنگین تری ؟(البته آزمون بدید و حتما تحلیل کنید )
                              اگه ازمونو تحلیل نکنی یه راه حل اشتباه یه فکر اشتباه تا آخرش همرات میمونه چرا ؟ چون نرفتی ببینی چرا به اون تست غلط جواب دادی ؟
                              خیلیا میگن که چون من فلان مبحثو نخوندم اصلا چرا برم تحلیل کنم ؟ ببینید حتی همین بگاه کردن به سوالا و پاسخنامه باعث میشه دستت بیاد از اونجا چجوری سوال میدن ببین شاید یه چیزی بلد بودی ازش بلد نبودی هم از بقیه می پرسی یاد میگیری دیگه....
                              اونایی که آزمون نمیرن توو خونه پی دی افشو یا خود پرینت شدشو حتما بگیرن بزنن
                              بالاخره باید با یه راهی خودشونو هی بسنجن ببینن با خودشون چن چندن....نذارید دیر بشه و زمانی برسه که بگیم کاش برگردم به چن ماه قبل.....
                              تحلیل آزمونو جدی بگیرید لطفااااااا
                              همه درسا رو تحلیل کنید اولش فک می کنید وای چقد سخته اصلا حل نشدنیه ولی بعد که یاد می گیرید می بینید که اونطوریایی هم که فک می کردید سخت نیست.....

                              @نگین-وهاب-مقدم

                              Reza AmiriR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                                romisa در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

                                تا حالا چقد از اشتباهاتون درس گرفتید ؟ آزمون شرکت کردید ؟ چقدر از آزمونایی که تا حالا رفتید رو تحلیل کردید ؟
                                هیچ چیز ازمون به اندازه تحلیلش مهم نیست . در کل آزمون بدون تحلیل فایده ی چندانی نداره این تحلیلشه که مهمه . اینکه ما نقاط ضعمون رو پیدا کنیم اینکه بگم فلان مبحثو مطالعه کردم پس چرا نتونستم به تستاش جواب بدم ؟!!
                                کدوم تیپ تست مشتقو بلد نیستم ؟ کجاها فراره ، باید بیشتر تست بزنم ؟ چرا فلان درسو n ساعت خوندم ولی درصدم این شد ؟
                                اگه روشم اشتباهه از همین الان اصلاحش کنم . اگه یه درسو خوب خوندید ولی نتیجه نگرفتید علت یابی کنید.
                                به شخصه سال اول از همین تحلیل آزمونای نصفه نیمه ضربه خوردم.سال اول فقط درسهایی رو تحلیل میکردم که دوسشون داشتم مثل زیست یا میگفتم حالا برم مباحث ازمون بعدو بخونم باقی تحلیل یه روز دیگه !!!
                                وقتی به تست سختی از آزمون برمیخوردم و متوجه پاسخنامه نمی شدم بی خیال حل تست می شدم و ولش میکردم یعنی متاسفانه اینطور نبود که زمان دیگه ای روش وقت بذارم و بهش فک کنم.
                                اما سال دوم فیلمای تحلیل آژمونی که قلم چی میذاشت رو برای فهم حل تستایی که بلد نبودم ، به کار می بردم یا از بچه های انجمن می پرسیدم یا هرجور دیگه ای نگاه میکردم که من فلان مبحثو خوندم و اینقدر هم تست زدم چرا نتونستم به تستاش جواب بدم به کدوم مدل تست نتونستم پاسخ بدم یا وقت کم آوردم براش ؟ مشکل کجا بود ؟!! مرور خوبی نداشتم ؟ سطحی خونده بودم و فراموش شده بود ؟ تست زماندار نزده بودم ؟ حل تستم کم بود ؟ فقط حفظ کرده بودم و درکش نکرده بودم ؟اینا رو برای آزمون بعد برطرف میکردم.
                                من با تحلیل آزمون یاد می گرفتم چه شکلی با دید طراح ازمون کتابو بخونم....کجای متن کتابو بیشتر توجه کنم.....یاد می گرفتم چطور برای کنکور زمان ذخیره کنم....کدوم تستا رو بذارم آخر برا جواب دادن ؟
                                این همه وقت بذاری بری آزمون و هزینه کنی و این همه بخونی حالا هرطور شده نصفه نیمه بعد بیای خونه و هیچی ؟!!
                                آزمون ندی که سنگین تری ؟(البته آزمون بدید و حتما تحلیل کنید )
                                اگه ازمونو تحلیل نکنی یه راه حل اشتباه یه فکر اشتباه تا آخرش همرات میمونه چرا ؟ چون نرفتی ببینی چرا به اون تست غلط جواب دادی ؟
                                خیلیا میگن که چون من فلان مبحثو نخوندم اصلا چرا برم تحلیل کنم ؟ ببینید حتی همین بگاه کردن به سوالا و پاسخنامه باعث میشه دستت بیاد از اونجا چجوری سوال میدن ببین شاید یه چیزی بلد بودی ازش بلد نبودی هم از بقیه می پرسی یاد میگیری دیگه....
                                اونایی که آزمون نمیرن توو خونه پی دی افشو یا خود پرینت شدشو حتما بگیرن بزنن
                                بالاخره باید با یه راهی خودشونو هی بسنجن ببینن با خودشون چن چندن....نذارید دیر بشه و زمانی برسه که بگیم کاش برگردم به چن ماه قبل.....
                                تحلیل آزمونو جدی بگیرید لطفااااااا
                                همه درسا رو تحلیل کنید اولش فک می کنید وای چقد سخته اصلا حل نشدنیه ولی بعد که یاد می گیرید می بینید که اونطوریایی هم که فک می کردید سخت نیست.....

                                @نگین-وهاب-مقدم

                                Reza AmiriR آفلاین
                                Reza AmiriR آفلاین
                                Reza Amiri
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #43

                                خانومِ_دوست_داشتنی در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

                                تا حالا چقد از اشتباهاتون درس گرفتید ؟ آزمون شرکت کردید ؟ چقدر از آزمونایی که تا حالا رفتید رو تحلیل کردید ؟

                                هیچی

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #44

                                  ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۰۰.jpg
                                  ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۱۳.jpg
                                  ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۲۲.jpg
                                  ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۳۳.jpg

                                  این یه نمونه از تحلیل آزمونمه
                                  من علاوه بر تحلیل تک تک سوالا و جوابا ، این کارا رو هم کنارش انجام می دادم
                                  تو پستای بالاتر ، کاملتر توضیح دادم👆👆
                                  دانش-آموزان-آلاء
                                  Narges MZ1680

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  Narges MZ1680N 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  7
                                  • romisaR romisa

                                    ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۰۰.jpg
                                    ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۱۳.jpg
                                    ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۲۲.jpg
                                    ۲۰۲۰۰۹۰۷_۲۰۴۷۳۳.jpg

                                    این یه نمونه از تحلیل آزمونمه
                                    من علاوه بر تحلیل تک تک سوالا و جوابا ، این کارا رو هم کنارش انجام می دادم
                                    تو پستای بالاتر ، کاملتر توضیح دادم👆👆
                                    دانش-آموزان-آلاء
                                    Narges MZ1680

                                    Narges MZ1680N آفلاین
                                    Narges MZ1680N آفلاین
                                    Narges MZ1680
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #45

                                    romisa خیلی ممنون ازتون 🙏🌹🌹 هر از گاهی ما رو از تجربیات ارزشمندتون بهره مند کنید 💐

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR romisa

                                      🌺برای استرس و بی دقتی

                                      🍎شما باید تعداد آزمون شبیه سازیتونو ببرید بالا
                                      یعنی چی؟
                                      یعنی اینکه مثلا من جمعه این هفته ازمون دارم
                                      برم ازمون سال قبل و سالای قبل تر قلم چی که مباحثش مشترکه با این رو حل کنم
                                      حتی میتونم از ازمون های گزینه دو و سنجش درصورتی که مباحث مشترک باشه استفاده کنم
                                      تمام این ازمون ها باید زماندار و عین شرایط ازمون توو خونه حل بشه
                                      یعنی وسطش با هیچکی حرف نزنم از سر جام پا نشم زمان دقیقا عین خودش نه یه دقه بیشتر و نه هیچی
                                      و اخر ازمون هم واقعا تحلیل کامل انجام بدم

                                      اینقدر باید این کارو برای ازمونای مختلف انجام بدم که وقتی رفتم سر جلسه به چشم یکی از ازمونایی که توو تونه حل می کردم بهش نگاه کنم

                                      🍏مورد بعدی بی دقتی

                                      شما باید اشتباهات متداول کار کنید
                                      اشتباهاتی که خودتون انجام دادین یا بقیه هم انجام میدن منبع خوبی برای مطالعست
                                      سوالاتی که توو دامش افتادین خودش یا دامش رو یادداشت کنید و قبل هر ازمون مرور کنید قبلیا رو

                                      یادمه یه دفه سایت کانون یه خلاصه ای به اسم اشتباهات متداول شیمی گذاشت که اکثر دام تستا بود
                                      از اونموقع به کلمات بیشتر دقت می کردم و تشخیص می دادم

                                      🍓راهکار اخر که هرکسی انجام نمیده و بیشتر رتبه برترا از این کارا می کنن
                                      هر شب ۲۰ تا تست زیست
                                      ۱۰ تا فیزیک
                                      ۱۰ تا ریاضی
                                      ۱۰ تا شیمی
                                      برای درسای اختصاصی به صورت زماندار از مباحث ازمون و با زمان پیش بینی شده کمتر از ازمون حل می کنن
                                      اگه وقت کنن برای عمومی ها هم اجراش می کنن
                                      ولی چیزی که توو این روش مهمه پیوستگی و هر روز انجام دادنشه و اگه یه شب انجام شه و چن شب نه، نتیجه نمیده

                                      Im Ho3einI آفلاین
                                      Im Ho3einI آفلاین
                                      Im Ho3ein
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #46

                                      romisa عالییی!!!
                                      این تاپیکتون رو قبلا هم خونده بودم و امروز هم دوباره پیام هاتون رو خوندم :)

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • B Brilliant

                                        %(#ff0000)[حتما بخوانید !!!!!!]

                                        هیچی به اندازه تحلیل ازمون مهم نیست ایراد کارتون پیدا میکنه جای که باید بیشتر بخونید نقطه ضعفتون درمورد برنامه درسا و... میگه تا قبل اینکه سر ازمون اصلی طراح غافلگیرتون کنه حلش کرده باشید
                                        چند تا مسئله مهم وجود داره
                                        قبل ازمون
                                        حین ازمون
                                        بعد ازمون
                                        دسته بندی سوالات ازمون
                                        اول از دسته بندی سوالات شروع می کنم
                                        شما سر جلسه
                                        سراغ سوالات مباحثی خواهید رفت که خوندید شون
                                        یهسری سوالات هستن که روتین هستن ونمونه شون رو دید یا نه نکته ی برای جلب توجه شما ندارن
                                        یه سری سوالات اما هستن فارغ از اینکه حلشون کنید یانه برای تون جالبه
                                        از ریز بینی طراح مدل طرحش وغیره تعجب می کنید بزارید راحت تر بگم
                                        میگید اوووه اینوووو چه جالبه عههه نگاه کن این قسمت سوال داده (مثلا یه نکته ریز یا برداشت جالب)
                                        می دونید این سوالات یا سر ازمون نشان دار کنید یا بعدش البته درمورد این بعد هم کلی حرف دارم که کی باشه
                                        خلاصه این سوالات جدا از حل شدن یا نشدنشون به سبب اون حس تعجب وجذابیت یا بهتره بگم مهم بودن اهمیت دارن چون همه دید شما رو برای خوندن بهتر میکنن ودیدتون باز می کنن هم اینکه مسلما با تستی که توی خونه حل کردید یک تفاوتی داشته که براتون جدید وجالب به نظر اومده
                                        اما قبل ازمون
                                        ببینید شما با توجه به برنامه تون یه مباحثی رو می خونید
                                        حالا یا روز قبلش(یا دو روز) ازمون غیر حضوری بزنید یا باتوجه به حل تست های که انجام دادید باید بدونید تو هر فصل کجا رو قوی هستید کجا رو نه چه مدلی از سوال راحت حل میشه چه مدلی نه
                                        شما سر ازمون تصمیم کلی نمی گیرید مگر اتفاقی جدیدی رخ بده که نیاز به تصمیم گیری کلی داشته باشه
                                        شما فقط طبق نقشه ذهنی تون ازمون میدید واین نقشه بی شک باید انعطاف داشته باشه
                                        حالا می ریم لحظه ازمون
                                        شما سوالات رو اینجوری تقسیم کنید
                                        یک)درسش بلدید ،خونید وتوانایی علمی حلش دارید بزارید راحت تر بگم با خوندنش راه حلش به ذهنتون میاد
                                        دو)می تونید توی زمانی مناسب حلش کنید (زمان مناسب زمانی هست که باعث نشه شما نرسی همه سوالات نخونی دقت کنید هم جدا سازی سوالات هم زمان دادن به شدت به تسلط شما بستگی داره تسلط تون پایین باشه همه سوالات ممکنه مهم باشه ، تسلطتون کم باشه نمی تونید احتمالا سوال وقت گیر تشخیص بدید )
                                        حالا یا می رید سراغ حل سوال یانه
                                        1)اگه هر دو مورد اوکی بود که هیچی حل کنید اگه به هر دلیلی سوال حل نشد شروع به حل دوباره نکنید چون استرس حل نشدنش و خستگی ذهنتون وموندن رو ی یک سوال بده ممکنه بگید دو دقیقه مثلا گذاشتم اما الان ول کنم تلف میشه وغیره امل کم پیش میاد بشه با موندن روش حلش کرد رهاش کنید برید سوالات بعدی که بعدش درصورت برگشت مطمئنا ذهنتون اروم تر واماده تر وراحت تره. واحتمال حلش بالاست
                                        2)اکر هر دو مورد نبود که رد کنید که مگه بعدن اگه وقت شد بعد سوالات دسته 3و4بیاین سراغش
                                        3)اگر مورد اول اوکی نبود مثلا ضربدر بزنید به این معنی که من بلدش نیستم فعلا وسراغ حلش نمی رم دور بازگشت درصورت اضافه اومدن زمان بعد حل دسته 4بیاید سراغش
                                        4)اگه مورد اول اوکی بود اما دومی نه یه علامت بزارید تا دور دوم بیاید سراغش البته ممکنه شما چند تا سوال از این مدل داشته باشین دور برگشت باز ببیند کدومش راحت تر وسریع تر حل میشه اول برید سراغ اون وبعد کم کم بعدی ها در حدی که زمان بازگشت درس مربوطه اجازه بده ممکنه یه سری از این ها هم حل نشن مهم نیست رها کنید وبگذرید

                                        بعد ازمون هرچه سریع تر تحلیل انجام بدید بهتره چون یادتونه کدوم مهم بود کدوم بلد نبود کدوم حل نشد و....
                                        خب صحیح غلط هاتون مشخص کنید یا اگه کارنامه دیر میاد سوالات دسته بندی کنیدیا سوالی اگه وقت نشده بخونیدش برید سراغش تا تمام سوالات اماده دسته بندی باشن سوالات زده ونزده
                                        زده ها مهم نزده های مهم
                                        اون های که راه حلی براشون نداشتید وحلش نکردید یا که فکر کردید میشه حلش کرد ونشد
                                        سوالات غلط مهمن اونایی که فکر کردید صددرصد درسته بی دقتی شما توی درس خوندن یاحل سوال نشون میده
                                        اونایی که مهم بودن وغلط حل کردید کامل نبودن تسلطتتون نشون میده واینکه یه مطلب اشتباه فهمیدید یا اشتباه به کار بردید دراصل شما اشتباه حل کردید وخوندید وباید اصلاح شه
                                        سوالات نزده )اونایی که وقت نشده رو حل کنیددتوخونه تا توی نزده هاتون به مهم ها برسید ) یادگیری ناقص عموما نشون میدن شما خوب نخوندید پس باید تکمیل شه
                                        سوالاتی که حل شده ودرست بوده ومهم بود به شما این نشون میده خونید خوب هم خونید نسبتا اما این سوالات تسلط شما رو بالاتر می برن بابد تمرین شن
                                        دلیل اشتباه حل کردن. یا حل نکردن یه سوال بیابید
                                        زمان واسترس سریع تر حل کردن وبی دقتی ،ضعف علمی ???
                                        پس برید سراغ حل مشکل
                                        علاوه براین تست ها رو نشان دار کنید به این صورت که
                                        وکنار هر سوال غلط یا نزده مهم دلیلش بنویسد ( نزده مهم چیه ???نزده ها که اصلا وقت نشده بخونیدشون وبعدن هم صحیح حل کردید میرن تو دسته سوالاتی که سر ازمون راحت حل شدن اما نزده ی که خوندید صورت سوال اما یا بلدش نبودید یا زمان استاندارد حل نمی شدن نزده مهمن )
                                        سوالات صحیح مهم هم علامت دارمیشن تا با تکرار تسلطت بالا ببرن
                                        هم تیپ مشابه اینا رو حل کنید هم مثل تست های نشان دار کتابتون مرور ش کنید
                                        حتی شاید بشه گفت اینا مهم ترن چرا چون اون تست ها اکثر بعد خوندن مطلب وبا جنبه یادگیری بوده اما اینا بعد خوندن مطلب تست زنی وبا جنبه سنجش بوده )اکه تست سنجش می زنید یا ازمون غیر حضوری قبل ازمون اصلی (برای ازمون داشتن تایم مرور ورفع اشکال مهمه سعی می کنم اگه وقت شد درمورد این موضوع هم توضیح بدم ) اونا هم این اهمیت دارن
                                        **از تحلیل ازمون غافل نشید وهی امروز نه وفردا و بعدن نگید خیلی مهم چند بار اجرا کنید تاکم کم. یادش بگیرد
                                        زمان بندی وازمون دادن یاد بگیرید کنمور علاوه بر علم نیاز به مهارت های مدیریت زمان و...داره **
                                        **موفق باشید **
                                        پ.ن 1:متن طولانی بود اگه اشتباه تایپی داشتم ببخشید به دلیل اینکه کار داشتم تند تایپ کردم و همین طور فرصت اصلاح اشتباهات احتمالی دوباره خوندنش نبود
                                        پ.ن2:ببخشید دیر شد
                                        پ.ن3:دلم می خواست کامل باشه ،امیدار اینطور شده باشه ،سعی می کنم اکر نکته ی جا مونده بود بعدا بگم

                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra_
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #47

                                        Brilliant در این داستان : تحلیل آزمون گفته است:

                                        %(#ff0000)[حتما بخوانید !!!!!!]

                                        هیچی به اندازه تحلیل ازمون مهم نیست ایراد کارتون پیدا میکنه جای که باید بیشتر بخونید نقطه ضعفتون درمورد برنامه درسا و... میگه تا قبل اینکه سر ازمون اصلی طراح غافلگیرتون کنه حلش کرده باشید
                                        چند تا مسئله مهم وجود داره
                                        قبل ازمون
                                        حین ازمون
                                        بعد ازمون
                                        دسته بندی سوالات ازمون
                                        اول از دسته بندی سوالات شروع می کنم
                                        شما سر جلسه
                                        سراغ سوالات مباحثی خواهید رفت که خوندید شون
                                        یهسری سوالات هستن که روتین هستن ونمونه شون رو دید یا نه نکته ی برای جلب توجه شما ندارن
                                        یه سری سوالات اما هستن فارغ از اینکه حلشون کنید یانه برای تون جالبه
                                        از ریز بینی طراح مدل طرحش وغیره تعجب می کنید بزارید راحت تر بگم
                                        میگید اوووه اینوووو چه جالبه عههه نگاه کن این قسمت سوال داده (مثلا یه نکته ریز یا برداشت جالب)
                                        می دونید این سوالات یا سر ازمون نشان دار کنید یا بعدش البته درمورد این بعد هم کلی حرف دارم که کی باشه
                                        خلاصه این سوالات جدا از حل شدن یا نشدنشون به سبب اون حس تعجب وجذابیت یا بهتره بگم مهم بودن اهمیت دارن چون همه دید شما رو برای خوندن بهتر میکنن ودیدتون باز می کنن هم اینکه مسلما با تستی که توی خونه حل کردید یک تفاوتی داشته که براتون جدید وجالب به نظر اومده
                                        اما قبل ازمون
                                        ببینید شما با توجه به برنامه تون یه مباحثی رو می خونید
                                        حالا یا روز قبلش(یا دو روز) ازمون غیر حضوری بزنید یا باتوجه به حل تست های که انجام دادید باید بدونید تو هر فصل کجا رو قوی هستید کجا رو نه چه مدلی از سوال راحت حل میشه چه مدلی نه
                                        شما سر ازمون تصمیم کلی نمی گیرید مگر اتفاقی جدیدی رخ بده که نیاز به تصمیم گیری کلی داشته باشه
                                        شما فقط طبق نقشه ذهنی تون ازمون میدید واین نقشه بی شک باید انعطاف داشته باشه
                                        حالا می ریم لحظه ازمون
                                        شما سوالات رو اینجوری تقسیم کنید
                                        یک)درسش بلدید ،خونید وتوانایی علمی حلش دارید بزارید راحت تر بگم با خوندنش راه حلش به ذهنتون میاد
                                        دو)می تونید توی زمانی مناسب حلش کنید (زمان مناسب زمانی هست که باعث نشه شما نرسی همه سوالات نخونی دقت کنید هم جدا سازی سوالات هم زمان دادن به شدت به تسلط شما بستگی داره تسلط تون پایین باشه همه سوالات ممکنه مهم باشه ، تسلطتون کم باشه نمی تونید احتمالا سوال وقت گیر تشخیص بدید )
                                        حالا یا می رید سراغ حل سوال یانه
                                        1)اگه هر دو مورد اوکی بود که هیچی حل کنید اگه به هر دلیلی سوال حل نشد شروع به حل دوباره نکنید چون استرس حل نشدنش و خستگی ذهنتون وموندن رو ی یک سوال بده ممکنه بگید دو دقیقه مثلا گذاشتم اما الان ول کنم تلف میشه وغیره امل کم پیش میاد بشه با موندن روش حلش کرد رهاش کنید برید سوالات بعدی که بعدش درصورت برگشت مطمئنا ذهنتون اروم تر واماده تر وراحت تره. واحتمال حلش بالاست
                                        2)اکر هر دو مورد نبود که رد کنید که مگه بعدن اگه وقت شد بعد سوالات دسته 3و4بیاین سراغش
                                        3)اگر مورد اول اوکی نبود مثلا ضربدر بزنید به این معنی که من بلدش نیستم فعلا وسراغ حلش نمی رم دور بازگشت درصورت اضافه اومدن زمان بعد حل دسته 4بیاید سراغش
                                        4)اگه مورد اول اوکی بود اما دومی نه یه علامت بزارید تا دور دوم بیاید سراغش البته ممکنه شما چند تا سوال از این مدل داشته باشین دور برگشت باز ببیند کدومش راحت تر وسریع تر حل میشه اول برید سراغ اون وبعد کم کم بعدی ها در حدی که زمان بازگشت درس مربوطه اجازه بده ممکنه یه سری از این ها هم حل نشن مهم نیست رها کنید وبگذرید

                                        بعد ازمون هرچه سریع تر تحلیل انجام بدید بهتره چون یادتونه کدوم مهم بود کدوم بلد نبود کدوم حل نشد و....
                                        خب صحیح غلط هاتون مشخص کنید یا اگه کارنامه دیر میاد سوالات دسته بندی کنیدیا سوالی اگه وقت نشده بخونیدش برید سراغش تا تمام سوالات اماده دسته بندی باشن سوالات زده ونزده
                                        زده ها مهم نزده های مهم
                                        اون های که راه حلی براشون نداشتید وحلش نکردید یا که فکر کردید میشه حلش کرد ونشد
                                        سوالات غلط مهمن اونایی که فکر کردید صددرصد درسته بی دقتی شما توی درس خوندن یاحل سوال نشون میده
                                        اونایی که مهم بودن وغلط حل کردید کامل نبودن تسلطتتون نشون میده واینکه یه مطلب اشتباه فهمیدید یا اشتباه به کار بردید دراصل شما اشتباه حل کردید وخوندید وباید اصلاح شه
                                        سوالات نزده )اونایی که وقت نشده رو حل کنیددتوخونه تا توی نزده هاتون به مهم ها برسید ) یادگیری ناقص عموما نشون میدن شما خوب نخوندید پس باید تکمیل شه
                                        سوالاتی که حل شده ودرست بوده ومهم بود به شما این نشون میده خونید خوب هم خونید نسبتا اما این سوالات تسلط شما رو بالاتر می برن بابد تمرین شن
                                        دلیل اشتباه حل کردن. یا حل نکردن یه سوال بیابید
                                        زمان واسترس سریع تر حل کردن وبی دقتی ،ضعف علمی ???
                                        پس برید سراغ حل مشکل
                                        علاوه براین تست ها رو نشان دار کنید به این صورت که
                                        وکنار هر سوال غلط یا نزده مهم دلیلش بنویسد ( نزده مهم چیه ???نزده ها که اصلا وقت نشده بخونیدشون وبعدن هم صحیح حل کردید میرن تو دسته سوالاتی که سر ازمون راحت حل شدن اما نزده ی که خوندید صورت سوال اما یا بلدش نبودید یا زمان استاندارد حل نمی شدن نزده مهمن )
                                        سوالات صحیح مهم هم علامت دارمیشن تا با تکرار تسلطت بالا ببرن
                                        هم تیپ مشابه اینا رو حل کنید هم مثل تست های نشان دار کتابتون مرور ش کنید
                                        حتی شاید بشه گفت اینا مهم ترن چرا چون اون تست ها اکثر بعد خوندن مطلب وبا جنبه یادگیری بوده اما اینا بعد خوندن مطلب تست زنی وبا جنبه سنجش بوده )اکه تست سنجش می زنید یا ازمون غیر حضوری قبل ازمون اصلی (برای ازمون داشتن تایم مرور ورفع اشکال مهمه سعی می کنم اگه وقت شد درمورد این موضوع هم توضیح بدم ) اونا هم این اهمیت دارن
                                        **از تحلیل ازمون غافل نشید وهی امروز نه وفردا و بعدن نگید خیلی مهم چند بار اجرا کنید تاکم کم. یادش بگیرد
                                        زمان بندی وازمون دادن یاد بگیرید کنمور علاوه بر علم نیاز به مهارت های مدیریت زمان و...داره **
                                        **موفق باشید **
                                        پ.ن 1:متن طولانی بود اگه اشتباه تایپی داشتم ببخشید به دلیل اینکه کار داشتم تند تایپ کردم و همین طور فرصت اصلاح اشتباهات احتمالی دوباره خوندنش نبود
                                        پ.ن2:ببخشید دیر شد
                                        پ.ن3:دلم می خواست کامل باشه ،امیدار اینطور شده باشه ،سعی می کنم اکر نکته ی جا مونده بود بعدا بگم

                                        دانش-آموزان-آلاء بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-ریاضی-کنکور-1401 دوازدهم تجربیا ریاضیا
                                        بنظرم ارزشش رو داره یه ربع یا بیست دقیقه از وقتتون را برا خوندن این پست و پست های استارتر تاپیک (رومیسا) بذارید :sparkles:

                                        میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        پاسخ
                                        • پاسخ به عنوان موضوع
                                        وارد شوید تا پست بفرستید
                                        • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                        • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                        • بیشترین رای ها


                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • درون آمدن

                                        • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                        • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                        • اولین پست
                                          آخرین پست
                                        0
                                        • دسته‌بندی‌ها
                                        • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                        • جدیدترین پست ها
                                        • برچسب‌ها
                                        • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                        • دوره‌های آلاء
                                        • گروه‌ها
                                        • راهنمای آلاخونه
                                          • معرفی آلاخونه
                                          • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                          • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                          • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                          • معرفی گروه‌ها
                                          • لینک‌های دسترسی سریع