ریاضی انسانی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
-
-
حسین ثار الله سلام یکیش حذف شد، الان ببین این فیلم رو سایت مشکلی داره به نظر من درسته
-
دانش آموزان آلاءنوشتهشده در ۸ آذر ۱۳۹۵، ۶:۴۰ آخرین ویرایش توسط فااطمه انجام شده
توضیحات جلسه 13:
دنباله مربعی، مثلثی و فیبوناچی(قسمت اول)
جمله عمومی دنباله مربعی(15 جمله اول این دنباله را حفظ باشید)
جمله عمومی دنباله مثلثی (چند جمله مهم را حتما حفظ باشید)
جمله عمومی دنباله فیبوناتجی (17جمله اول را حفظ باشید)
در کل 15 جمله اول این 3 دنباله را حفظ باشید
مجموع جملات در دنباله فیبوناتچی
نسبت طلایی و معادله درجه دوم طلایی و معرفی عدد طلاییhttp://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/43/26/5543
توضیح بیشتر :
http://s8.picofile.com/file/8276379284/c28dd2f2604388ceff5ba6004c7db2b01958308_19381.mp4.htmlیک مستند کوتاه در مورد عدد طلایی...آیا عدد طلایی در کره زمین هم برقرار هست؟؟ در قرآن چطور؟ خب مستند بالا رو نگاه بکنید...
در ظمن من خودم مهندسی رو میشناسم که سالها پیش کنجکاو شده بود که عدد طلایی رو اجداد ما میدونستن یا نه...و خودش رفته بود اصفهان 40ستون...این نسبت رو در تقسیم طول به عرض پنجره ها درها و ... پیدا کرده بود. لذا من در اینکه شخص فیبوناتچی این عدد رو پیدا کرده شدیدا شک دارم !و شما رو ارجاع میدم به این مستند که بطور خلاصه سرقت های علمی از مسلمانان رو بیان کرده ! از قوانین معروف نیوتون گرفته تا سفر آمریکایی ها به کره ماه !
http://mostanad.files.bidari-andishe.ir/DorooghGhanuneAvvaleModernism/doroogh.ghanune.avvale.modernism.mp4
@ادمین -
-
نوشتهشده در ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۵:۱۵ آخرین ویرایش توسط انجام شده
حسین ثار الله در ریاضی انسانی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلام خدا قوت... پست قبلی رو بخونین !
سلام
روز بخیر ...لینک دوم توضیحات بیشتر خرابه...من که نتونستم دانلود کنم -
حسین ثار الله
سلام
ممنون
توضیحات شما به سایت اضافه شد .
البته توضیحات مربوط به ریز مباحث -
-
حسین ثار الله
سلام
ممنون
توضیحات شما به سایت اضافه شد .
البته توضیحات مربوط به ریز مباحثM.an
سلام
از این به بعد توضیحات اضافه رو سعی میکنم با نقطه چین جدا کنم کارتون راحت تر بشه !
-
بچه ها کدوم از این جلسات با تجربی یکیه
-
نوشتهشده در ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۷ آخرین ویرایش توسط انجام شده
#تدریس #ریاضی_انسانی جلسه 14
آقای #امینی راد
#انسانی
http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/43/26/5596
@alaa_sanatisharif
آلا
دنباله مربعی، مثلثی و فیبوناچی(قسمت دوم)
در این قسمت مثال های دنباله های مربعی، مثلثی و فیبوناچی رو حل می کنیم. -
لوگاربتم انسانی فررق داره با رشته های تجرربی؟؟
-
نوشتهشده در ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده
#تدریس #ریاضی_انسانی جلسه 16 - قسمت دوم لگارتیم
آقای #امینی راد
#انسانی
http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/43/26/5609
@alaa_sanatisharif
آلا
لگاریتم (قسمت دوم)
بچه ها این جلسه می خوایم براتون ادامه فرمول های لگاریتم و معادلات لگاریتمی رو درس بدیم . مثالهای جوندار و جدیدی براتون حل خواهیم کرد . که ان شاالله بب... -
توضیحات جلسه 15 :
لگاریتم قسمت اول
توضیح مفاهیم پایه لگاریتم و حل چند مثال
یادآوری اعداد تواندار تدریس شده در جلسه 1
فرمول های لگاریتم
حل دو تست از سال 82 و 92 -
دانش آموزان آلاءنوشتهشده در ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۶ آخرین ویرایش توسط حسین ثار الله انجام شده
توضیحات جلسه 16 :
لگاریتم قسمت دوم
ادامه فرمول های لگاریتم
حل چند مثال برای فرمول های لگاریتم
معادله های لگاریتم با چند مثال + حل دو تست از سال های 93 و 95 -
توضیحات جلسه 16 :
لگاریتم قسمت دوم
ادامه فرمول های لگاریتم
حل چند مثال برای فرمول های لگاریتم
معادله های لگاریتم با چند مثال + حل دو تست از سال های 93 و 95حسین ثار الله در ریاضی انسانی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
توضیحات جلسه 16 :
ممنون قرار گرفتن
-
نوشتهشده در ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳ آخرین ویرایش توسط انجام شده
سلام. پس چرا اینقدر رشته انسانی رو لفت میدین بعد ریاضی و تجربی رو هر روز فیلم میذارین !!!
این همون عدالت آموزشی هستش ایا ؟
هر چند من سپاس گزارم به هر حال . -
نوشتهشده در ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱ آخرین ویرایش توسط انجام شده
صرفاً در مورد درس "ریاضی" کنکور انسانی با ریاضی-تجربی عرض میکنم: مباحث رشته های ریاضی و تجربی خیییییییییییییلی بیشتر و پیچیده تر از انسانیه فکر کنم عدالت آموزشی حکم میکنه که به یه نسبت حرکت نکنند و مطابق سنگینی و حجم کار پیش برند. درکش زیاد سخت نیست.
لفظ "لفت دادن" هم زیاد متناسب با محیط اینجا و تلاش بی شائبه ی کارکنان زحمتکش آلا نیست. -
نوشتهشده در ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰ آخرین ویرایش توسط انجام شده
پاسخ به کاربر venushello3 :
سلام مجدد ! ( بنده ''صرفااا'' نگفتم )
اگر شما مدیر یا ادمین سایت هستین : بنده عذر خواهی میکنم و منظوری نداشتم میخواستم سریع تایپ کنم و همیشه قدر دان شما هستم .
و اگر شما از کاربران هستین : نحوه و لفظ حرف زدن من به شما مربوط نیست . (اتمام)
موفق باشید. -
نوشتهشده در ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴ آخرین ویرایش توسط انجام شده
معلومه اصلاً منظور منو درک نکردی ها! واقعاً که :| آدم باید بیاد ترجمه و تفسیر هم بکنه
"صرفاً " برای این بود که منظورم این بود که در مورد درس ((ریاضی)) انسانی ها حرف میزنم نه بقیه درساشون. که به نسبت، ریاضی انسانی ها در مقابل تجربی ریاضی ساده تره؛ ولی مثلاً ادبیات و عربی انسانی ها سخت تر و کامل تر از مال مائه.
لطفاً بعد اینکه پیامو خوندیو به نظر خودت منظور اون شخصو کامل(!) متوجه شدی بیا اینجوری جواب بده.
منم از کاربرانم ولی اینکه از کاربرانم یا مدیر یا ادمین یا پشت پرده یا پشت صحنه یا staff یا...... به شما مربوط نیست. اگه به انسانهای اطرافمون لحنشونو تذکر ندیم جامعه مون از اینی که هست ناعادل تر میشه. باور کن. -
نوشتهشده در ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۶:۴۲ آخرین ویرایش توسط کبوتر انجام شده
پاسخ به کاربر venushello3 :
بازم سلام مجدد !!!!! دوست ندارم بحث رو ادامه بدم ولی خب باید گفت : توی فضای وب فارسی واقعا نمیدونم چرا همه به نظرات کاربران دیگه از دید بالا نگاه میکنند و گویا فکر میکنند جامعه شناس یا روانشناس و ... هستند و حق دخالت توی نظرات دیگران رو حق پدریشون میدونن و فکر میکنند اگه پاسخ دندان شکانی به کاربر x روندن ممکنه نظر اون فرد روی لایه های عمیق فرهنگی جامعه تاثیر بذاره دوست خوبم ایده ها فقط ایده هستند نظرات فقط نظرن! نمونه اش فضای های اینستا . منم مجددا عرض میکنم نظر من به هیچ کس به جز مسئول سایت ارتباط نداره! در ضمن شما گفتین'' صرفا در مورد درس ریاضی عرض میکنم ''ولی من در پیام اول من گفتم در مورد رشته انسانی (نه فقط ریاضی ! )زیرا که حتی منطق و فلسفه هم خیلی دیر فیلم هاش منتشر میشه پس قبل از اینکه درک بالاتون رو به رخ دیگران بکشین دقتتون رو بالا ببرید و ... ! مطلب دیگر اینکه به صورتی کلی به رشته انسانی در تمام بخش های اموزش ( کتاب - ازمون - فیلم اموزشی و .. (البته به جز آلای عزیز) ) کم توجهی میشه وقتی از موضوعی خبر ندارید لطفا سکوت اختیار کنید ! امید وارم که در آخر متوجه منظور من شده باشین اقا یا خانم مجهز به درک بالا !!قضاوت با دوستان ! بدرود !