انرژی شبکه
-
@Dr-Lila درسته....من حواسم نبود...دلیلم درست بود ولی جوابم اشتباه بود
هالید یعنی مقایسه Br و I
شعاع I بيشتره پس انرژی Mg I کمتره..حالا شد.؟ -
@mohaddese-p-o-i نه فک کنم این دوتا باید برابر باشند یا کلا مطلب دیگه ای ک یا ما نمیدونیم یا در حد کنکور نیس
-
@mohaddese-p-o-i والا راستش این سوال ت کتاب نبود من بعد تدریس آقاجانی و مبتکران ب ذهنم رسید تک همچین ترکیبی داشته باشیم انرژی شبکه چجوری حساب میشه من الان ت طول پیوند کوالانسی هم همین سوال برام پیش اومده کاش میشد با یکی از اساتید صحبت کرد و جواب گرفت وگرنه ما همش دور سر خودمون میگردیم شایدم همچین ترکیبایی اصلا وجود ندارد و فقط ذهنم درگیر کرده
-
@mohaddese-p-o-i در انرژی شبکه گفته است:
@zahra-m1999 من اول گفتم mg i بيشتره دوستمون گفت ن...ولی خودم باز تو نکته خونده بودم اگر جفتش هالید داشته باشه هالید رو نظر میگیریم
عزیز حان اکه هالید در نظر بگیرم شعاع ید که بیشتر میشه




