Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. دین و زندگی
  4. سوال 2 : جبر یا اختیار
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

سوال 2 : جبر یا اختیار

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده دین و زندگی
81 دیدگاه‌ها 8 کاربران 17.7k بازدیدها 1 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • siavashS آفلاین
    siavashS آفلاین
    siavash
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #30

    darya said:

    یه چیز همیشه یادت باشه کلمات کراندارن اما جواب سوالات بیکران ست. نمی شه با یه چیز کراندار جواب یه چیز بیکرانه رو بدی.تنها راهش اینه که نگاه کنی ببینی.ضمنا یه کلاسی هم برگزار شد سال 87 تو حسینیه ارشاد در قالب هفتاد جلسه دو ساعته من اون موقع که اونا رو گوش دادم تونستم کم کم ببینم بعد این سی چهل ساله !!!کنکورتو دادی یادم بنداز لینک شو برات بفرستم سوال دومتم بپرس مجلس بی ریاست!!!!!

        • updated - - -

    یه چیز همیشه یادت باشه کلمات کراندارن اما جواب سوالات بیکران ست. نمی شه با یه چیز کراندار جواب یه چیز بیکرانه رو بدی.تنها راهش اینه که نگاه کنی ببینی.ضمنا یه کلاسی هم برگزار شد سال 87 تو حسینیه ارشاد در قالب هفتاد جلسه دو ساعته من اون موقع که اونا رو گوش دادم تونستم کم کم ببینم بعد این سی چهل ساله !!!کنکورتو دادی یادم بنداز لینک شو برات بفرستم سوال دومتم بپرس مجلس بی ریاست!!!!!

    من دو ساله از کنکورم گذشته:)))
    یعنی جواب اولین و ساده ترین سوالی که به ذهن هر کسی میرسه ( که چرا به اجبار وارد زندگی شدم) باید هفتاد جلسه دو ساعته باشه!! اینکه خلاف عقله که

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • miliarderjavanM آفلاین
      miliarderjavanM آفلاین
      miliarderjavan
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #31

      کلا سوالاتت خنده داره :|
      دنیا بر اساس تصمیمای تو جلو میره نه اینکه میگی من تصمیم بگیرم بازم دنیا کار خودشو میکنه

      اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
      اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • siavashS آفلاین
        siavashS آفلاین
        siavash
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #32

        @lovesick;11067 said:

        کلا سوالاتت خنده داره :|
        دنیا بر اساس تصمیمای تو جلو میره نه اینکه میگی من تصمیم بگیرم بازم دنیا کار خودشو میکنه

        به خاطر همین میگم سوال دوم در حد تاپیک نیست
        میدانستم طبیعتا متوجه منظور من نخواهید شد...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • miliarderjavanM آفلاین
          miliarderjavanM آفلاین
          miliarderjavan
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #33

          siavash;11064 said:

          مطالب جالبی نوشتی ولی به سوال من انگار ربطی نداره

          1.چرا ما بدون انتخاب مجبور هستیم وارد این زندگی و دنیا شویم ؟؟؟

          2.قدرت انتخاب در هر لحظه رو همه قبول دارن ( این توش حرفی نیست ) موضوع اینه که اصلا مهم نیست ما چه کاری انجام بدهیم یا ندهیم ، دنیا روند خودش رو طی خواهد کرد و اون چیزی که باید اتفاق بیفته حتما میفته....

          سوال دوم احساس میکنم در حد تاپیک نباشه پس روی اولی تمرکز باشه به نظر میاد بهتر باشه

              • updated - - -

          مطالب بی ربط با تاپیک خواهشا نفرستین که شلوغ نشه
          دمتون گرم

          کی گفته بدون انتخاب میای؟
          خودت انتخاب کردی از بین میلیون ها اسپرم تو بشی یه انسان
          توی عالم زر همه چیو خودت انتخاب کردی

          اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
          اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • navidi_irajyahoo.comN آفلاین
            navidi_irajyahoo.comN آفلاین
            navidi_irajyahoo.com
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #34

            siavash;11066 said:

            من دو ساله از کنکورم گذشته:)))
            یعنی جواب اولین و ساده ترین سوالی که به ذهن هر کسی میرسه ( که چرا به اجبار وارد زندگی شدم) باید هفتاد جلسه دو ساعته باشه!! اینکه خلاف عقله که

            چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                • updated - - -

            siavash;11066 said:

            من دو ساله از کنکورم گذشته:)))
            یعنی جواب اولین و ساده ترین سوالی که به ذهن هر کسی میرسه ( که چرا به اجبار وارد زندگی شدم) باید هفتاد جلسه دو ساعته باشه!! اینکه خلاف عقله که

            چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • miliarderjavanM آفلاین
              miliarderjavanM آفلاین
              miliarderjavan
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #35

              siavash;11068 said:

              به خاطر همین میگم سوال دوم در حد تاپیک نیست
              میدانستم طبیعتا متوجه منظور من نخواهید شد...

              منظورت چیه؟ واضح بگو

              اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
              اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • miliarderjavanM آفلاین
                miliarderjavanM آفلاین
                miliarderjavan
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #36

                darya said:

                چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                    • updated - - -

                چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                کلا فلاسفه بفهمن اینجوری شما برداشت کردی خند شون میگیره

                اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • miliarderjavanM آفلاین
                  miliarderjavanM آفلاین
                  miliarderjavan
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #37

                  شماها کتاب خدارو ول کردین چسبیدین به چارتا کتاب و عقل خودتون و بر اساس اون پاسخ میدین چیزیم عایدتون نمیشه

                  اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                  اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                    navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                    navidi_irajyahoo.com
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #38

                    @lovesick;11072 said:

                    کلا فلاسفه بفهمن اینجوری شما برداشت کردی خند شون میگیره

                    من نمیدونم عالم زر بوده یا نه . کلا برام این چیزا مهمه اما نه اینقدر که اگه هفتاد سال دیگه م پشت کنکور بذارتم حالمو بگیره هنوز عاشقشم !!!اینطور نیست شما تو متون فلسفی همه فلاسفه بزرگ در سطح دنیا هم بگردی به فشار حکومت و سیاست روی تغییر زندگی و رویه اعتقادی مردم میرسی!

                        • updated - - -

                    @lovesick;11072 said:

                    کلا فلاسفه بفهمن اینجوری شما برداشت کردی خند شون میگیره

                    من نمیدونم عالم زر بوده یا نه . کلا برام این چیزا مهمه اما نه اینقدر که اگه هفتاد سال دیگه م پشت کنکور بذارتم حالمو بگیره هنوز عاشقشم !!!اینطور نیست شما تو متون فلسفی همه فلاسفه بزرگ در سطح دنیا هم بگردی به فشار حکومت و سیاست روی تغییر زندگی و رویه اعتقادی مردم میرسی!

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • siavashS آفلاین
                      siavashS آفلاین
                      siavash
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #39

                      darya said:

                      چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                          • updated - - -

                      چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                      ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                      خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                      چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                          • updated - - -

                      darya said:

                      چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                          • updated - - -

                      چهل سال طول کشیده حالیت کردن به هیچ دردی نمیخوری !اینجا به اراده خودت نیومدی حیف اون نونی که دولت میده میخوری!هفتاد جلسه دو ساعته برا برگردوندنش زیاده؟؟؟؟میفهمم حالتو !!! منم دو سه سال درگیر بودم شاید وضعیت الانمم یه حاله نه مقام یه حال که میاد و میره!!!!!!

                      ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                      خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                      چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • miliarderjavanM آفلاین
                        miliarderjavanM آفلاین
                        miliarderjavan
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #40

                        darya said:

                        من نمیدونم عالم زر بوده یا نه . کلا برام این چیزا مهمه اما نه اینقدر که اگه هفتاد سال دیگه م پشت کنکور بذارتم حالمو بگیره هنوز عاشقشم !!!اینطور نیست شما تو متون فلسفی همه فلاسفه بزرگ در سطح دنیا هم بگردی به فشار حکومت و سیاست روی تغییر زندگی و رویه اعتقادی مردم میرسی!

                            • updated - - -

                        من نمیدونم عالم زر بوده یا نه . کلا برام این چیزا مهمه اما نه اینقدر که اگه هفتاد سال دیگه م پشت کنکور بذارتم حالمو بگیره هنوز عاشقشم !!!اینطور نیست شما تو متون فلسفی همه فلاسفه بزرگ در سطح دنیا هم بگردی به فشار حکومت و سیاست روی تغییر زندگی و رویه اعتقادی مردم میرسی!

                        فشار حکومت چه ربطی به زندگی کردن من و شما داره؟
                        عقل داری اختیار داری خودت تصمیم میگیری
                        اینکه بقیه چی بگن و اینا ربطی به تصمیمای فرد تو زندگیش نداره

                        اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                        اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • siavashS آفلاین
                          siavashS آفلاین
                          siavash
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #41

                          @lovesick;11069 said:

                          کی گفته بدون انتخاب میای؟
                          خودت انتخاب کردی از بین میلیون ها اسپرم تو بشی یه انسان
                          توی عالم زر همه چیو خودت انتخاب کردی

                          عزیز من...
                          صفحه اول من گفتم میخوام جواب فلسفی باشه که کامل تر و دقیق تره
                          در مورد چیزایی توهمی من نپرسیدم که شما میگی عالم زر
                          با قطعیت هم میگی عالم زر همه چی اونجاست انگار که الان از اون جا اومدی و همه چیو دیدی و داری تعریف میکنی
                          یه چیز تخیلی برای خودت درست میکنی بعد همه سوالاتتو میندازی داخلش یه مهر خدا هم میزنی روش....
                          اگر جواب عقلایی ندارید لطفا به بحث ادامه ندهید

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • miliarderjavanM آفلاین
                            miliarderjavanM آفلاین
                            miliarderjavan
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #42

                            siavash;11077 said:

                            عزیز من...
                            صفحه اول من گفتم میخوام جواب فلسفی باشه که کامل تر و دقیق تره
                            در مورد چیزایی توهمی من نپرسیدم که شما میگی عالم زر
                            با قطعیت هم میگی عالم زر همه چی اونجاست انگار که الان از اون جا اومدی و همه چیو دیدی و داری تعریف میکنی
                            یه چیز تخیلی برای خودت درست میکنی بعد همه سوالاتتو میندازی داخلش یه مهر خدا هم میزنی روش....
                            اگر جواب عقلایی ندارید لطفا به بحث ادامه ندهید

                            اینی ک گفتم خوندم ک میگم شمام سوالات تخلیتو بگردی میفهمی

                            اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                            اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                              navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                              navidi_irajyahoo.com
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #43

                              siavash;11075 said:

                              ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                              خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                              چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                                  • updated - - -

                              ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                              خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                              چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                              خودت بگو راه رسوخ تو مغزت چیه؟این سولا مغزتو درگیر کرده یعنی حواست تو تونستن پرت کنن. من سه سال خارج از ایران درس خوندم نمیگم اونا حوری بهشتی ان نه اما حد اقل وقتی تو چشماشون نگاه میکنی می تونی نور امیدو ببینی میتونی بوی بهارو حس کنی چشماشون از شور اینکه میخوان مملکتشونو خودشون بسازن برق میزنه اونوقت ما هیجده نوزده سالمون بیشتر نیست باید تا خرخره قرص بخوریم بلکه شب بتونیم یه خواب راحت داشته باشیم من نمیگم باید از اینجا رفت اونا مملکتشونو خودشون ساختن ما هم باید خودمون بسازیم این فکرا رو بزار برا وقتی حالت خوب بود وقتی کاراتو کردی وقتی نشونشون دادی تو دنیا مستاجر نیستی خودت صاحب خونه ای!بچسب به درس و مشقت نزار یه ماه موندی بکشنت تو باتلاقشون .یک عالمه آدم هستن نمیخوان تو بفهمی نمی خوان تو مملکتو بسازی نمی خوان بری دانشگاه خوشحالشون نکن!

                                  • updated - - -

                              siavash;11075 said:

                              ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                              خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                              چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                                  • updated - - -

                              ممنون از اینکه سوال رو درک میکنید
                              خب حالا جواب چیه به نظر شما بعد این چهل سال؟؟
                              چرا باید همچین وضع نا معلومی حاکم باشه؟

                              خودت بگو راه رسوخ تو مغزت چیه؟این سولا مغزتو درگیر کرده یعنی حواست تو تونستن پرت کنن. من سه سال خارج از ایران درس خوندم نمیگم اونا حوری بهشتی ان نه اما حد اقل وقتی تو چشماشون نگاه میکنی می تونی نور امیدو ببینی میتونی بوی بهارو حس کنی چشماشون از شور اینکه میخوان مملکتشونو خودشون بسازن برق میزنه اونوقت ما هیجده نوزده سالمون بیشتر نیست باید تا خرخره قرص بخوریم بلکه شب بتونیم یه خواب راحت داشته باشیم من نمیگم باید از اینجا رفت اونا مملکتشونو خودشون ساختن ما هم باید خودمون بسازیم این فکرا رو بزار برا وقتی حالت خوب بود وقتی کاراتو کردی وقتی نشونشون دادی تو دنیا مستاجر نیستی خودت صاحب خونه ای!بچسب به درس و مشقت نزار یه ماه موندی بکشنت تو باتلاقشون .یک عالمه آدم هستن نمیخوان تو بفهمی نمی خوان تو مملکتو بسازی نمی خوان بری دانشگاه خوشحالشون نکن!

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • siavashS آفلاین
                                siavashS آفلاین
                                siavash
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #44

                                @lovesick;11079 said:

                                اینی ک گفتم خوندم ک میگم شمام سوالات تخلیتو بگردی میفهمی

                                اینکه از یه جا خوندی دلیل میشه که حرفت درست باشه؟؟

                                    • updated - - -

                                @lovesick;11079 said:

                                اینی ک گفتم خوندم ک میگم شمام سوالات تخلیتو بگردی میفهمی

                                اینکه از یه جا خوندی دلیل میشه که حرفت درست باشه؟؟

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • miliarderjavanM آفلاین
                                  miliarderjavanM آفلاین
                                  miliarderjavan
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #45

                                  siavash;11081 said:

                                  اینکه از یه جا خوندی دلیل میشه که حرفت درست باشه؟؟

                                      • updated - - -

                                  اینکه از یه جا خوندی دلیل میشه که حرفت درست باشه؟؟

                                  تحقیق کردم و درست بود
                                  اگه اهل مطالعه باشی سرچ و مطالعش هیچ چیزی ازت کم نمیکنه
                                  ادامه نمیدم جواباش کاملا معلوم و پیش افتادست
                                  موفق باشی

                                  اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                                  اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • siavashS آفلاین
                                    siavashS آفلاین
                                    siavash
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #46

                                    darya said:

                                    خودت بگو راه رسوخ تو مغزت چیه؟این سولا مغزتو درگیر کرده یعنی حواست تو تونستن پرت کنن. من سه سال خارج از ایران درس خوندم نمیگم اونا حوری بهشتی ان نه اما حد اقل وقتی تو چشماشون نگاه میکنی می تونی نور امیدو ببینی میتونی بوی بهارو حس کنی چشماشون از شور اینکه میخوان مملکتشونو خودشون بسازن برق میزنه اونوقت ما هیجده نوزده سالمون بیشتر نیست باید تا خرخره قرص بخوریم بلکه شب بتونیم یه خواب راحت داشته باشیم من نمیگم باید از اینجا رفت اونا مملکتشونو خودشون ساختن ما هم باید خودمون بسازیم این فکرا رو بزار برا وقتی حالت خوب بود وقتی کاراتو کردی وقتی نشونشون دادی تو دنیا مستاجر نیستی خودت صاحب خونه ای!بچسب به درس و مشقت نزار یه ماه موندی بکشنت تو باتلاقشون .یک عالمه آدم هستن نمیخوان تو بفهمی نمی خوان تو مملکتو بسازی نمی خوان بری دانشگاه خوشحالشون نکن!

                                        • updated - - -

                                    خودت بگو راه رسوخ تو مغزت چیه؟این سولا مغزتو درگیر کرده یعنی حواست تو تونستن پرت کنن. من سه سال خارج از ایران درس خوندم نمیگم اونا حوری بهشتی ان نه اما حد اقل وقتی تو چشماشون نگاه میکنی می تونی نور امیدو ببینی میتونی بوی بهارو حس کنی چشماشون از شور اینکه میخوان مملکتشونو خودشون بسازن برق میزنه اونوقت ما هیجده نوزده سالمون بیشتر نیست باید تا خرخره قرص بخوریم بلکه شب بتونیم یه خواب راحت داشته باشیم من نمیگم باید از اینجا رفت اونا مملکتشونو خودشون ساختن ما هم باید خودمون بسازیم این فکرا رو بزار برا وقتی حالت خوب بود وقتی کاراتو کردی وقتی نشونشون دادی تو دنیا مستاجر نیستی خودت صاحب خونه ای!بچسب به درس و مشقت نزار یه ماه موندی بکشنت تو باتلاقشون .یک عالمه آدم هستن نمیخوان تو بفهمی نمی خوان تو مملکتو بسازی نمی خوان بری دانشگاه خوشحالشون نکن!

                                    بنده کنکور ندارم، ممنونم از اینکه نگرانیتونو شنیدم
                                    .............
                                    اگه تا همینجا هم پیش اومدم به خاطر جو دادن هایی بود که شما الان نمونه هاییش رو دادین!!
                                    پس لطفا جواب سوال رو بدهید و سعی نکنید سوال بی ارزش و کم اهمیت جلوه بده
                                    با پاک کردن صورت مسئله که مشکل حل نمیشه

                                        • updated - - -

                                    @lovesick;11082 said:

                                    تحقیق کردم و درست بود
                                    اگه اهل مطالعه باشی سرچ و مطالعش هیچ چیزی ازت کم نمیکنه
                                    ادامه نمیدم جواباش کاملا معلوم و پیش افتادست
                                    موفق باشی

                                    خواننده ها قضاوت میکنن جواب چه کسی پیش افتاده بود و چه کسی از جواب دادن طفره میره

                                    ثانیا درستش اینه که اگه آدم جواب سوالی بلد نیست بگه نمیدونم
                                    نه اینکه از روی جهل دیگران رو به عدم مطالعه متهم کنه

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                                      navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                                      navidi_irajyahoo.com
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #47

                                      siavash;11083 said:

                                      بنده کنکور ندارم، ممنونم از اینکه نگرانیتونو شنیدم
                                      .............
                                      اگه تا همینجا هم پیش اومدم به خاطر جو دادن هایی بود که شما الان نمونه هاییش رو دادین!!
                                      پس لطفا جواب سوال رو بدهید و سعی نکنید سوال بی ارزش و کم اهمیت جلوه بده
                                      با پاک کردن صورت مسئله که مشکل حل نمیشه

                                          • updated - - -

                                      خواننده ها قضاوت میکنن جواب چه کسی پیش افتاده بود و چه کسی از جواب دادن طفره میره

                                      ثانیا درستش اینه که اگه آدم جواب سوالی بلد نیست بگه نمیدونم
                                      نه اینکه از روی جهل دیگران رو به عدم مطالعه متهم کنه

                                      من نخواستم صورت مسئله رو پاک کنم نمی دونستم کنور نداری گفتم این سوالا نمیزاره کنکور بدی جو هم نخواستم بدم دارم میگم یه سری سوال ریختن تو ذهن ما که از اول پیدایش بشره همه دنیا باهاشون دست به یقه ان تفره هم نرفتم بعضیا تا آخر عمرشون تو سوالش موندن آخرش هم یا خودشون تمومش کردن یا براشون تمومش کردن بعضی ها هم به جوابش رسیدن منتها چون زبان یه پدیده متناهی یه و جهان یه پدیده نا متناهی نمی شه جوابه این سوالارو با زبان بیان کرد یعنی اونایی که به جواب میرسن نمی تونن یه پدیده نامتناهی رو که دیدن با کلمات متنهایی و کراندار برای ما بیان کنن همین.

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • siavashS آفلاین
                                        siavashS آفلاین
                                        siavash
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #48

                                        darya said:

                                        من نخواستم صورت مسئله رو پاک کنم نمی دونستم کنور نداری گفتم این سوالا نمیزاره کنکور بدی جو هم نخواستم بدم دارم میگم یه سری سوال ریختن تو ذهن ما که از اول پیدایش بشره همه دنیا باهاشون دست به یقه ان تفره هم نرفتم بعضیا تا آخر عمرشون تو سوالش موندن آخرش هم یا خودشون تمومش کردن یا براشون تمومش کردن بعضی ها هم به جوابش رسیدن منتها چون زبان یه پدیده متناهی یه و جهان یه پدیده نا متناهی نمی شه جوابه این سوالارو با زبان بیان کرد یعنی اونایی که به جواب میرسن نمی تونن یه پدیده نامتناهی رو که دیدن با کلمات متنهایی و کراندار برای ما بیان کنن همین.

                                        آقا من تفره رفتن رو با جناب lovesick بودم... ولی
                                        جدا احسنت، یکی از کامل ترین جواب هایی بود که تا الان شنیدم و البته بسیار تلخ:(
                                        خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                                          navidi_irajyahoo.comN آفلاین
                                          navidi_irajyahoo.com
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #49

                                          siavash;11090 said:

                                          آقا من تفره رفتن رو با جناب lovesick بودم... ولی
                                          جدا احسنت، یکی از کامل ترین جواب هایی بود که تا الان شنیدم و البته بسیار تلخ:(
                                          خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین

                                          خواهش میکنم ولی تلخ یه کلمه متناهی یه و در معنای نامتناهی برای توصیف یه پدیده نا متناهی مفهومی نداره. دوست داشتم سوال دوم هم بدونم تازه دارم گرم میشم!!!!!!!!!!!!!!!

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع