تدبر
-
نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵ آخرین ویرایش توسط انجام شده
-
نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸ آخرین ویرایش توسط Z.ns انجام شده
پاسخنامه میگه سنت امداد الهی زیرا به اختیار انسان اشاره دارد
نمیدونم سوال نگفته دلیل بگیم ولی بارم داره
از کجا بفهمیم علم غیب؟؟؟
@تجربیا @ریاضیا @دوازدهم @بچه-های-تجربی-کنکور-1403 -
پاسخنامه میگه سنت امداد الهی زیرا به اختیار انسان اشاره دارد
نمیدونم سوال نگفته دلیل بگیم ولی بارم داره
از کجا بفهمیم علم غیب؟؟؟
@تجربیا @ریاضیا @دوازدهم @بچه-های-تجربی-کنکور-1403نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱ آخرین ویرایش توسط Hesar انجام شده@Znbs حقیقتش قبل اینکه چیزی رو که نوشتید بخونم خودم حدس زدم درمورد جواب بنظرم اومد
تاثیر اعمال انسان در زندگی
میگفتم حتما سنت تاثیره (چون به اختیار هم ربط داره) ولی گفتین که پاسخنامه گفته امداد الهی
این آیه از شواهد وجود اختیار، قدرت تفکر و تصمیمه دیگه(اگه اشتباه نکنم)
به امداد چطور رسیده نمیدونم. -
نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲ آخرین ویرایش توسط Hesar انجام شده
ها البته یچیزی تو ترجمه کتاب هست ترجمش میگه: به راستی که دلایل روشن از جانب پروردگارتان به سوی شما آمده ...
از روی همین گفته پس امداد -
نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۰ آخرین ویرایش توسط انجام شده
دیگه کسی نظری نداره؟
@تجربیا @دوازدهم @بچه-های-تجربی-کنکور-1403 @ریاضیا -
سلام خسته نباشید ..
سوال داره راجع به اختیار صحبت می کنه ،توی سنت امداد عام الهی وقتی پیامبر به دین حق مردم رو دعوت می کرد دسته ای به ندای حقیقت پاسخ مثبت میدادن و دسته ای لجاجت می ورزیدن
اینجا هم پس از اختیار صحبت شده
خداوند به هر دو گروه کمک می کرد
تنها سنتی هم که به اختیار مربوطه همین سنت امداد عام الهی هستش -
نوشتهشده در ۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده
ممنون
Hesar پرستو بابایی