maryam111 سلام
8/10 ساعت خواب 00:00
ساعت بیداری ۶
اسما نادری
دیدگاهها
-
چالش 21 روزه 6 صبحی ها 🤓✌ -
چالش 21 روزه 6 صبحی ها 🤓✌سلام ببخشید امروز دیر اومدم
ساعت خواب ۲۳:۳۰
ساعت بیداری ۶ -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلام
خواب ۱۱
بیداری ۶.۳۰ -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞maryam111 سلام ادامه بدیم منکه یه روزم نتونستم ۵ بیدار بشم🤕
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞۲۶ آذر خواب ۱۱ بیداری ۶:۲۵
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞maryam111 فعلا روی ۶ موندم
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلام خواب ۱۱.۴۰ بیداری ۶.۳۰
-
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
۷ ساعت مطالعه + ۵۰ تست -
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلام خواب ۱۲:۳۰ بیداری ۹
-
گزارش نیمروزیGharibe Gomnam سلام خیلی پیشنهاد خوبیه:) ان شاءالله من از فردا هستم
-
چالش ۳۰ روز ۵_۶ ساعت حداآقلسلام🌸
من قول میدم ساعت مطالعهم کمتر از ۸ ساعت و ۱۵۰ تست نشه -
گزارش نیمروزیسلام تا ساعت ۱۳:۳۰
۳ ساعت + ۳۰ تست -
نمونه های موفقیت چهارماههBahar Gh سلام و وقت بخیر
امیر هوشنگ شکرانی (اگر اشتباه نکنم) دی ماه از سربازی برگشت و با معدل ۱۲ دبیرستان شروع صفر از دی دندان پزشکی شهید بهشتی آورد و با معدل ۲۰ از دانشگاه فارغ التحصیل شدن
ولی یه اراده ی خیلییی محکم میخواد اینکه از لحضه لحضه این ماه ها استفاده کنی ... -
امید دوبارهdani danii سلام اگه همه ی درسا رو ۴۰ بزنید قبول میشید چه عمومی چه اختصاصی حتی ۳۰ هم خیلی خوبه
تو رشته ریاضی با این درصد ها زیر۲ هزار میشه رتبه تون..
شاید هم کمتر تو تخمین رتبه قلمچی بزنید کارنامه سال های پیش رو میاره
شروع کنید ۶ تا کنکور نظام جدید رو بزنید به روش سه روز یکبار برای این ۱۸ روز زمان احتیاج دارین حالا میتونید از الان بزنید یا اگر ۴۰ درصد مباحث هر درس رو نرسیدید الان اونا رو بخونید
بعد از ۱۰ روز دیگه شروع کنید کنکور زدن
هر رتبه ای که الان داشته باشید با زدن کنکور ها نصف میشه -
درساkouroshkhan قطعا پس از هر سختی آسانی ست:))
-
دارم دیوونه میشم😔F Gh 1
سلام ان شاءالله که حالت خوب باشه
درکت میکنم بعضی از خانواده های مذهبی خیلی تعصب دارن سختی بسیاری که میگیرن باعث میشه که زده بشن بچه ها و ..
من خودم خانوادم خیلی سخت میگیرن قبلا خیلی اذیت میشدم یه جاهاییم خیلی خیلی نا امید میشدم
اما تا قبل از اینکه دوره بینهایت شو رو شرکت کردم قبلش اصلا انگیزه ای به زندگی نداشتم ..
اما بعد که کم کم جلو رفتم خیلی نظرم به زندگی عوض شد
اگر هیچ کس رو هم نداشته باشم میدونم که خدارو دارم
تونستم خدای خوشمزه خودم روبشناسم خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که من رو داخل این مسیر گذاشت بین این همه نوجوون
و به نظرم این لطف امام رضا به من بود از اول هم بخاطر اردوی مشهد ثبت نام کردم و رفته رفته عاشق این مسیر بینهایت شدم
بعنوان یه عضو کوچک از خانواده بزرگ بینهایت بهت پیشنهاد میکنم که حتما شرکت کنی و نگران درست هم نباش با برنامه ریزی حتما موفق میشی
خیلی از دانش آموزای نخبه بودن که در کنار درسشون بینهایت هم شرکت کردن و موفق بودن -
نرفتن به مدرسه@atena-karimi
سلام من یه ویس مشاوره ای گوش دادم گفته بود
این کار و که بکنی بیشتر به خودت استرس وارد میشه
هی مدیر و ناظم زنگ میزنن خونتون و این داستانا
اما اگر واکسن نزنیم که راهمون نمیدن کلا ..
بعد شنیدم واکسن برای دانش آموزا اجباری نیست -
مدرسه مون باز شده 😣زهرا قدیری نگران نباش انقدر ذهنتو درگیر نکن مدرسه هم اگه رفتی حتی اگه معلماتون خوب درس ندن یه پیش خوانی میشه کارت تو خونه راحت تر میشه
-
کنکوری تجربی 1401 :(Maleka Arabian
سلام
.
تو مسئول تلاشی نه نتیجه ... -
اگه از الان شروع کنم میرسم ؟؟؟؟Zahra Zahra 4 سلام
شروع کن به خودت بگو من شروع کردم پس میشه این ۶ ماه به خودت سختی بده ..
از لذت های الان بگذر تا به لذت های بهتری برسی