@Mahed در زبان فارسی 3. ساختمان واژه گفته است:
کردار
بن+ وند
مشتق میشه؟
@Mahed در زبان فارسی 3. ساختمان واژه گفته است:
کردار
بن+ وند
مشتق میشه؟
اکالیپتوس در کی ها کنکوری ان؟ گفته است:
این نشد ها چیه پشت حرفاتون الان اینا انگیزشین
من نظام قدیمم رشتم تجربی هدفم پزشکیه که براش تمام تلاشمو میکنم دبیری هنرم دوس دارم اما هدفم پزشکیه از این فرصتی که دارم تمام تلاشمو واسه رسیدن بهش میکنم
رو این جمله قشنگ فکر کنین
اگ میخوای نخونی،چرا این همه هزینه و وقت و عمر و...؟!اگ میخوای بخونی این همه بازی چیه؟!
تکلیفتو روشن کن!!!امسال اخرین شانسته!داری سر چی با سرنوشتت شوخی میکنی؟!...این جمله چقدر قشنگه که اریک توماس میگه:((تو که درد و رنجش رو کشیدی حداقل یه نتیحه ای ازش بگیر.گریه نکن که تسلیم بشی گریه کن که ادامه بدی))
پس تسلیم شدن و ناامیدی و سستی و خیلی چیزای دیگه رو بندازین دور واسه رسیدن به هدفاتون تمام تلاشتون رو بکنید.
امام علی میگه اگر خداوند آرزویی در دلت نهاد بدان توانایی رسیدن به آنرا در تو دیده است.
تو میتونی به هدفات و ارزو هات برسی بسته به خودت و تلاشت و خیلی چیزای دیگه داره
......
:expressionless_face: :expressionless_face: فقط حرف!...!
@Mahed نخوندم امسال:confused_face: منم تازه شروعیدم نشر دریافت استاد سبطی دارم کردار هم یجا دیده بودم مشتقه
Negin Abbasi چون وقتی دلتا منفی بیاد جواب همواره موافق علامت a میشه که اینجا آ مثبته
@Mahed گزینه یک میشه
تو بقیش مفهوم از ماست که بر ماست رو میرسونه
@Mahed با معنی و بعضی واژه های رویه بیت واضحه
تو گزینه دو مثلا مصرع دوم میگه چه توان کرد چون که خود کردم تو سه میگه براید اتش از خود، تو چهارم میگه من خود زده ام ... اینا همون مفهوم از ماست که بر ماستِ معنیشم اسونه دیگه عین صورت بیته معنی هم کنی همینه ولی تو گزینه یک داره نکوهش از بد خواهی میکنه ...
@Mahed
اره خوبه فیلم جلسه 8و9 ارایه استاد سبطی رو ببین:face_with_rolling_eyes:
https://sanatisharif.ir/c/7270
https://hamkelasi.ir/articles/files/152032220880877049-جزوه آرایه های ادبی کنکور 45334( استاد هامون سبطی ).pdf
@Mahed خواهش:)
هفته ای دو تا ارایم بخونی تست بزنی حله خوب بخونش جاهایی که متوجه نشدی فیلم ببین بهتر بفهمی...
@D-fateme-r اره منم دیدم ولی قبلا شنیدم اینو
مشاوره تلفنی هم همینو گفت
گفتم بپرسم باز
mohammadhassan و M.an سلام فیلمای استاد ثابتی رو پخش انلاینش برام فقط صداش میاد صفحش سیاه میاد میشه یه نگاه بکنید ممنون
https://sanatisharif.ir/c/8873
_Mohammad_reza_ در فرمول دنباله ریاضی نسبتا پیچیده گفته است:
YYYYYYHOSSEIN در فرمول دنباله ریاضی نسبتا پیچیده گفته است:
سلام کسی میدونه فرمول این دنباله چی میشه ؟ 6و66و666و6666و66666و...
این دنباله
1,11,111,1111 رو تولید میکنه....Recursion😂😎
:flushed_face: این چیه یکم توضیح بدین منکه چیزی نفهمیدم مگه n ,نباید عضو Nباشه چطوری صفرو گذاشتین
سانیا در قطبی یا ناقطبی گفته است:
مولکول اتان قطبی است؟با دلیل
فک کنم ناقطبی است چون مولکول متقارن است
@M-an همه فیلما امروز پخش انلاینش برام اینجوره ولی سرعتم کم نیس دانلود کردم این مشکل رو نداشت
خیلی ممنون :rose:
@گل-یاس سلام
n تعداد مرتبه پرتاب هس . nرو6درنظر میگیری ,kرو4روهمون فرمول که نوشتی جایگزاری کن جوابش میشه پانزده بر روی شصت و چهار
سوالت این بود؟
Zeinab71 اونایی که صفر تا صد ناقصه از کلاس کنکور ببینید اونجا کامله :face_with_rolling_eyes:
ghoghnoose سلام تو تاپیکاتون تگ نکردین که ببینن من الان تگشون میکنم ببینن جواب میدن:)
ادمین
M.an
romisa
@گل-یاس کدوم راه! اون یکی هم مثل همینه شاید تو ترکیب مشکل داشتی اینجا مثلا نوشته انتخاب چهار از شش که ما همون انتخاب دو از شش رو هم میتونیم در نظر بگیریم و بگیم n درn-1 تقسیم بر دو