Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
ا

ایهام

@ایهام
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
282
موضوع ها
19
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
36
دنبال‌شونده‌ها
28

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • قلق
    ا ایهام

    @parastooo در قلق گفته است:

    http://www.kanoon.ir/Article/221973

    این دیشب برای من باز نمیشد
    مرررسی دوست عزیزم💚❤

    زیست شناسی

  • قلق
    ا ایهام

    @Amir-Bernousi در قلق گفته است:

    قبلا هم گفتم، بهترین راه مرور تست زدن هستش. بهتره اول تستای نشون دار رو مرور کنین، بعدش برین سراغ تستای جدید(از هرمنبعی) بعد از اینکه تستا رو زدین، بهتره اون موقع متن کتابتونو بخونین و مرور کنین.

    یه روشی که خودم الان دارم اجراش میکنم اینه که تستای جدیدی که دارم رو میزنم، همون موقع میرم همون بخش از کتابو میخونم و جاهایی که ندیده بودم و یا تو دام افتاده بودم و نکات و .... رو مینویسم

    بله مرررررسی🌸 درست ترین کار همینه برای این فصل..🤗
    لطف کردید،تنکس کینگ..

    زیست شناسی

  • تو عالم رفاقت یه لطفی میکنید؟(:
    ا ایهام

    میگم خوشحالم که برگشتی
    میگم خوشحالم که باحال خوب برگشتی
    ولش کن بقیشو نمیگم😉مهم اینه که گذشته رفته بدرک
    بعدها یادم بنداز یچی بهت بگم..
    علی یارت🙂💪🏻

    مشاوره تحصیلی

  • قلق
    ا ایهام

    @Shayan-Saeedi ای واااای حالا فهمیدم من توسینتیک خیلی وقته موندم و دارم تستای نزده و غلط زده رو دوباره میزنم😶این تفکر رو دارم که ممکنه یه تست خیلی مهم باشه و جا بمونه،یا مثلا بعدن میخوام مروری بزنم اونایی که نزدم خیلی ساده باشن و وقت نکنم مهمارو بزنم
    لعنت به وسواس مطالعاتی

    زیست شناسی

  • قلق
    ا ایهام

    @Shayan-Saeedi در قلق گفته است:

    ایهام اگه میخای زیستو مرور کنی دو تا راه طلایی یادت میدم
    توی کتاب هایلایت کن ولی چیو؟؟! مواردی که فرار و کلیدی هستن نه هرچیزی
    تست پوششی بعد اتمام مبحث براش کار کن و یادت باشه تست زنی در کنار مطالعه هایلایت هایی که گفتم خیلی خیلی خیلی میتونه مرور موثری باشه و حتی عمق یادگیریتو افزایش بده
    ولی باز منتظر جواب دوستان دیگ باش ،راهکارای مختلفی هست که میتونی امتحان کنی ببینی کدوم واست مناسب تره

    تست پوششی میشه چی مثلا؟
    مرسی از راهنمایتون

    زیست شناسی

  • قلق
    ا ایهام

    سلام بچها😓
    من با مرور مشکل دارم،با زیست بیشتررر
    دارم پروتئن سازی رو میخونم از فاگو،قبلا هم چنددد بار خوندم تست هم زدم ولی کم،از آیکیوی که کلا هیچی..
    بعد الان نمیدونم چجوری مرورش کنم..
    فاگو زیاده ولی وسواسم واقعا نمیذاره که نخونمش
    کتابمم نکته یادداشت نکردم توش
    فیلمشم ندارم
    آخرین باری که این فصل رو خوندم چندماه پیش بود،نکاتی که میخونم یادم نیست ولی بلدمشون..
    یه مارکر برداشتم فقط مهمای اصلی رو هایلایت میکنم،تا بعدن به مشکل نخورم،کتابمم بیریخت شده🙄🙄
    حالا سوالم اینه که الان با پروتئن سازی چیکار کنم؟
    و بعدی اینکه ما بقی فصول رو چجوری بخونم که دوباره اینجوری‌به مشکل نخورم..
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
    دانش-آموزان-آلاء
    همیار

    زیست شناسی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Amir-Bernousi
    من از دیدگاه زیستی شما نگاه کردم..
    بهرحال ممنون از توضیحتون🌹

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Amir-Bernousi در اشکالات عربی گفته است:

    ایهام در اشکالات عربی گفته است:

    @Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:

    ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه

    ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕

    میادین که اعرابش اصلیه در هر صورت، چون جمع مکسره

    چون مضاف شده دیگه نمیتونه اعراب فرعی بگیره..
    منظورم به اون درهرصورتکه گفتین بود

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Amir-Bernousi در اشکالات عربی گفته است:

    ایهام در اشکالات عربی گفته است:

    @Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:

    ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه

    ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕

    میادین که اعرابش اصلیه در هر صورت، چون جمع مکسره

    خب چون بر وزن ـــَ آ ای هستش میشه غیر منصرف،در نتیجه اعراب فرعی میگیره،غیر اینه؟

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:

    ایهام شاید کلمه شجاعت رو اسم گرفته جای صفت بخاطر همین اونطوری گفته

    آره حتما،مرسی🌹

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    alireza507 دفترچه های جدا با بعضی سوالات مشترک..
    این چیزیه که من شنیدم

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    alireza507 مباحث مشترک و تا حدودی شبیه بهم،آری

    عربی

  • كمك 😭😭😭 رياضي و فيزيك
    ا ایهام

    دانش-آموزان-آلاء
    همیار

    ریاضی تجربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:

    ایهام اینا کتابشون زیاد رو ترجمه مانور داده تا قواعد واسه همین یکی از دبیرای عربی ک من اطلاع دارم برگشته گفته ممکنه معنی لغت عربی بپرسن
    شاید واسه این میگن لغت بخون

    🌹

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    @Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:

    ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه

    ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    بچهای نظام جدید،مگه عربی شما چجوری شده که بخاطر سوالات مشترک به ما نظام قدیمی ها توصیه میکنن کلمه بخونیم؟🤔
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

    عربی

  • اشکالات عربی
    ا ایهام

    سلام خسته نبااااشید همگی😌
    خب اولین اشکال🤔
    جمله «دخلنا فی میادین الشّجاعة» ترکیب اضافی هستش یا وصفی؟
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

    عربی

  • آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدید
    ا ایهام

    @رخ-دیوانه
    نمیتونم بیام تودلی،لطف کن یا بهم پیام بده یا فالوم کن

    سوال مشاوره ای

  • سوال مثلثات
    ا ایهام

    dan-l مثلا اسپم بدیم و بپرسیم شما از قبلنیایی؟؟🤔

    ریاضی تجربی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع