ایهام
دیدگاهها
-
قلق -
قلق@Amir-Bernousi در قلق گفته است:
قبلا هم گفتم، بهترین راه مرور تست زدن هستش. بهتره اول تستای نشون دار رو مرور کنین، بعدش برین سراغ تستای جدید(از هرمنبعی) بعد از اینکه تستا رو زدین، بهتره اون موقع متن کتابتونو بخونین و مرور کنین.
یه روشی که خودم الان دارم اجراش میکنم اینه که تستای جدیدی که دارم رو میزنم، همون موقع میرم همون بخش از کتابو میخونم و جاهایی که ندیده بودم و یا تو دام افتاده بودم و نکات و .... رو مینویسم
بله مرررررسی🌸 درست ترین کار همینه برای این فصل..🤗
لطف کردید،تنکس کینگ.. -
تو عالم رفاقت یه لطفی میکنید؟(:میگم خوشحالم که برگشتی
میگم خوشحالم که باحال خوب برگشتی
ولش کن بقیشو نمیگم😉مهم اینه که گذشته رفته بدرک
بعدها یادم بنداز یچی بهت بگم..
علی یارت🙂💪🏻 -
قلق@Shayan-Saeedi ای واااای حالا فهمیدم من توسینتیک خیلی وقته موندم و دارم تستای نزده و غلط زده رو دوباره میزنم😶این تفکر رو دارم که ممکنه یه تست خیلی مهم باشه و جا بمونه،یا مثلا بعدن میخوام مروری بزنم اونایی که نزدم خیلی ساده باشن و وقت نکنم مهمارو بزنم
لعنت به وسواس مطالعاتی -
قلق@Shayan-Saeedi در قلق گفته است:
ایهام اگه میخای زیستو مرور کنی دو تا راه طلایی یادت میدم
توی کتاب هایلایت کن ولی چیو؟؟! مواردی که فرار و کلیدی هستن نه هرچیزی
تست پوششی بعد اتمام مبحث براش کار کن و یادت باشه تست زنی در کنار مطالعه هایلایت هایی که گفتم خیلی خیلی خیلی میتونه مرور موثری باشه و حتی عمق یادگیریتو افزایش بده
ولی باز منتظر جواب دوستان دیگ باش ،راهکارای مختلفی هست که میتونی امتحان کنی ببینی کدوم واست مناسب ترهتست پوششی میشه چی مثلا؟
مرسی از راهنمایتون -
قلقسلام بچها😓
من با مرور مشکل دارم،با زیست بیشتررر
دارم پروتئن سازی رو میخونم از فاگو،قبلا هم چنددد بار خوندم تست هم زدم ولی کم،از آیکیوی که کلا هیچی..
بعد الان نمیدونم چجوری مرورش کنم..
فاگو زیاده ولی وسواسم واقعا نمیذاره که نخونمش
کتابمم نکته یادداشت نکردم توش
فیلمشم ندارم
آخرین باری که این فصل رو خوندم چندماه پیش بود،نکاتی که میخونم یادم نیست ولی بلدمشون..
یه مارکر برداشتم فقط مهمای اصلی رو هایلایت میکنم،تا بعدن به مشکل نخورم،کتابمم بیریخت شده🙄🙄
حالا سوالم اینه که الان با پروتئن سازی چیکار کنم؟
و بعدی اینکه ما بقی فصول رو چجوری بخونم که دوباره اینجوریبه مشکل نخورم..
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
دانش-آموزان-آلاء
همیار -
اشکالات عربی@Amir-Bernousi
من از دیدگاه زیستی شما نگاه کردم..
بهرحال ممنون از توضیحتون🌹 -
اشکالات عربی@Amir-Bernousi در اشکالات عربی گفته است:
ایهام در اشکالات عربی گفته است:
@Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:
ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه
ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕
میادین که اعرابش اصلیه در هر صورت، چون جمع مکسره
چون مضاف شده دیگه نمیتونه اعراب فرعی بگیره..
منظورم به اون درهرصورتکه گفتین بود -
اشکالات عربی@Amir-Bernousi در اشکالات عربی گفته است:
ایهام در اشکالات عربی گفته است:
@Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:
ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه
ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕
میادین که اعرابش اصلیه در هر صورت، چون جمع مکسره
خب چون بر وزن ـــَ آ ای هستش میشه غیر منصرف،در نتیجه اعراب فرعی میگیره،غیر اینه؟
-
اشکالات عربی@Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:
ایهام شاید کلمه شجاعت رو اسم گرفته جای صفت بخاطر همین اونطوری گفته
آره حتما،مرسی🌹
-
اشکالات عربیalireza507 دفترچه های جدا با بعضی سوالات مشترک..
این چیزیه که من شنیدم -
اشکالات عربیalireza507 مباحث مشترک و تا حدودی شبیه بهم،آری
-
كمك 😭😭😭 رياضي و فيزيك -
اشکالات عربی@Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:
ایهام اینا کتابشون زیاد رو ترجمه مانور داده تا قواعد واسه همین یکی از دبیرای عربی ک من اطلاع دارم برگشته گفته ممکنه معنی لغت عربی بپرسن
شاید واسه این میگن لغت بخون🌹
-
اشکالات عربی@Shayan-Saeedi در اشکالات عربی گفته است:
ترکیب وصفی هستش چون میادین جمع بی جان هستش و باهاش مثل مفرد مونث برخورد میکنیم و چون کلمه بعدش توی جنسیت و تعداد باهاش مطابقت داره واس همین وصفیه
ولی توی کتاب گاج گفته ترکیب اضافیه،میادین مضاف هستش در نتیجه اعرابش ظاهری اصلیه😕
-
اشکالات عربیبچهای نظام جدید،مگه عربی شما چجوری شده که بخاطر سوالات مشترک به ما نظام قدیمی ها توصیه میکنن کلمه بخونیم؟🤔
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
اشکالات عربیسلام خسته نبااااشید همگی😌
خب اولین اشکال🤔
جمله «دخلنا فی میادین الشّجاعة» ترکیب اضافی هستش یا وصفی؟
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدید@رخ-دیوانه
نمیتونم بیام تودلی،لطف کن یا بهم پیام بده یا فالوم کن -
سوال مثلثاتdan-l مثلا اسپم بدیم و بپرسیم شما از قبلنیایی؟؟🤔