Sarina راستش من بیخبرم
دااانااا
دیدگاهها
-
پیام نور -
بهترین منبع های نظام جدید@ماندانا80
عکس از کتاب ادبیات ؟!
کتاب درسی ؟ یا تست ؟! -
بهترین منبع های نظام جدید@ماندانا80
من خودم یازدهمم میرم دوازدهم ولی دیدم کتابشو از مشاورمون هم پرسیدم تو مدرسه میکرو جامع ادبیات
نه میکرو طلایی
تو گاج مارکت سرچ کن میبینی -
بهترین منبع های نظام جدید@Naviddd-danaa
من دهم و یازدهم از سیرتاپیاز استفاده کردم
البته اشتباه کردم چون من فقط تست میزنم نیاز به توضیح و درس ندارم -
بهترین منبع های نظام جدید@Naviddd-danaa ولی کتابای خوبی بود
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•mahsaaaa در تهران در کلاس استاد #شفیعی_کدکنی نشستن هم سعادتی خواهد بود
ولی به قول خودش" به کجا چنین شتابان ...؟"
ولی این ملک دیگر جای ادبیات و اینها نخواهد ماند هرچند هزار سالست گیر کرده همانطور که اروپایی ها به دنبال فیزیک و دنبال شعر و شراب ردیف کردن خودمان اما آخر که چی
این دیار تا کی میخواهد حافظ و مولوی های جعلی( و حتی بسیار بسیار کمتر و کمتر چون من و ما) را ور بیاندازد
اینجا نیازمند داشنمدهاست خصوصا اقتصادیون و صنعتگران
و این بیکاری مرا دلسردتر هم میکند( در باب تغییر رشته و عنوان) ... -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•pariaaa لطف شماست بزرگوار به قول اخوان عزیز:
من این آواز پاکت را درین غمگین خراب آباد
چو بوی بالهای سوختهات پرواز خواهم داد.....ولی خب شرایط من هم ببین و بخوان
این دوسال عقب ماندن / خانواده / کار و .... -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•pariaaa و با آنچه من دیدم
زیست خوانی میکنی ؟😆 -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa که من باشم البته
و دراین صفحه
یک تجربی
یک انسانی
و یک ریاضی -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@fatemeh_banoo ممنون از لطف شما و دوستان با محبت .
و این که بالاخره شما از دانش آموزان رسمی هستید و افتخاریست کسی از دوستان بالا نگاه به این نوشته کرد ..😉
-
تلاش بی نتیجه25-Bahar فیلم های آلا بعد از تدریس معلم خوبست
مثل آمپول تقویتی .
دید را بالا میبرد و به موضوع اشراف میکنی .
همین دهم را بخونی مثل ما نشوی هنرست
جلوجلو خواندن پیشکش و اشتباه -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@moosavi21 این چند خط نوشته من رو سخت به فکر برده
هنوز به ذهنم چیزی نمی آید در عوالم خودم -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•نه عزیزجان چهارشنبه که کارنامه بگیرم مشخص تر میشه ولی الان تصمیم از ۵۰٪ به ۶۰٪ رسیده
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa دست روزگار که زندگی همه رو دستمالی کرده ولی ببینیم دستش با ما چه میکنه به امید خدا البته هرچی صلاحه
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@Sa-adat-shojaei خخخ بابام سال نهم میگفت فکر کن به تجربی ...😂 غافل از اینکه من در عوالم دیگری سکونت دارم ...
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@Sa-adat-shojaei شما هم پس به تغییر به ریاضی فکر کن😂
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@naviddd-danaa 😂
-
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•@Sa-adat-shojaei نمیدونم شاید
ولی فکر کنم ایران هم خوب نباشه 😂 -
تغییر رشته از یازدهم به دوازدهم از ریاضی به انسانی آنهم با توجه به شرایط من •☆•و اما این قصه ی بی پایان ....
امروز کارنامه رو گرفتم
18/20 شدم :|نسبت به دوستان باهوش و کوشا کم ست میدونم
ولی خب من فقط برای امتحانای ترم دوم درس خوندم
مدرسه هم با اختلاف زیاد منو رد نکرد چون خوب شدم
ولی تقریبا نصف پایه باید برن ....
و تکلیفم بدتر نامعلوم تر شد
که حالا واقعا بمونم یا برم ؟!!؟
.... -
سوالات احتمالی کنکور؟دوست عزیز حرفی که میزنی میدونی شبیه چیه ؟!
انگار بیای پیش مارتین اسکورسیزی و از مسعود ده نمکی تعریف کنی .... خخ
یا نزد حافظ حرفی از علیرضاقزوه
خنده دار خواهد بود ....
حالا اومدی تو آلا
از "کنکور آسون نیس" و "حرف تکراری اول و آخر"
سوال میپرسی ....
؟؟!
عزیزجان آلا به این خوبی دنبال چی هستی !و اما این سوالات احتمالی دو نوع بیشتر نداره :
اولین حالت اینکه بر این اساسه که بله اینا میاد و به ما وحی شده و الی آخر ....
و حالت دوم اینکه استاد باسواد و کارکشته
بعد از چندین و چندسال تحصیل و تدریس و کنکور دیدن و کلاس رفتن و سوال حل کردن و غیره و غیره
به این سطح از تبحر میرسه که میگه من اگه طراح بودم ....
و با توجه به اینکه خودشو جای طراح گذاشته و عوامل دیگه از جمله تجربه تحلیل تیپ سوالا باتوجه سال قبل و آرمون های سنجش و خیلی مسائل دیگه میاد همچین عنوانی رو طرح و شرح میده ..
.
موفق باشی
فکر کن
آلا بهترین ست ... بدون شک