Amirhosein Abed
حیف این تراز کنکور
زَر
دیدگاهها
-
نمیدونم:| -
نمیدونم:|آدمک
وای دقیقا،
از صبح اینقدر پکرم که دست و دلم به درس نمیره،
یعنی اگر نذارن ترمیم کنیم عملا پشت کنکور موندن بی فایدهست
جسارتا شما چه رشته ای هستین؟ -
نمیدونم:|Amirhosein Abed
شاید عوضش کنن و اجازه بدن یه بار دیگه هم ترمیم کنیم -
نمیدونم:|Amirhosein Abed
چقد سممم😐😐😐
چرا خب من نمیفهمم ۲۰ پارسال با ۲۰ امسال و سال بعد چه فرقی داره؟! 🤦♀️ -
نمیدونم:|Delta
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
نه فعلا که گفتن فقط یه بار کلا -
نمیدونم:|آدمک
عه به سلامتی💙 -
نمیدونم:|Delta
مطمئنین؟!
خدا کنه😭😭😭
فرصت ترمیم رو که میدن من سوالم اینه که فرصت ترمیم به اونایی که یه بار ترمیم کردن هم میدن یا نه!؟ -
نمیدونم:|آدمک
دقیقا دقیقا منمممم😑😑😑
شما مگه دانشجو نیستین؟!
(البته تو تاپیک نمیشه چت کرد منم اعتبارم به غیر درسی نمیخوره🤦♀️) -
نمیدونم:|آدمک
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
وای یعنی فقط وای🤦♀️🤦♀️
فرصت ترمیم معدل مجدد میدن یا نه؟! -
نمیدونم:| -
نمیدونم:|سلام بچه ها،
الآن کنکور ۱۴۰۳ هم مثل پارسال برگزار میشه؟!
یعنی دیگه معدل قطعیِ قطعی شد؟! -
کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟!آدمک
🌹🙌 -
کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟!Amirhosein Abed
آهااا آره راست میگین،
به ذهن خودم نرسید که اول گزینه هارو چک کنم،
مرسی دوستم🌺 -
کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟!آدمک
آهااا یعنی از گزینه برسم به سوال نه اینکه از سوال بخوام برسم به گزینه
مرسی🌹 -
کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟! -
تست از هیدروکربن ها:/Amirhosein Abed
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
مرسی🌹 -
کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟!سلام دوستان لطفا به این تست دقت کنین!

حالا جواب منم ببینین

چرا این چیزی که من نوشتم اشتباهه و جور در نمیاد؟!
آیا فشرده نویسی قاعدهی خاصی داره؟! -
تست از هیدروکربن ها:/آدمک
آره من دقیقا مشکلم این بود😑😂🤦♀️
مرسی ازت دختر/پسر متوجه شدم کامل🌹🙌 -
تست از هیدروکربن ها:/آدمک در تست از هیدروکربن ها:/ گفته است:
@ها-نا گزینه ۳ میشه دیگه
یه الکانه راست زنجیره با ۵ کربن که نقطه خطشم درست رسم شدهAmirhosein Abed در تست از هیدروکربن ها:/ گفته است:
@ها-نا سلام
کجاش اشتباهه دقیقا؟
گزینه 1 که باید 3 تا کربن توی زنجیره باشن (غلطه)
گزینه 2 که باید هر دو شاخه روی یه کربن باشن (غلطه)
گزینه 4 هم که باید شاخه روی دومی باشه نه سومین کربن (غلطه)من اصلا سوالو نمیفهمم😂😂
کو الان پیوند خطش کجاست؟!
چرا تو پاسخ نامهست:/
هم سوال چهار تا گزینه داره هم جوابش اصلا چجوریه😐 -
تست از هیدروکربن ها:/