مباحثی که پیشنهاد میکنم تو این سه هفته بیشتر روشون وقت بذارید:
⁉️ شیمی
✅ دو فصل اول دهم + فصل یک یازدهم ( بجز مباحث شیمی آلیش )
⁉️فیزیک
✅ فصل اندازه گیری ( بجز مبحث چگالیش) + کار و انرژی ( بجز مباحث ترکیبیش با سینماتیک و دینامیک ) + الکتریسیته ساکن
⁉️ریاضی
✅ از جلسه اول کلاس دبیری که انتخاب کردید استارت بزنید
اگر هم خودخوان میخواید پیش برید فصول
" معادلهنامعادله /معادله درجه ۲ / قدرمطلق و جز صحیح "
رو حتما تو این سه هفته کامل مطالعه کنید و تست بزنید.
⁉️زیستشناسی
✅ ۲ تا ۴ فصل اول زیستشناسی یازدهم ( بسته به سطح درسیتون حداقل ۲ و حداکثر ۴ فصل اول زیست یازدهم رو باید بخونید تو این ۳ هفته) + فصل ۶ یازدهم + مطالعه کامل جزوه جانوری.
~یوحنا
امیدوارم که بتونیم ازش استفاده کنیم و خوب بخونیم و مباحث رو تا شروع سال تحصیلی و آزمون ها به قدر خوبی جلو ببریم و ناظم تاپیکم رو نبندن و بر خلاف قوانین فروم آلا نباشه😊💙

