@zeinab-dehghani در حالت اشباع کدومه آخرش؟ گفته است:
@سروش-قادری بله خب من توی جواب اون سوال اولیه ی تاپیکتون اگه برین پایین تر میبینین ک گفتم
@zeinab-dehghani در حالت اشباع کدومه آخرش؟ گفته است:
@سروش-قادری خب برای 166
وقتی ماده فرومغناطیس تو میدان خارجی قوی قرار میگیره،ناحیه های بیشتری باهم هم جهت میشن...که خب قادتا میشه گزینه 3 ...امـــــــــا....باتوجه به شکل ومتن کتاب...باید بدونیم توی فرومغناطیس هیچوقت همه ی ناحیه ها،یکجا باهم یه جهت نمیشن!!
این نکتش هست...و برای همین گزینه 3 رد میشه و گزینه ای ک ناحیه های برابر بیشتری داره مدنظر قرارمیگیره
که خب شکل یک که کلا نیست...شکل دو و چار هم ک مقایسه کنیم،میبینیم 4 ناحیه های بیشتری هم جهت داره
پ.ن:تمام نکتش همینه:/
اماببینین اینن نکته برای نظام قدیمه...وخب یعنی الان باید طبق نظام جدید پیش ریم و بزنیم اون گزینه ای ک بیشترین یکدستی و هم جهتی رو داره
که خب الان برای همین سوالی هم ک میگین برای یه سایت هست جواب رو زده گزینه3..همون شکلی ک بیشترین همجهتی روداره...یعنی همشون یه جهت شدن
بله بنده میفهمم شما چی میگین
بیشترین یکدستی با کاملا یکدستی فرق داره
تو خیلی سبز گفته گزینه سه مال نظام قدیمه و باید گزینه دیگه ای که بیشترین یکدستی(نه کاملا) رو داره انتخاب کنیم