mehranmirzaei با استفاده از دانه رست نوعی گیاه از گندمیان ازمایشی رو درباره خم شدن گیاهان به سمت نور یک جانبه انجام دادید .
فهمیدید که دانه رست وقتی نوکش در برابر نور باشد به سمت نور یک جانبه خم میشود .

شرح ازمایش
mehranmirzaei با استفاده از دانه رست نوعی گیاه از گندمیان ازمایشی رو درباره خم شدن گیاهان به سمت نور یک جانبه انجام دادید .
فهمیدید که دانه رست وقتی نوکش در برابر نور باشد به سمت نور یک جانبه خم میشود .

شرح ازمایش
این هم خلاصه ای از خدمات ارزنده شما
mehranmirzaei الگوی جریان فشاری رو برای جابجایی شیره پرورده در گیاه ارایه دادن .
mehranmirzaei والا این بچه ها شبهه برای آدم ایجاد میکنن :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes:
mehranmirzaei با میکروسکوپ ابتدایی خود یاخته را برای اولین بار در بافت چوب پنبه مشاهده نمودید .
چوب پنبه از یاخته های مرده تشکیل شده است و زیر میکروسکوپ بصورت مجموعه ای از حفره ها دیده میشود که با دیواره هایی از هم جدا شده اند .
دریا دریایی نه همون منظور دانشمندا و کارهاشون هست .
گریفیت ایوری مزلسول چارگاف و ....
دریا دریایی دانشمندایی که توی کتاب زیست اومدن دیگه . نه ؟ mehranmirzaei
mehranmirzaei سلام استاد :grinning_face_with_big_eyes:
سلام بچه ها:beaming_face_with_smiling_eyes:
Abolfazl Mousavi سلام
موردی که خودم خیلی ازش ضربه خوردم حرفای بقیه بود . سعی کنید خیلی نسبت به حرفای بی منطقی که بقیه میزنن بی توجه باشید و فقط روی درستون متمرکز بشید .
اگر یازدهم هستید جوگیر نشید و از ساعت مطالعه پائین اول شروع کنید و کم کم افزایشش بدید که از مطالب و کتابا زَده نشید .
با انگیزه و روحیه بالا درس بخونید .
موفق باشید :seedling:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
5 خرداد 1400
خانواده با اصرار بُردنم بیرون که حال و هوام عوض بشه
کلا 3 ساعت مطالعه کردم بدون تست ( 2 ساعت ریاضی و 1 ساعت عربی )
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
4 خرداد 1400
2:15 آزمون عمومی کنکور تجربی 90 داخل (66 تست)
6 ساعت زیست : مرور کل جانوری + 34 تست
1:20 دینی دوازدهم مرور درس 1
50 دقیقه واژه ادبیات
2 ساعت مطالعه برای امتحان سلامت
کل : 12:25
کل تست : 100
amin rostami سلام
منظور کاتیون فلز سدیم نسبت به خود فلز سدیم هست نه نسبت به یون آهن . یون سدیم پایدارتر از خود عنصر سدیم هست .
sarnisa6 خواهش میکنم
موفق باشید:seedling:
sarnisa6 سلام
جمله درسته . گونه کاهنده تر اونی هست که تمایلش به از دست دادن الکترون و اکسایش بیشتر هست . وقتی تمایل به از دست دادن الکترون زیادی داشته باشه الکترونش رو از دست میده و به کاتیون تبدیل میشه یعنی دوست داره به حالت پایدارتر خودش که کاتیونش هست برسه . مثلا سدیم تمایلش به دادن الکترون و کاهندگی زیاد تره چون میخواد به حالت پایدارتر خودش ,یعنی کاتیون برسه .
romisa سلام سارا جان:rose:
من تقریبا تمام مباحثا تموم کردم بجز یه 3_4 تا مبحث . ساعت مطالعم هم تا اواخر فروردین میانگین 12_13 ساعت بود و از اوایل اردیبهشت ترجیح دادم کمترش کنم به خاطر خستگی هایی که پیش میومد که زَده نشم از کتابا . ولی الان دوباره دارم سعی میکنم ساعتم رو بیارمش بالا .
خیلی ممنون:rose:
@kosar-mortazavi اره موافقِ موافق:beaming_face_with_smiling_eyes: :winking_face:
@kosar-mortazavi روده ملخ جای درشت و باریک داره ولی نمیدونم کلا یه روده هست یا همون قسمت هم تقسیم میشه به روده بزرگ و باریک .شکل ص 37 رو ببینید :backhand_index_pointing_right_medium-light_skin_tone:
درباره راست روده که کلا باشه روده بزرگ نمیدونم .
@kosar-mortazavi میدونی اگه بخواهیم ریز بشیم فکر کنم گیج بشیم
صفحه 32 زیست دهم راست روده رو توی تیتر روده بزرگ بررسی کرده:face_with_head-bandage:
@kosar-mortazavi عجیبه
کتاب مرجعه
ولی تعریف علمی راست روده میشه انتهای روده بزرگ