Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
شهیده shش

شهیده sh

@شهیده sh
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
820
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
13
دنبال‌شونده‌ها
12

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • گزاره شناسی 9-12
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei همینجا

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 9-12
    شهیده shش شهیده sh

    @alzahra-daftar افرین

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 9-12
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei راستی اینترفرون 1 و2 هم هست

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 9-12
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei

    موادی که ما میدونیم : پادتن / پیک های شیمیایی که یاخته پوششی مویرگ و ماکروفاژ ها ترشح میکنن توی التهاب / مکمل ها / هیستامین ( فعلا همینا یادم بود )

    1. غ .پادتن و مکمل بله ولی پیک های شیمیایی و هیستامین خیر

    10 . غ. پادتن بله ولی مکمل و پیک و هیستامین خیر

    1. غ. منظور پروتیین هاست و تاثیر نمیگذارن روی فعالیت پروتیین ها

    2. غ. مکمل ها بله با حلقه هاشون باعث مرگ یاخته بیگانه میشن ولی پادتن و پیک و هیستامین خیر

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 5-8
    شهیده shش شهیده sh

    Marzieh Abouei اندکی صبر خواهر

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 5-8
    شهیده shش شهیده sh

    @alzahra-daftar الان همه میرن میفهمن:face_with_tears_of_joy:

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    Milad Asgari افرین

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 5-8
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei

    1. ص . کاملا درسته منظورش بعد از بالغ شدنشونه که میتونند فعالیت کنند و فالیت فاگوسیت رو زیاد کنند . لنفوسیت تی داخل تیموس و لنفوسیت بی داخل مغز قرمز استخوان

    2. انزیم موجود در اشک لیزوزیمه . داخل درم هم داریم به واسطه عرق ولی از غدد برون ریز عرق

    7.ص . چون هر رو گلبول سفید خونی هستن

    8.غ . فقط در خط دوم .

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    Milad Asgari برو درستو بخون

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    @alzahra-daftar رفتن گزاره های بعدی رو بزارن

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei ممنون . انگار امسال هم هستم :grinning_face_with_smiling_eyes:

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei

    1. ص . بله ممکن است دارای ساختار چهارم باشند

    2. غ . چون جزو پروتیین های ترشحی هست توسط ریبوزوم های چسبیده به شبکه اندوپلاسمی زبر ساخته میشه

    3. ص . بله میتونند فعالیت ماکروفاژ ها رو افزایش بدن

    4. ص . میتونه با اتصال به پروتیین های مکمل باعث فعال شدنشون بشه

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • شروع جلسه 14
    شهیده shش شهیده sh

    Marzieh Abouei دقیقا

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • شروع جلسه 14
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei سلام و وقت بخیر

    جلسه چهاردهم رفع اشکال زیست :ایمنی و تقسیم یاخته

  • مرور فصل 5و6 زیست یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    @f-seif-0 سلام خود اقای میرزایی نمیان ؟

    زیست شناسی

  • زیست‌شناسی
    شهیده shش شهیده sh

    Setareh Solei سلام
    پادگن و آنتی ژن یه معنی میدن : هر میکروبی انتی ژن مخصوص خودش که با اون شناسایی میشه رو میسازه و روی سطح خودش داره

    پادتن : یاخته های دفاعی بدن پادتن رو برای نابود یا بی اثر کردن انتی ژن میکروب ها ، سم های اونها ، ویروس ها ترشح میکنن .

    زیست شناسی

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei چشم چشم:grinning_face_with_smiling_eyes:

    جلسه یازدهم رفع اشکال زیست

  • گزاره شناسی 1-4
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei استاد من چیکار کنم ؟ همه اینا رو یادم رفته :grinning_face_with_sweat:

    جلسه یازدهم رفع اشکال زیست

  • شروع جلسه 12
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei استاد سلام علیکم :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

    جلسه یازدهم رفع اشکال زیست

  • پایان جلسه 10
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei سلام استاد :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

    جلسه دهم رفع اشکال زیست :مرور فصل 1و2 دوازدهم
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 40
  • 41
  • 7 / 41
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع