Sara_R
تمام
دادم ابراهیم خدایی ببره چاپخونه :face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
معمار ویران
دیدگاهها
-
یه سوال جالب از حد -
یه سوال جالب از حدSara_R
اختیار دارید
باز حالا یه دور سوال و نگاه کنید کلید نهایی رو بدیم از رو جواب شما:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حد@سمیه-صادقلو
نه نگران نباش سپردم به بچه های بالا مراقبتون باشن:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حد@سمیه-صادقلو
مثل اینکه طراح واقعا بیخود کرده:expressionless_face: :face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حداز اتاق فرمان اشاره میکنن طراح بیخود کرده یک میشه :|
هرچی صلاحه به من مربوط نیس :face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حدمعمار ویران
به تمام دوستانی که گ3 پیدا کردن تبریک میگم
شما سوالِ کنکورِ فوق لیسانس ریاضی محض 1400 رو درست جواب دادید
این نوید رو به شما میدم که کنکور امسال ریاضی رو حداقل 15 درصد میزنید:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: (با توجه به کنکور 1400 منظورمه خب:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: )
تا سوالات جالبی دیگر...
-ستاد فزونیِ اعتماد به سقف انجمن -
یه سوال جالب از حدمعمار ویران
نه آقا ده و نیم دیره
9 میگم
راحت فکر کنید
حالا کو تا 9 :face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حدSara_R
:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
هرچی شما بگی
اصلا طراح نفهمیده جواب سوالشو غلط پیدا کرده:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حد@zahra-zahraii
10 و نیم شب میگم
فعلا مهلت میدم همه فکر کنن :) -
یه سوال جالب از حد@سمیه-صادقلو
:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
خب یه راهنمایی از من تا بهونه ها تموم شه
جواب اون نیس
حالا ببینم کی چی نخونده:face_with_head-bandage: :face_with_tears_of_joy: -
یه سوال جالب از حددانش-آموزان-آلاء راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی
بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400هی یادم میره منشن هارو ):
-
یه سوال جالب از حد@سمیه-صادقلو
به نکته ی مهمی اشاره کردید که یادم رفت توضیحش بدم
حقیقتش من خودم تجربی ام نمیدونم ریاضی ها عدد e رو خوندن یا نه
ولی علی الحساب شما عدد e رو حدود 2.71 در نظر بگیرید (واقعیت اینه که یه عدد گنگه!) -
استراتژی ۵ ماههDr Aryan 0
اوه...گفتن دانشگاه فرهنگیان فکر کردم لابد انسانی ان
خب راجب تجربی و این درصد ها باید بگم...میشه ولی باید تمام این 21 - 22 هفته رو کامل بخونی و فرصت رو از دست ندی -
استراتژی ۵ ماههسید حسین قربانی 1
حقیقتش رو بخوام بگم برای تایم باقی مونده فیلم دیدن گزینه ی مناسبی نیست (حتی دور تند) مگر این که یک یا نهایتااااا دو درس بیشتر نباشه
بله تو مدت باقی مونده تو رشته ی انسانی میشه این درصد هارو کسب کرد تلاش کنید و با توکل برید جلو -
یه سوال جالب از حدسلام دوستان
یه سوال جالب از مبحث حد دیدم، گفتم با شما هم به اشتراک بذارم تا روش فکر کنید
به نظرتون جواب چنده؟:face_with_monocle:

-
ریاضیدو طرف معادله رو بر 6 تقسیم کن
از هر طرف عدد 1 رو کم کن
بعد میبینی یه عدد با معکوس خودش جمع شده، شده 13⁄6
معادله اش رو که بنویسی، میفهمی 3⁄2 میخوره بهش
و جواب هم همونه -
ترجمه روان بیتآقا ختم تاپیک رو اعلام میکنم
ممرضا تو هم ساندویچ دانیال رو پس بده :|||| -
سوال فنیتجربیا
ریاضیا
دانش-آموزان-آلاءطبق معمول یادم رفت اینارو :|
-
سوال فنیکسی نبود..؟ :/
-
ترجمه روان بیت@danial-hosseiny
سخت نگیر داداش