Tony Montana بله درسته😊چه منطق قشنگی دارید من خودم به شخصه از بچگی علاقه به کمک کردن و نجات دادن جون آدم ها داشتم و دوست داشتم کمک کنم آدما حال بهتری داشته باشن 🌹😊
مهدیه بانو
دیدگاهها
-
سلام - کدارم رشته درآمد خوبی داره ( من گم و گیج هستم ) -
سلام - کدارم رشته درآمد خوبی داره ( من گم و گیج هستم )Tony Montana برای سرکوفت اطرافیان متاسفم شما مقصر نیستید 😓بله درسته متاسفانه توقع ها خیلییییی بالا رفته و انصافا شرایط واقعا سخت شده به نظرمن بیشتر این توقع ها الکی و بی خوده و میخوان کمبود هاشون رو جبران کنن 😊ولی در کل هر کاری میکنید امیدتون رو از دست ندید و توکلتون به خدا باشه ان شاالله همچی درست میشه
براتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🌹اگر کمکی خواستید بگید در حد توانم کمک میکنم
علی یارت🙌یاحق -
مشاور،آره یانه؟Chistary Life دقیقا البته مشاور خوب و بد داره مشاور بد داغون میکنه آدم رو
-
مشاور،آره یانه؟sallar savadkoohi نمی دونم والا
-
سلام - کدارم رشته درآمد خوبی داره ( من گم و گیج هستم )Tony Montana راسی یه کتاب هست به اسم آیین دوستیابی کتاب بی نظیری خودم دارم میخونمش بهتون کمک میکنه
-
سلام - کدارم رشته درآمد خوبی داره ( من گم و گیج هستم )Yazdan Gonabadi کی گفته نمیشه میشه چرا نشه؟مگه ایشون دل ندارن هر موقع شروع کنی برای بهتر شدن دیر نیست هستن کسایی که خیلی سال از درس دور بودند درس خوندن قبول شدند مثال هم زیاده زیاد
-
سلام - کدارم رشته درآمد خوبی داره ( من گم و گیج هستم )Yazdan Gonabadi اوهوم میتونه در دوران تحصیل هم پول دربیاره
-
سوال در مورد آزمون قلم چی و گاجمینا میناب خواهش میکنم
-
سوال در مورد آزمون قلم چی و گاجمینا میناب گاج رو نمی دونم ولی بزنی سایت کانون قلمچی میاد
-
سوال در مورد آزمون قلم چی و گاجمینا میناب مورد اول رو نمی دونم درباره مورد دوم داخل سایتشون هست
-
فیلم هارو چند بار میبینید؟؟؟Asal Arabgari یکی دوبار بیشتر نگاه نمیکنم تسلط باید با تمرین ایجاد بشه
-
قبولی در دوماه....فاطمه خورشیدی خواهش میکنم عزیزم ♥️😘
-
قبولی در دوماه....فاطمه خورشیدی 😍♥️
-
قبولی در دوماه....فاطمه خورشیدی بیشتر روی تست زنی فوکوس کن تحلیل تست هم انجام بده کمتر روی درسنامه وقت بزار
-
قبولی در دوماه....Mehdi Hosseinbor دقیقا 👌 احتمالش خیلی کمه
-
کیفیت مطالعه!!!؟؟Asal Arabgari
خب برای مطالعه باید یه سری کارها رو قبلش انجام بدی
مدیتیشن و کاغذ افکار عالیه 😍 هرچی فکر منفی داری بیار روی کاغذ دغدغه هات بعد بزار کنار یا بنداز دور اینجوری ذهنت خالی میشه حین مطالعه هم تندخوانی انجام بده تا تمرکزت بره بالا
نکته نویسی هم عالیه من خودم از دل متن نکته مهم برداشت میکنم
تست زنی هم باید تحلیل داشته باشه
سعی کن تمام حواست رو متمرکز کنی تو یه کار -
مشاورهزهرا یوسفی 1 کنکور ۱۴۰۳
خیلیییی زوده خیلیییییییی -
مشاورهزهرا یوسفی 1 آها نمد والا
-
مشاورهزهرا یوسفی 1 فیزیک استاد محمد رضا یاری
زیست جلال مواقری
ریاضی امینی راد
دینی رنجبر زاده -
مشاورهزهرا یوسفی 1 شیمی دوتا استاد داره گودرزی و پویان نظر من تدریس پویان نظر رو بیشتر متوجه میشم