زهرا یوسفی 1
شیمی پویان نظر
انگلیسی عزتی
مهدیه بانو
دیدگاهها
-
مشاوره -
مشاورهزهرا یوسفی 1 داخل سایت آلا به صورت دوره های مختلف به اسم صفر تا صد هست
برای هر پایه جداگانه است
یه قسمت هم برای سه پایه داره زده کنکور اینا رایگان هست در مورد جزوه اطلاع ندارم ولی یه سری از جزوه ها رایگانه -
مشاورهزهرا یوسفی 1 خواهش میکنم عزیز دلم 🥰♥️
-
کیفیت مطالعه!!!؟؟Asal Arabgari خواهش میکنم گلم
-
سردرگمی 🥺ali mohamadi 0 ممنونم از راهنمایی شما الان نیم سال اول رو بخونم یا نیم سال دوم
-
سردرگمی 🥺Fa Fa باش عزیزم 😊🌹
-
سردرگمی 🥺ali mohamadi 0 ممنونم از شما 😊🌹⭐
چشم حتما انجام میدم مدرسمم یکی دوروز دیگه تموم میشه تایم بیشتر میارم -
سردرگمی 🥺Fa Fa ممنونم گلم 😍 تو هم موفق باشی 🌹
-
سردرگمی 🥺سارا M 0 چشم عزیزم ممنونم از راهنمایی 😍♥️
-
سردرگمی 🥺Fateme S 0 چشم عزیزم 😍😘♥️
-
سردرگمی 🥺Fateme S 0 آره آجی منم مرسی عزیزم چشم😍😘♥️
-
سردرگمی 🥺Fateme S 0 😍♥️
-
سردرگمی 🥺maryam111 سلام عزیزم مرسی رفیق گونی😍♥️🌹
-
سردرگمی 🥺maryam111 فداتتتت آبجی گلم 😍😘 همچنین عزیزم
-
فیلم های آلا ؟؟ یا خوندن کتابحسین آقاپور خب ببیند دیدن فیلم به تنهایی کافی نیست باید در کنارش تست زنی فراوان،خوندن درسنامه و کتاب درسی هم باشند در مورد فیلم دو نکته وجود داره
نکته اول سعی کنید درس رو خودتون با خوندن کتاب درسنامه و زدن تست فراوان یادبگیرید جایی که گیر داشتید اونوقت برید سراغ فیلم آموزشینکته دوم سعی کنید موفق دیدن فیلم فعال باشید نکته برداری کنید نمونه سوال حل شده رو استپ کنید خودتون حل کنید بعد چک کنید جواب رو و......
-
کدوم استاد؟....سبطی خوبه بقیه رو نشنیدم
-
کدوم استاد؟....Maryam Nateqi خواهش میکنم عزیزم ♥️
-
سردرگمی 🥺z Gheibi ممنون گلم چشم 🥰🌈♥️
-
کلیپ یا درسنامهFa Fa ترکیبی بزن درسه سمی بشه 😂😂😜
اول یه پیشخوانی داشته باش از درسنامه یه دور روزنامه وار بخون کلیپ ببین از کلیپ نکته برداری کن بعد مطالعه و تست آموزشی بزن و بعدش مرور
اینجوری شاخ درسا رو بشکون😎👌 -
کلیپ یا درسنامهFa Fa عیبی نداره مگه حتما باید روزی یه مبحث بخونی اصلشم همینه