Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
پ

پشمک

@پشمک
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
829
موضوع ها
49
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
34
دنبال‌شونده‌ها
6

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • DVDریاضیات
    پ پشمک

    @MaryaM-_-Sh منتظری حرف اخر
    نخر تو تلگرام بگرد دانلود کن اگه خوشت اومد بخر
    نیومد بیخیال

    انتخاب منابع

  • DVDریاضیات
    پ پشمک

    چندمی؟ریاضیت چطوره در کل؟

    انتخاب منابع

  • وسواس درسی
    پ پشمک

    aliimane کار به شدت اشتباهیه!چون تو کارنامت قید میشه قبولی شهریور!

    مشاوره تحصیلی

  • پشت بمونم یا نه...
    پ پشمک

    نمون

    مشاوره تحصیلی مشاوره دانش آموزان

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    nellsaa اولین شما اولین نفر منو منشن کردین و بحث به حاشیه کشوندین!بعدشم اگه به اصطلاح من تهمت دروغگویی زدم که نزدم! شما عملا دارین بهم بی احترامی میکنید:)
    و فقط هم سهمیه نیست که جای کسی رو میگیره! انتخاب نادرستی که انجام میدین هم یه جورایی حق خوریه میتونستین وارد رشته ای بشین که دوسش داشتنین هیچ وقت به اون فردی که نفرِ بعد شما بوده و شایدم به این رشته علاقه داشته فکر کردین که مردود شده؟نه! به عنوان یه بزرگتر این رفتار تهاجمیتون اصلا پسنیده نیست:| چون معلومه صبر و حوصله ندارین پس از رشته پرستاری خوشتون نمی اومده چون حوصله سر و کله زدن با مریض و همراه نداشتین:) در کل موفق باشید^^:)

    مشاوره تحصیلی

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    nellsaa کاردانی بیهوشی خب بدون کنکوره! و جز دانشگاه ازاد و اینا محسوب میشه...من اصلا از کلمه دروغ استفاده کردم؟!

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه ریزی
    پ پشمک

    @Saahaar بنزین لیتری 2500 عه:|

    سوال مشاوره ای

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    شما دو تا مدرک گرفتی یکی هوشبری یکی پرستاری! بعد هنوزم میخواین کنکور بدین خوب شما که اصلا هدفتون این نبوده و علاقه نداشتین چرا از اول وارد این رشته شدین که هم عمر خودتونو تلف کنید و هم جایِ یه نفر دیگه رو گرفتین که شاید واقعا هدفش قبولی این رشته بوده؟ جای تامل داره !

    مشاوره تحصیلی

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    nellsaa فکر نکنم بشه از دو دانشگاه مدرک دولتی گرفت!!

    مشاوره تحصیلی

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    یه جوری میگن پرستاری شغل کثیفیه ادم بهش برمیخوره!
    اون کارای سخت رو بهیار های عزیز انجام میدن:)
    بعدشم هر شغلی سختی داره!شغل آسون مگه وجود داره اصلا؟
    پرستاری هم مثل هر رشته ی دیگه ای اگه عشق و علاقه اش باشه با همه چیزش کنار میای!
    شیفت شبش میشه جذاب ترین چیز زندگیت ..صحبت با بیمارا ،گوشِ شنواشون بشی...کمکشون کنی!
    من عاشق چنین رشته ای ام!

    مشاوره تحصیلی

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    sonic موافقم

    مشاوره تحصیلی

  • به تعویق انداختن تاریخ کنکور
    پ پشمک

    سلام سازمان سنجش نظرسنجی گذاشته برای تعویق زمان کنکور الان یک جای دیگه هم گزاشتم همه بدونید برید تو کانالشونو نظرتونو ثبت کنید بالاخره یک واکنش براش نشون دادن کم کاری نکنید زمان کنکور عقب بیوفته
    https://t.me/prnoet_ir ادرس کانالشه ممنون😇 🙏🏻

    اطلاعیه ها

  • خیلی خیلی مهم فوری تغییر گروه آزمایشی
    پ پشمک

    نه ..

    مشاوره تحصیلی

  • دوستان یه سوال مهم
    پ پشمک

    ساقی بد نیست ولی خیلی طولانیه اعصاب و روانت بهم میریزه

    مشاوره تحصیلی

  • جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده
    پ پشمک

    چیکار کردین بالاخره ؟

    عربی

  • نهایی یا کنکور!!؟
    پ پشمک

    هر دو تاش باهم

    سوال مشاوره ای

  • زیست 2 نوکلئیک اسید
    پ پشمک

    زنجیره پلیمری که واحد مونومریش نوکلئوتیده و به صورت خطی و حلقویِ و در ساحتار آر ان آ و دی ان آ قرار داره

    زیست شناسی

  • زیست 50 درصدقطعی
    پ پشمک

    amirrho33ein منم مثل خودتم :(

    مشاوره تحصیلی

  • زیست 50 درصدقطعی
    پ پشمک

    amirrho33ein میگما هر وقت به نتیجه ای رسیدی تایپک بزن برنامتو بگو لطفا...مرسی:)

    مشاوره تحصیلی

  • حل کردن تستای ارایش الکترونی و جدول تناوبی
    پ پشمک

    @Amir-Bernousi نه دیگه یه 8 تا گروه اصلیه یکی هم دوره 4 دیگه چیز خاصی نمیاد
    یه روش دیگم من بگم؟
    تو خود کنکور عدد اتمی رو میدن
    فقط عدد اتمی گاز های نجیب حفظ کن بعد عدد اتمی جاشو پیدا کن!
    بعد اینجوری دوره اش میفهمی
    بعد عدد اتمی عنصر داده شده - عدد اتمی گاز نجیب میکنی
    شماره گروه به دست میاد
    بعد برای ارایش لایه ظرفیت طبق شماره گروه مینویسی مثلا اگه گروه 13 بود میشه ns2 np1

    شیمی
  • 1
  • 2
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 41
  • 42
  • 10 / 42
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع