@MaryaM-_-Sh منتظری حرف اخر
نخر تو تلگرام بگرد دانلود کن اگه خوشت اومد بخر
نیومد بیخیال
پشمک
دیدگاهها
-
DVDریاضیات -
DVDریاضیاتچندمی؟ریاضیت چطوره در کل؟
-
وسواس درسیaliimane کار به شدت اشتباهیه!چون تو کارنامت قید میشه قبولی شهریور!
-
پشت بمونم یا نه...نمون
-
قبولی پرستاریnellsaa اولین شما اولین نفر منو منشن کردین و بحث به حاشیه کشوندین!بعدشم اگه به اصطلاح من تهمت دروغگویی زدم که نزدم! شما عملا دارین بهم بی احترامی میکنید:)
و فقط هم سهمیه نیست که جای کسی رو میگیره! انتخاب نادرستی که انجام میدین هم یه جورایی حق خوریه میتونستین وارد رشته ای بشین که دوسش داشتنین هیچ وقت به اون فردی که نفرِ بعد شما بوده و شایدم به این رشته علاقه داشته فکر کردین که مردود شده؟نه! به عنوان یه بزرگتر این رفتار تهاجمیتون اصلا پسنیده نیست:| چون معلومه صبر و حوصله ندارین پس از رشته پرستاری خوشتون نمی اومده چون حوصله سر و کله زدن با مریض و همراه نداشتین:) در کل موفق باشید^^:) -
قبولی پرستاریnellsaa کاردانی بیهوشی خب بدون کنکوره! و جز دانشگاه ازاد و اینا محسوب میشه...من اصلا از کلمه دروغ استفاده کردم؟!
-
برنامه ریزی@Saahaar بنزین لیتری 2500 عه:|
-
قبولی پرستاریشما دو تا مدرک گرفتی یکی هوشبری یکی پرستاری! بعد هنوزم میخواین کنکور بدین خوب شما که اصلا هدفتون این نبوده و علاقه نداشتین چرا از اول وارد این رشته شدین که هم عمر خودتونو تلف کنید و هم جایِ یه نفر دیگه رو گرفتین که شاید واقعا هدفش قبولی این رشته بوده؟ جای تامل داره !
-
قبولی پرستاریnellsaa فکر نکنم بشه از دو دانشگاه مدرک دولتی گرفت!!
-
قبولی پرستارییه جوری میگن پرستاری شغل کثیفیه ادم بهش برمیخوره!
اون کارای سخت رو بهیار های عزیز انجام میدن:)
بعدشم هر شغلی سختی داره!شغل آسون مگه وجود داره اصلا؟
پرستاری هم مثل هر رشته ی دیگه ای اگه عشق و علاقه اش باشه با همه چیزش کنار میای!
شیفت شبش میشه جذاب ترین چیز زندگیت ..صحبت با بیمارا ،گوشِ شنواشون بشی...کمکشون کنی!
من عاشق چنین رشته ای ام! -
قبولی پرستاریsonic موافقم
-
به تعویق انداختن تاریخ کنکورسلام سازمان سنجش نظرسنجی گذاشته برای تعویق زمان کنکور الان یک جای دیگه هم گزاشتم همه بدونید برید تو کانالشونو نظرتونو ثبت کنید بالاخره یک واکنش براش نشون دادن کم کاری نکنید زمان کنکور عقب بیوفته
https://t.me/prnoet_ir ادرس کانالشه ممنون😇 🙏🏻 -
خیلی خیلی مهم فوری تغییر گروه آزمایشینه ..
-
دوستان یه سوال مهمساقی بد نیست ولی خیلی طولانیه اعصاب و روانت بهم میریزه
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهچیکار کردین بالاخره ؟
-
نهایی یا کنکور!!؟هر دو تاش باهم
-
زیست 2 نوکلئیک اسیدزنجیره پلیمری که واحد مونومریش نوکلئوتیده و به صورت خطی و حلقویِ و در ساحتار آر ان آ و دی ان آ قرار داره
-
زیست 50 درصدقطعیamirrho33ein منم مثل خودتم :(
-
زیست 50 درصدقطعیamirrho33ein میگما هر وقت به نتیجه ای رسیدی تایپک بزن برنامتو بگو لطفا...مرسی:)
-
حل کردن تستای ارایش الکترونی و جدول تناوبی@Amir-Bernousi نه دیگه یه 8 تا گروه اصلیه یکی هم دوره 4 دیگه چیز خاصی نمیاد
یه روش دیگم من بگم؟
تو خود کنکور عدد اتمی رو میدن
فقط عدد اتمی گاز های نجیب حفظ کن بعد عدد اتمی جاشو پیدا کن!
بعد اینجوری دوره اش میفهمی
بعد عدد اتمی عنصر داده شده - عدد اتمی گاز نجیب میکنی
شماره گروه به دست میاد
بعد برای ارایش لایه ظرفیت طبق شماره گروه مینویسی مثلا اگه گروه 13 بود میشه ns2 np1