@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !
ولی اگه دوس ندارید با من حرفی بزنید من مشکلی ندارم یه لحظه شمارو باز با این دکتر برنوس اشتباه گرفتم
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !
ولی اگه دوس ندارید با من حرفی بزنید من مشکلی ندارم یه لحظه شمارو باز با این دکتر برنوس اشتباه گرفتم
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !
میدونی من یه لحظه باز تورو با برنوسی اشتباه گرفتم :unamused_face:
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !
دعوا ندارم فکر میکنی که دعوا دارم ولی بگو حرفتو
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم
میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟
چی شد حالا حرفی نداری /؟
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم
میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟
اگه خواستی نظر بدی بده بانظرات و انتقادات مشکلی ندارم ولی مسخره بازی نه چون ممکنه ازت کینه به دل بگیرم تا اخر عمر حالا بستگی به حرفت داره که ببین قابل زدنه یانه
@dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم
میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟
راجب این موضوع فوق العاده جدی ام اگه مسخره بخوای بکنی نه بهتره که نکنی شوخی چون جواب مسخره ای هم میشنوی
تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم
@romisa1234 در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:
هر شغلی سختی های خودشو داره ، غم ها و شادی های خودشو داره.
نمیخوام بعدا برام حسرت شه و بگم من از پسش بر میومدم....
منم حاضرم در قبال کل سختیهاش وایسم همه ی پستی بلندی هاشو چون قبلا سنجیدم وبه این نتیجه رسیدم که میتونم از عهدش بر بیام
میدونین همیشه به این فکر کردم که اگه سراغ چنین رشته هایی برم کل زندگیم رو مجبور و موظف هستم که کارم رو به خوبی انجام بدم ودر قبال مسئولیتی که دارم باید باشم و وایسم رشته ی سختیه پزشکی بقدری سخت که بایه اشتباه شاید زندگیه خیلی هارو تغیر بدی اینقدر استرس کاری داره که تحملش بنظرم کار هر شخصی نیس پزشکی به زبون اسونه ولی باید اینقدر محکم باشی که در قبال هیچکدوم از مریضات احساسات بی خود به خرج ندی و تنها حرفایی که بتونی بهشون بزنی انگیزه باشه تو دید من پزشکی ینی بدون احساس زندگی کردن پزشکی ینی این که احساساتت رو تو خودت مخفی کنی و کل حس و حالی رو که داری رو بروز ندی تا مبادا کسی با دیدن حال و روز ناامیدت شخص مقابل هم امیدشو از دست بده پزشکی ینی اینقدر باید محکم باشی تا وقتی کسی جونشو از دست داد لحظه ای دلت نلرزه و باز هم همچنان محکم باشی و به کارت ادامه بدی پزشکی ینی اینکه صادقانه کار کنی و در قبال کل مسئولیت هایی که داری به خوبی وایسی و جا نزنی هیچوقت نگران کنکور نبودم دغدغه ی من هیچوقت کنکور نبود همیشه نگران این رشته ای هستم که قراره بزودی واردش بشم اینقدر رو روحیات خودم کارر کردم که احساس میکنم الان واقعا کم کم اماده ی پذیرش یه همچین مسئولیتی هستم اگه یه ذره شماهم ریز تر به ماجرا نگاه کنید متوجه میشین کنکور در قبال این چیز های سنگین شاید خیلی هم چیز بزرگی نباشه
paripari در بازی با زیست گفته است:
22ستاره
من میدونم بچه های امسال الا خیلی تلاش میکنن و قطعا موفقن :)
:folded_hands_light_skin_tone: :folded_hands_light_skin_tone: خیلیی ممنون ایشالله که همینطور که میگین باشه
@اسمان-ابی در بازی با زیست گفته است:
جالبه هستم
کلا هر چیو که راجب زیست باشه میدوستم:face_with_tears_of_joy:
عالیهههه
paripari در بازی با زیست گفته است:
22ستاره
بله گلم
شنوایی سنجی
ایشالله که موفق باشین خیلییی زیاد برا ماهم دعا کنین
paripari در بازی با زیست گفته است:
22ستاره
بلی بلی دانشجو هستم :)
به ایشالله که موفق باشین چه رشته ای ؟میتونم بپرسم ؟
خب بچها هر جمعه یازده شب هر کی خواست حضور پیدا کنه بیاد یه ذره کسل کنندس بخاطر حجیم بودن نکات یه ذره باید هیجان به خرج بدیم
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم
من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم
ومن راحت تر صحبت میکنم امیدوارم نارحت نشید رسمی صحبت کردن حسه اینو میده که طرف خیلی سن بالاس و ارتباط برقرار کردن برام سخت میشه اگه ناراحت شد هرکسی از این موضوع بگه باهاش رسمی بحرفم
خب هرکسی رفتار و گفتار خاص خودشوداره و این باید مورد احترام بقیه قرار بگیره
اها پس مشکل حل شد میخواستم به همین برسیم ممنونم
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم
من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم و خیلیا هم اینو میدونن
هرکی احترام خودشو نگه داره همین کافیه بنظرم دیگه دلیلی نمیبینم با کسی رسمی یا غیر رسمی صحبت کنم
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم
من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم
ومن راحت تر صحبت میکنم امیدوارم نارحت نشید رسمی صحبت کردن حسه اینو میده که طرف خیلی سن بالاس و ارتباط برقرار کردن برام سخت میشه اگه ناراحت شد هرکسی از این موضوع بگه باهاش رسمی بحرفم
@dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
22ستاره در بازی با زیست گفته است:
@dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:
درود چالبه ولی یه تست تو هفته کم نیست؟
یه تست نیس که سوالات مفهومی و مرور فصله
آها خب خوبه بنظرم سوالا رو هر موقع شد بذارین بعدش چمعه هر هفته برندس کیه اون، انتخاب شه که همه بتونن سوالا رو ببینن
ساعت یازده شب همه باید بیان برا بازی تا کل فصل رو با سوالات مرور کنیم من بعد برنده رو بر اساس رای بچها و کاملی جواب ها اعلام میکنم که اون شخص بیاد اعلام کنه فصل بعدی رو
گفتین هر چمعه که؟
اره دیگه هر جمعه یازده شب
خب اونطوری گفتم که خیلی وقت میگیره اگه هر موقع شد سوالا رو بذارین هر چمعه مشخص بشه برنده بهتره تا اینطوری ممکنه بعضیا نیان
درست میگی ولی وقت خودمم گرفته میشه اینجور اون موقع میدونی من چقدر باید بشینم سوال بتایپم همه که باشن اون موقع منم حوصلم میگیره بتایپم
مگه چقد سواله :|
زیستو تموم کردی برنوسی /؟