Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
22ستاره2

22ستاره

@22ستاره
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
839
موضوع ها
33
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
35
دنبال‌شونده‌ها
26

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !

    ولی اگه دوس ندارید با من حرفی بزنید من مشکلی ندارم یه لحظه شمارو باز با این دکتر برنوس اشتباه گرفتم

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !

    میدونی من یه لحظه باز تورو با برنوسی اشتباه گرفتم :unamused_face:

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره کلا دعوا داری تو !من ترجیح میکنم کلا با شما حرفی نزنم !
    دعوا ندارم فکر میکنی که دعوا دارم ولی بگو حرفتو

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم

    میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟

    چی شد حالا حرفی نداری /؟

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم

    میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟

    اگه خواستی نظر بدی بده بانظرات و انتقادات مشکلی ندارم ولی مسخره بازی نه چون ممکنه ازت کینه به دل بگیرم تا اخر عمر حالا بستگی به حرفت داره که ببین قابل زدنه یانه

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-sobhan در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    22ستاره در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم

    میشه یه شوخی باهاتون بکنم ؟

    راجب این موضوع فوق العاده جدی ام اگه مسخره بخوای بکنی نه بهتره که نکنی شوخی چون جواب مسخره ای هم میشنوی

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    تازه هدف من پزشکی نیس من میخوام جراح بشم و برا رسیدن بهش فوق العاده تلاش خواهم کرد ونهایت کاری رو که منو بهش برسونه انجام میدم

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    @romisa1234 در پزشکی که قبول شم تمومه؟ گفته است:

    هر شغلی سختی های خودشو داره ، غم ها و شادی های خودشو داره.

    نمیخوام بعدا برام حسرت شه و بگم من از پسش بر میومدم....

    منم حاضرم در قبال کل سختیهاش وایسم همه ی پستی بلندی هاشو چون قبلا سنجیدم وبه این نتیجه رسیدم که میتونم از عهدش بر بیام

    مشاوره تحصیلی

  • پزشکی که قبول شم تمومه؟
    22ستاره2 22ستاره

    میدونین همیشه به این فکر کردم که اگه سراغ چنین رشته هایی برم کل زندگیم رو مجبور و موظف هستم که کارم رو به خوبی انجام بدم ودر قبال مسئولیتی که دارم باید باشم و وایسم رشته ی سختیه پزشکی بقدری سخت که بایه اشتباه شاید زندگیه خیلی هارو تغیر بدی اینقدر استرس کاری داره که تحملش بنظرم کار هر شخصی نیس پزشکی به زبون اسونه ولی باید اینقدر محکم باشی که در قبال هیچکدوم از مریضات احساسات بی خود به خرج ندی و تنها حرفایی که بتونی بهشون بزنی انگیزه باشه تو دید من پزشکی ینی بدون احساس زندگی کردن پزشکی ینی این که احساساتت رو تو خودت مخفی کنی و کل حس و حالی رو که داری رو بروز ندی تا مبادا کسی با دیدن حال و روز ناامیدت شخص مقابل هم امیدشو از دست بده پزشکی ینی اینقدر باید محکم باشی تا وقتی کسی جونشو از دست داد لحظه ای دلت نلرزه و باز هم همچنان محکم باشی و به کارت ادامه بدی پزشکی ینی اینکه صادقانه کار کنی و در قبال کل مسئولیت هایی که داری به خوبی وایسی و جا نزنی هیچوقت نگران کنکور نبودم دغدغه ی من هیچوقت کنکور نبود همیشه نگران این رشته ای هستم که قراره بزودی واردش بشم اینقدر رو روحیات خودم کارر کردم که احساس میکنم الان واقعا کم کم اماده ی پذیرش یه همچین مسئولیتی هستم اگه یه ذره شماهم ریز تر به ماجرا نگاه کنید متوجه میشین کنکور در قبال این چیز های سنگین شاید خیلی هم چیز بزرگی نباشه

    مشاوره تحصیلی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    paripari در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره
    من میدونم بچه های امسال الا خیلی تلاش میکنن و قطعا موفقن :)

    :folded_hands_light_skin_tone: :folded_hands_light_skin_tone: خیلیی ممنون ایشالله که همینطور که میگین باشه

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @اسمان-ابی در بازی با زیست گفته است:

    جالبه هستم
    کلا هر چیو که راجب زیست باشه میدوستم:face_with_tears_of_joy:

    عالیهههه

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    paripari در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره
    بله گلم
    شنوایی سنجی

    ایشالله که موفق باشین خیلییی زیاد برا ماهم دعا کنین

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    paripari در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره
    بلی بلی دانشجو هستم :)

    به ایشالله که موفق باشین چه رشته ای ؟میتونم بپرسم ؟

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    paripari در بازی با زیست گفته است:

    یادش بخیر :)

    چی یادش بخیر فارغ التحصیل شدین ؟

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    خب بچها هر جمعه یازده شب هر کی خواست حضور پیدا کنه بیاد یه ذره کسل کنندس بخاطر حجیم بودن نکات یه ذره باید هیجان به خرج بدیم

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم

    من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم

    ومن راحت تر صحبت میکنم امیدوارم نارحت نشید رسمی صحبت کردن حسه اینو میده که طرف خیلی سن بالاس و ارتباط برقرار کردن برام سخت میشه اگه ناراحت شد هرکسی از این موضوع بگه باهاش رسمی بحرفم

    خب هرکسی رفتار و گفتار خاص خودشوداره و این باید مورد احترام بقیه قرار بگیره

    اها پس مشکل حل شد میخواستم به همین برسیم ممنونم

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم

    من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم و خیلیا هم اینو میدونن

    هرکی احترام خودشو نگه داره همین کافیه بنظرم دیگه دلیلی نمیبینم با کسی رسمی یا غیر رسمی صحبت کنم

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم

    من تو کل انچمن رسمی حرف میزنم

    ومن راحت تر صحبت میکنم امیدوارم نارحت نشید رسمی صحبت کردن حسه اینو میده که طرف خیلی سن بالاس و ارتباط برقرار کردن برام سخت میشه اگه ناراحت شد هرکسی از این موضوع بگه باهاش رسمی بحرفم

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-bernosi از رسمی حرف زدن من خوشم نمیاد معمولا با ادما هم سن و سالم راحت تر صحبت میکنم چه پسر باشه چه دختر حالا اگه از خودمونی صحبت کردن بدت بیاد هم میتونم رسمی صحبت کنم پس ناراحت نشید لطفا نه تو ونه هیچ شخص دیگه هر کی ناراحت بود بگه باهاش رسمی بحرفم

    زیست شناسی

  • بازی با زیست
    22ستاره2 22ستاره

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    22ستاره در بازی با زیست گفته است:

    @dr-bernosi در بازی با زیست گفته است:

    درود چالبه ولی یه تست تو هفته کم نیست؟

    یه تست نیس که سوالات مفهومی و مرور فصله

    آها خب خوبه بنظرم سوالا رو هر موقع شد بذارین بعدش چمعه هر هفته برندس کیه اون، انتخاب شه که همه بتونن سوالا رو ببینن

    ساعت یازده شب همه باید بیان برا بازی تا کل فصل رو با سوالات مرور کنیم من بعد برنده رو بر اساس رای بچها و کاملی جواب ها اعلام میکنم که اون شخص بیاد اعلام کنه فصل بعدی رو

    گفتین هر چمعه که؟

    اره دیگه هر جمعه یازده شب

    خب اونطوری گفتم که خیلی وقت میگیره اگه هر موقع شد سوالا رو بذارین هر چمعه مشخص بشه برنده بهتره تا اینطوری ممکنه بعضیا نیان

    درست میگی ولی وقت خودمم گرفته میشه اینجور اون موقع میدونی من چقدر باید بشینم سوال بتایپم همه که باشن اون موقع منم حوصلم میگیره بتایپم

    مگه چقد سواله :|

    زیستو تموم کردی برنوسی /؟

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع