فصل سه خیلی سخته😞
2245Zahra
@2245Zahra
دیدگاهها
-
مآجرآهآی من و نهآیی -
مآجرآهآی من و نهآییreyhanehbayat نه میدونین یکی از دوستام به شک انداخت منو در هرحال بسار ممنونم
-
مآجرآهآی من و نهآییسلام مگه امتحان فیزیک یکشنبه نیست!؟؟تو برنامه زده یکشنبه...
-
بچه های تجربیسلام دوست عزیز شما عبارتalaatv.irیا همان الا فارسی را سرچ کنی سایت الا رو پیدا میکنید بعدش دیگه طبق فیلتر های انتخابی راحت به فیلم ها میرسین
-
با چه رتبه ای میشه روانشناسی آورد؟خیلی از همه ممنونم
-
با چه رتبه ای میشه روانشناسی آورد؟اول سلام .... میدونم شاید باید سوالمو تو بخش مشاوره مطرح میکردم اما خوب حقیقت اینه که فکر کردم اینجا بهتره .....
میخواستم بدونم با چه رتبه ای میشه از تجربی روانشناسی قبول شد؟تو گوگل که میزنم فقط ادبیات رو میاره.... -
تعداد تست برای هر گفتارمن ۵۰ تا الی۷۰تا بستگی ب اهمیت گفتار داره