@reyhan-gr8 در *چالش46روزه* گفته است:
سلام به همه ....من گوشی ندارم عکس بگیرم اما تصمیم گرفتم به خودم یه فرصت دیگه بدم برای 2000امین بار:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: **
من یه نتیجه عالی میگیرم ...خداکمک همه بکنه ..
:smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: شما هم موفق باشید.... فقط سعی کنین اخرین فرصتی باشه که به خودتون میدید ... اخرین تلاش و اخرش موفقیت :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes:


سلام دوستان سطح مقطع چطور محاسبه میشه