659869
دیدگاهها
-
سوال عربی -
سوال عربیاقا بقیه بخش ها رو بیخیال ... اون نا نقشش چیه؟ فقط اونو بدونم حله
-
سوال عربی@ناصح زاده
-
سوال عربیسینا عزیزی در سوال عربی گفته است:
بابا اونجا رزقا مفعول مطلق نوعی هستش نه مفعول
رزقنا رو گفتم نه رزقا
رزقا بله میدونم مفعول مطلق نوعی هستش
-
سوال عربیاستاد گفته که بعده فعل هر چی بیاد اسم ظاهره. پس این میشه ایا اسم ظاهر در نظر گرفت؟ الیه رو میگم
هم میشه مفعول به در نظر گرفت هم میشه فاعل در نظر گرفت
همه چی قاطی شد جمع کنین بریم دوباره بخونیم :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
ضمنا رزقنا ضمیر بارز هم میشه گرفت از یه لحاظ.
من احتمالا یه جای کاز اشتباه میکنم.
اگه فهمیدین به منم بگین
چیزی که شما گفتین درسته ولی چیزای که منم گفتم درسته در عین حال!
-
سوال عربی -
سوال عربیسینا عزیزی در سوال عربی گفته است:
فاعل رزق هو مستتر
پس الیه چیه؟گرفته فاعل
بعده فعل هم اومده
-
سوال عربی -
سوال عربیسینا عزیزی در سوال عربی گفته است:
ما به او روزی دادیم به حرفف اضاه که بعدش تو عربی مفعول میاد
پاک قاطی کردم
ما روزی دادیم او را روزی پاک
خب میگیم چی کسی را و چه چیزی را
او را =جواب مفعول
چه چیزی را=روزی پاک=مفعولروزی دادیم : چه کسی ؟ : فاعل یعنی ما
چرا درست در میاد؟ :thinking_face: :face_with_rolling_eyes:
-
سوال عربیسینا عزیزی در سوال عربی گفته است:
ما به او روزی دادیم به حرفف اضاه که بعدش تو عربی مفعول میاد
پاک قاطی کردم
ما روزی دادیم او را روزی پاک
خب میگیم چی کسی را و چه چیزی را
او را =جواب مفعول
چه چیزی را=روزی پاک=مفعول -
سوال عربی -
سوال عربیسلام..............
مگه اینجا رزقنا ضمیر بارز نیست؟ پس چرا مفعول به در نظر گرفته؟ میدونم که اگه بعد از فعل اسمی بیاد اسم ظاهر میشه ولی اگه نیاد ضمیر مستتر هست. ولی الان ضمیر متصل فاعلی هست؟؟؟؟
-
یه سوال جزیی-رادیکالداداش حل شد مرسی
-
یه سوال جزیی-رادیکال659869 در یه سوال جزیی-رادیکال گفته است:
سلام من این قسمت ها که علامت زدم استاد گفت که هر دو شون میشه رادیکال دو...
من نفهمیدم چی شد... به منم توضیح میدین؟

مغزم داره سوت میکشه نمیدونم راحت بود یا سخت
حل شد.. خودم حل کردم... اولی رو به دو تا فرجه تبدیل کردم فرجه 2 و فرجه دو ====> که جوابش میشه رادیکال 2
و اون یکی هم رادیکال دو به توان 3 رو تبدیل کردم به دو عبارت دو به توان دو ضرب در دو به توان 1 که هر دو زیر رادیکال ان و چواب میشه رادیکال دو.
سوال خوبی بود... جمع بندی ریاضی پایه اقای نصیری..سوالای خیلی سخت و چالشی ان حتما ببینین.
-
یه سوال جزیی-رادیکالاولی فرجه 4 و دومی فرجه 2 هست
-
یه سوال جزیی-رادیکالسلام من این قسمت ها که علامت زدم استاد گفت که هر دو شون میشه رادیکال دو...
من نفهمیدم چی شد... به منم توضیح میدین؟

مغزم داره سوت میکشه نمیدونم راحت بود یا سخت
-
چطوری بخونم؟؟؟@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
659869 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
659869 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
داداش شماره
شل کن و راحت بگیر عامو
چهل روز دیگه است
ول کن این همه کتاب
فقط بخون تا بهترین نتیجه رو بگیری
همایش دیدن کار خوبیه و منم همونا رو دارم و خیلی نتیجه بخش هستنداخه از کدوم کتاب از کدوم تستا از کدوم درسنامه ؟ دی وی دی ببینم یا نه؟ همایش ببینم یا نه؟ :grinning_face_with_smiling_eyes: اصلا یجوری شده اوضاع
پسر من میگم شل کن تو سفت تر میکنی؟؟
://
حاجی ول کن ول
کلا فرقی نداره از کجا میخونی یا تست میزنی یا نمیزنی و چه تستی میزنی
فقط مفهوم ها رو بگیر و بتون سوالات کنکور رو بزنی
همون همایش فیزیک طلوعی یه سری تست داره و درسنامه داره همونا رو بخون برای شیمی کتاب + جمع بنید صنیعی و بعدش تست های سراسری
اگه همایش ریاضی اقای شامی زاده داری اونم تست داره همونا رو بزن و بخون و اینا
تو زیست کتاب رو بخون با همایش یازده ات خیلی زیاد میشه دکار پازوکی محشرهیه سوال امروز دنباله و لگاریتم دارم خب؟ من تستای کنکورش رو زدم از ابی قلمچی. خب الان من بیام از اول تستاش رو بزنم؟؟؟ یا اینکه جور دیگه عمل کنیم؟ من نطرم اینه تستای کنکور 85به بعد رو بزنم؟ نظرت چیه داداش؟
داداش شماره منم کاملا موافقم ولی به جز یه قسمتش
اونم اینکه از 88 به بعد و حتی 90 و به بعدش رو بزنحله داداش جواد شماره
هی میگه شماره من میگم ینی چی شماره؟ :face_with_tears_of_joy: ینی شاید لهجه داشت میخواست بگه شما رو گفته شمار ه:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
-
چطوری بخونم؟؟؟@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
659869 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
داداش شماره
شل کن و راحت بگیر عامو
چهل روز دیگه است
ول کن این همه کتاب
فقط بخون تا بهترین نتیجه رو بگیری
همایش دیدن کار خوبیه و منم همونا رو دارم و خیلی نتیجه بخش هستنداخه از کدوم کتاب از کدوم تستا از کدوم درسنامه ؟ دی وی دی ببینم یا نه؟ همایش ببینم یا نه؟ :grinning_face_with_smiling_eyes: اصلا یجوری شده اوضاع
پسر من میگم شل کن تو سفت تر میکنی؟؟
://
حاجی ول کن ول
کلا فرقی نداره از کجا میخونی یا تست میزنی یا نمیزنی و چه تستی میزنی
فقط مفهوم ها رو بگیر و بتون سوالات کنکور رو بزنی
همون همایش فیزیک طلوعی یه سری تست داره و درسنامه داره همونا رو بخون برای شیمی کتاب + جمع بنید صنیعی و بعدش تست های سراسری
اگه همایش ریاضی اقای شامی زاده داری اونم تست داره همونا رو بزن و بخون و اینا
تو زیست کتاب رو بخون با همایش یازده ات خیلی زیاد میشه دکار پازوکی محشرهیه سوال امروز دنباله و لگاریتم دارم خب؟ من تستای کنکورش رو زدم از ابی قلمچی. خب الان من بیام از اول تستاش رو بزنم؟؟؟ یا اینکه جور دیگه عمل کنیم؟ من نطرم اینه تستای کنکور 85به بعد رو بزنم؟ نظرت چیه داداش؟
-
چطوری بخونم؟؟؟@javadm328 در چطوری بخونم؟؟؟ گفته است:
داداش شماره
شل کن و راحت بگیر عامو
چهل روز دیگه است
ول کن این همه کتاب
فقط بخون تا بهترین نتیجه رو بگیری
همایش دیدن کار خوبیه و منم همونا رو دارم و خیلی نتیجه بخش هستنداخه از کدوم کتاب از کدوم تستا از کدوم درسنامه ؟ دی وی دی ببینم یا نه؟ همایش ببینم یا نه؟ :grinning_face_with_smiling_eyes: اصلا یجوری شده اوضاع
-
چطوری بخونم؟؟؟کسی نیست ایا ؟ خیلی عجله دارم موندم :frowning_face:
