@dr-sobhan ببخشید یک سوال!
من پشت کنکوری هستم.میخوام درصد بالای ۴۰ کسب کنم
به جای موج ازمون میشه فار رو زد؟
چون هردوشون ازمونی هستن میگم
نظر شما در این مورد چی هست؟
.....
_F_SSU_
دیدگاهها
-
منابع دروس اختصاصی برای پزشکای آینده -
آقای مویینی یا امینی؟؟؟؟@dr-sobhan اینهم نکته ی ظریفی هست!
ممنونم از جوابتون -
یک جدولِ گروه بندی باکتریها اگر پیداکردید به این پست بیاندازیدسلام....بچه ها من منبع انرژی باکتری ها رو با منبع الکترونشون رو پراکنده یاد گرفتم توی ذهنم همش باهم مخلوطشون میکنم
اگر یک جدول در این مورد داشتین ممنون میشم بهم معرفی کنین -
آقای مویینی یا امینی؟؟؟؟usernae ممنونم از جوابتون
-
آقای مویینی یا امینی؟؟؟؟@dr-saraaa واقعا!!!!!
چه عالی که عالی باشه :)....ممنونم از راهنماییی توووون -
آقای مویینی یا امینی؟؟؟؟سلام.من دی وی دیهای آقای مویینی رو دارم اما نگاه نکردمشون
از طرفی بچه ها خیلی از اقای امینی تعریف میکنن
حالا به نظر شما سر درس کدوم استاد بشینم؟؟؟؟؟؟ -
نشرالگو : تناقض ذهنی،تناقض کتابی،تناقض شکلی!@mohadeseh-m-m هر وقت رسیدی لطفا بگو بهم😊
-
نشرالگو : تناقض ذهنی،تناقض کتابی،تناقض شکلی!aaalizadeh79 اگر رشته ی تجربی رو بخونیم فقط زیست میشه دغدغه.
اگه ریاضی بخونیم دیفرانسیل و هندسه و ... کلی دغدغه داریم! -
نشرالگو : تناقض ذهنی،تناقض کتابی،تناقض شکلی!سلام.
تست ۵۱ نشرالگو در یکی از گزینه هاش تایید کرده و گفته
HIV که بدن انسان را مورد تهاجم قرار میدهند،میتوانند به DNA میزبان متصل شود و به تولید کپسید بپردازد!
اخه چه طوری؟؟
راه مشترک لیتیک به لیزوژنیک فقط مرحله دوم بود
اگه بخواد متصل به DNA بشه باید کلا لیزوژنیک محسوب شه
اگه بخواد کپسید بسازه باید کلا لیتیک محسوب شه
مراحل ساخت کپسید و متصل شدن ژنوم ویروس به سلول میزبان هیچ راه مشترکی به هم ندارن!!!!
درست نمیگم؟ -
چند بار میشه ازش استفاده کرد؟؟fatemeh201678 ممنونم از جوابتون⚘⚘
-
چند بار میشه ازش استفاده کرد؟؟سلام...برای سهمیه بسیج دانشگاه ازاد تکمیل ظرفیت
اگر الان ازش استفاده کنم
میتونم
سال بعد هم استفاده کنم؟
یا فقط ۱بار میشه مصرفش کرد؟؟ -
سوال فوووووووری زیست@f_ssu در سوال فوووووووری زیست گفته است:
@اسمان-ابی در کل ... شبکه اندوپلاسمی فسفولیپید تولید میکنه
برای صاف میشه وظیفه اصلی
برای زبر میشه فرعیاین که زبر لیپید میسازه رو هم گفته بودما
-
سوال فوووووووری زیستelmira و طبق کتاب IQ گاج :
درون هر دو نوع شبکه آندوپلاسمی آنزیم تولید کننده ی مولکولهای غشایی وجود دارد.شبکه ی زبر پروتیین های غشایی و شبکه صاف گروهی از لیپیدهای انرا میسازد.
ص ۴۲
IQ گاج -
سوال فوووووووری زیست@اسمان-ابی موافقم
-
سوال فوووووووری زیستbarghamadi چرا! حاصل همون شبکه زبر هست...
-
سوال فوووووووری زیست@اسمان-ابی آفرین....دقیقا!
-
سوال فوووووووری زیستbarghamadi اینجا فقط شما مخالفین ها!حتی اسمان ابی هم موافق ساخت آنزیمها توسط زبر هستن.
-
سوال فوووووووری زیستbarghamadi جوابتون اصلا قانع کننده نیست.لطفا بیشتر تست بزنید.
-
سوال فوووووووری زیستbarghamadi مگه انزیم از پروتئین نیست خب؟؟؟؟!!!!