سلام من میخوام راه پرو رو تهیه کنم ولی چند تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید :
اول اینکه من اگه بخاطر مشکلاتی از ماه بعدی شروع کنم جایی برای جبران گذاشتن تو برنامه ؟
دوم اینکه من فارغ التحصیلم و این برنامه ای که میده بدرد من میخوره ؟
سوم اینکه میشه اگه کسی تجربشو داشته یک روز برنامه راه ابریشمو خلاصه بهم بگه
ممنون از همتون و موفق باشید
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
راه ابریشم پرو -
با بودجه بندی گزینه برم جلو تا آزمون جمع بندی؟@Mr-Wick من بودجه بندیا رو نیگا کردم زیست ۱۴۰۱ ۳۸٪بود
-
دوره هااین دوره های شروع از نو که پولی شده هموناس که تو عید رایگان بود؟!
-
سلام دوستان من دوسال پیش فارغ التحصیل شدم از همین الان میخوام بخونم واسه کنکور خواستم ببینم چه درسهایی رو بخونم و چه کتاب کارهایی بگیرم و چند ساعت در روز باید مطالعه کنم کنمبهنام نوروزی اول برید قلم چی ثبت نام کنید مشاوره بگیرید و با برنامه ریزی و منابع و آزمون ها و البته تلاش خودتون موفق میشید
-
متن کتاب درباره مویرگ و آنزیم@حمید-صباحی سلام 1 طبق متن کتاب به مواد آلی مثل ویتامین ها میگن کوآنزیم
۲ تو مویرگ های ناپیوسته فاصله سلول ها ایمقدر زیاده که حفره به وجود اورده -
راهی هست ؟zahra hemati سلام این وضعیتو دییقا منم داشتم شما باید خوب و مفهومی بخونی اصلا به خودت فشار زیاد نیاری که من حتما باید ۱۵ساعت بخونم و اینکه درس هرروزتو همون روز بخون فرداش مرور کن هیچکس خنگ نیس فقط راه مطالعتو باید پیداکنی و یه چیز دیگه اینکه مرور اصلا نباید یادت بره مرو باعث میشه مبحث رو تثبیت کنی از مطالعه کم شروع کن ولی به کم قانع نباش هر درسی که امروز داری میخونی +مباحثی رو که عقبی و بعد فرداش مرور قبل سحرخیزی یادت نره حداکثر یاد گیری مال صبحه و یادت نره که با برنامه ریزی درس بخونی
-
شماچی کار میکنید ؟Kosar M 0 من شخصا دو ساله که به سحر خیزی عادت کردم و اینکه همه چی به عادتت بر میگرده باید طی ۲۱روز به سحر خیزی خودتو عادت بدی (آلارم گوشی خوبه)
-
توی آزمون غلط زیاد میزنمzahra maleki دییقا همین حرفو مشاورم بهم زد بی شعور
-
توی آزمون غلط زیاد میزنم@f-seif-0 عه منم مث توعم
-
اشتباه در ثبت نامFatemeh Maleki سلام منم چپ دستم و ولی میتونی ب همون مسئول یا مراقب بگی ایشالا که حل شه👍
-
راه ابریشم 1401 برای فارغ تحصیل 99 مناسبه؟سلام من فارغ التحصیل سال ۹۹بودم و الان دوساله که موندم پشت کنکور ایا راه ابریشم ۱۴۰۱ بدرد من میخوره
-
رشته های دانشگاهیبچه ها کسی میتونه توضیحی در مورد رشته بینایی سنجی و فیزیوتراپی و اینده شغلشون بده
-
سواااااال مهههههم (ایراد در تصحیح 1400)M S 4 تو فروشگاهم
-
سواااااال مهههههم (ایراد در تصحیح 1400)@kosar-mottaghi اخه سال قبلم منفی زدم فزیکو_۲
-
سواااااال مهههههم (ایراد در تصحیح 1400)M S 4 با این شغلی که من دارم شاهکار گردم
-
سواااااال مهههههم (ایراد در تصحیح 1400)پارسال همرو صفر زدم رتبم شد ۹۹۰۰۰ امسال دینی رو ۵۶ ادبیات ۱۳ عربی ۱۰ زبان ۵ زیست ۱۱ فیزیکم -۴زدم رتبم شده ۱۰۹۰۰۰ چرااااا؟
مگه نباید رتبم بهتر میشد -
نتایجاخ جون رتبم اومد جلبک شناسی قلندرتپه و آبیاری گیاهان دریایی ترکمن چای قبول شدم 😍😍😔😶😐🥺😭
-
استرس نتایجبچه های ۱۴۰۰دی چقدر استرس دارین واسه نتایج 😏😏
به میزان استرست بین ۱تا۱۰چه نمره ای میدی؟؟!🥰😍 -
سوالی در مورد یه تست کنکور۱۴۰۰Fateme S 0 اوه خیالم راحت شد فک کردم یه تست زیستو اشتباه زدم خیلی ممنون از شما
-
جعبه لایتنرواسه این کار باید فقط معانی مهم اون کلمه رو که بیشتر احتمال استفادش تو تستا میاد بنویسی و پیشنهادم برا نوشتم واژه زبان دیدم فیلمای واژه ه
گان استاد عزتی سه سال هست تو بخش ۰تا ۱۰۰ها البته خودم از همین روش استفاده کردم چون معانی مهم یه وازه رو خود استاد میگن