@fazel-zakeri زیستشم که خیلی مسخره و دشوار بود
Amir ali Nikfard
دیدگاهها
-
مدار الکتریکی -
مدار الکتریکی@fazel-zakeri آره سخت بود
-
مدار الکتریکی@fazel-zakeri آره:thumbs_up_light_skin_tone: :thumbs_up_light_skin_tone: :thumbs_up_light_skin_tone:
-
مدار الکتریکی@fazel-zakeri تو سال تحصیلی هم وقت من رو میگرفت ولی وقتی میتونستم تستای آزمون قلمچی رو بزنم لذت میبردم:smiling_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :cherry_blossom:
-
مدار الکتریکی@fazel-zakeri وقت گیر هست ولی در عوضش هر تست مدار بزارن جلوت عالی حل میکنی
-
مدار الکتریکی@fazel-zakeri اگر اینجوریه میتونین از کلیپ های صفر تا صد استاد یاری هم استفاده کنید
عالی تدریس میکنن -
مدار الکتریکیهمه کتابا خوبن و تست های چهار گزینه ای خیلی سبز یک چیز دیگه است
-
خرید پک ابریشم عمومی و تجربیمیلاد امینی بله
-
نرفتن به مدرسهFatemeh Hashemi 0 هیچ کار. نرین به مدرسه. مدرسه هم از خداشه که شماها نرین:cat_face_with_tears_of_joy: :cat_face_with_tears_of_joy:
-
نرفتن به مدرسهنوبت اول رو که باید رفت ولی بعد نوبت دوم راحتین. تو شهر ما اینجوریه
-
ویژه راه ابریشمی هاسلام. من راه ابریشم پرو درس زیست رو خریدم
-
سر خط خبرها: چاپار یا فرسنگ؟!سلام اگر وقتت کمه که چاپار رو ببین و یک نگاهی هم به جزوه بنداز. دبیرا نکات تو فرسنگ ها رو تو جزوه دارن
-
آزمون آزمایشیببینین آزمون ها برای سنجش خودتونه و اینکه از مبحثی که هستید یک کنکور آزمایشی بدین که خیلی مفید هست ولی اگر میخواین خوب پایه رو جمع کنین از همین تابستون برین و اگرنه از مهر هم برین مشکلی نداره
-
لوزالمعده کجاست؟خب نگاه کنین ... تو تستا لوز المعده رو در زیر معده فرض میکنن پس بیشتر لوز المعده در سمت چپ بدن است
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشShayan Eskandari خب ...
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشShayan Eskandari به این سوال رسیدی بزن 1 و ما رو دعا کن
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشShayan Eskandari برو
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 سس و ماست لطفا
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 ها؟؟ کلا سوال غلط شد که:neutral_face: :neutral_face: :neutral_face: :neutral_face: