Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
amir karami 0A

amir karami 0

@amir karami 0
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
555
موضوع ها
9
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
5
دنبال‌شونده‌ها
7

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • بستن پایه دهم
    amir karami 0A amir karami 0

    ata mohsen در بستن پایه دهم گفته است:

    amir karami 0 عطا محسنی نه محسن جان:face_with_tears_of_joy:

    بیا درستش کردم

    مشاوره تحصیلی

  • تست زنی ادبیات موضوعی: آرایــه
    amir karami 0A amir karami 0

    @zahra-forouzanfar برای سوال 2 من گفتم میشه 1
    ولی دقیق تر نگاه میکنم شما درست میگین 4 جوابه

    ادبیات و زبان فارسی

  • حذف دروس عمومی از کنکور1402
    amir karami 0A amir karami 0

    ata mohsen در حذف دروس عمومی از کنکور1402 گفته است:

    سلام:clapping_hands_light_skin_tone:
    قابل توجه کنکوری های 1402
    قراره از کنکور 1402 کنکور در دو روز برگزار شود و دروس عمومی از کنکور حذف ولی دروس اختصاصی بماند.
    درسته که هنوز سنجش نگفته ولی یجورایی تقریبا قطعیه و استاد ها هم استوری کردن.
    https://p30konkor.com/کنکور-۱۴۰۲/
    دانش-آموزان-آلاء
    دهم

    بازم فرقی نداره
    داوطلب ها همون داوطلب ها هستن
    صرفا بچه ها وقت بیشتر برای تخصیصی میزارن و درصد بالاتر میزنن
    و سازمان سنجش هم مجبور میشه تست های خیلی سخت تری رو طرح کنه که بازم چیز وحشتناکی میشه

    مشاوره تحصیلی

  • تست زنی ادبیات موضوعی: آرایــه
    amir karami 0A amir karami 0

    @hamed-shakouri تست 5
    میشه گزینه 1

    ادبیات و زبان فارسی

  • حذف دروس عمومی از کنکور1402
    amir karami 0A amir karami 0

    erfan javaheri در زین بی قرار ابریشم گفته است:

    Mobin Saadat عجب شانسی دروس عمومی براشون حذف شد

    تویه یه تایپیک دیگه درباره همین موضوع حرف زدم
    من میگم که داوطلب ها که ضعیف تر یا قوی تر نمبشن
    حالا اگه عمومی هارو حذف کنند بچه ها رو تخصصی ها وقت بیشتری میزارن و درش قوی تر میشن و سازمان سنجش برای تفکیک بهتر بچه ها مجبوره آزمون سخت تری رو بگیره که بازم چیز جالبی نمیشه
    مثلا بچه ها الان باید روزی 10 ساعت مطالعه داشته باشند که پزشکی قبول شن اون موقع هم همون 10 ساعت مطالع رو باید داشته باشند
    پس بی عدالتی در کار نیست
    مگه برای بچه های 1401 که بخوان پشت کنکور بمونن بی عداتی باشه
    چون در سال قبلش یک عالمه عمومی خوندن ولی وقتی پشت کنکوری اند دیگه هرچی یاد گرفتن در باره عمومی رو باید دور بندازن

    مشاوره تحصیلی

  • تست زنی ادبیات موضوعی: آرایــه
    amir karami 0A amir karami 0

    @hamed-shakouri
    گزینه 1
    چون 3 بیت دیگه جناس داشتن

    ادبیات و زبان فارسی

  • بستن پایه دهم
    amir karami 0A amir karami 0

    https://alaatv.com/c/6319
    این روش برنامه ریزی که آقای امینی راد توضیح داده

    مشاوره تحصیلی

  • تست زنی ادبیات موضوعی: آرایــه
    amir karami 0A amir karami 0

    @hamed-shakouri در تست زنی ادبیات موضوعی: آرایــه گفته است:

    @zahra-forouzanfar
    بین حرف ها جناس نداریم دوست عزیز

    چی بگم تو حل بعضی تست ها دیدم که به زور جناس گرفته شده ولی نکته ای که گفتید رو به خاطر میسپارم

    ادبیات و زبان فارسی

  • حذف دروس عمومی از کنکور1402
    amir karami 0A amir karami 0

    خب من باید سعی کنم تا قبل 1402 قبول بشم برم پی کارم

    مشاوره تحصیلی

  • کتاب فارسی رو بخونم؟🤔
    amir karami 0A amir karami 0

    امیرعباس یوسفی 0 در کتاب فارسی رو بخونم؟🤔 گفته است:

    سلام دوستای قشنگم
    یه سوال دارم🥲
    دهمم امسال تموم شده و دارم ادبیات دهم رو مرور میکنم مباحثی که برای کنکور لازمه رو یه مرور کردم
    لازمه خود درسای کتاب رو هم مرور کنم؟🤔

    من خودم متن درس رومیخونم تا معنی کلمات رو در کاربرد جمله یاد بگیریم و لغات مهم هایلات میکنم
    حالا این کارو میکنم در کنارش خود به خود معنی و مفهوم نثر ها یا مفهوم بعضی از کنایه های کتاب رو کنارش یاد میگیرم
    البته این کار وقتی خوبه که تایم زیادی رو برای فارسی اختصاص بدین و لطمه ای به بحث مبحثی خوندنتون و تست زدنتون وارد نکنه

    ادبیات و زبان فارسی

  • گزارش مطالعه بچه های همخوانی
    amir karami 0A amir karami 0

    Elham Hamed
    عیب نداره بعدا اونم درست میشه

    مشاوره تحصیلی گزارش مطالعه

  • ایهام و دستورزبان
    amir karami 0A amir karami 0

    بچه ها این بیت رو بخونین
    عین آب حیات دانی چیست؟
    آب سرچشمه %(#de1414)[ روان ]من است

    اینجا روان دو معنی میده و ایهام داریم 1) روح 2)جاری
    خب سوال من اینه که نقش دستوری (روان) چیه؟
    اگه معنی روح رو در نظر بگیریم نقش دستوری میشه مسند به شرطی که بعد از سرچشمه یه مکث ریز بزنیم و اگه معنی جاری رو مد نظر بگیریم نقش دستوری میشه صفت
    حالا یه معلم داشتیم که میگفت هر کلمه یک نقش دستوری میگیره و نه بیشتر
    نظر شما چیه؟

    ادبیات و زبان فارسی

  • گزارش مطالعه بچه های همخوانی
    amir karami 0A amir karami 0

    Reza Panahi
    فقط میدونم که یکم باید برنامه ات متنوع تر باشه

    مشاوره تحصیلی گزارش مطالعه

  • ایهام و دستورزبان
    amir karami 0A amir karami 0

    @zahra-forouzanfar در ایهام و دستورزبان گفته است:

    amir karami 0
    تازه صفت هم نقش دستوری نیست... پیچیده تر شد

    مسند برای چی بپره ؟

    ببخشید من یه چیزی رو اشتباه گفتم میشه مضاف الیه مضاف الیه

    (ان اب سرچشمه جاری من است)

    خواهش می کنم

    نه هی فکر کنم مسند غلطه همون مضاف الیه درسته چون اوطوری که استاد خوند متن رو بیشتر روان مضاف الیه میخورد البته البته با احتساب معنای روح
    از اینکه گفتیید که صفت نقش دستوری نیست به یه چیزایی پی بردم ولی ازشون مطمعن نیستم
    اینکه بنا بر معنی روان گفتیم که میتانه صفت یا مضاف الیه ولی این 2 مورد در عربی نقش خاص هستند ولی در فارسی هر دو وابسته پسین محسوب میشن و این یعنی یک نقش دستوری دارد و نه دوتا

    ادبیات و زبان فارسی

  • گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
    amir karami 0A amir karami 0

    Reza Panahi
    به شخصه خیلی برات خوشحالم

    مشاوره تحصیلی

  • دستور سراسری ۹۹
    amir karami 0A amir karami 0

    احتمالا گل منادا باشه ولی مثلا من میگم (ای گل ) این الان یک جمله است
    طبق نظر من این بیت 4 جمله داره
    (ای گل ) جمله اول
    (اگر از باغ جمالت آگاه بودی) اینم جمله دوم
    حالا اگه به جمله دوم نگاه کنی میبینی که نهاد نداره یا یه طوری محذوف شده پس این نهاد رو از جمله قبلیش قرض میگیریم
    این بهترین شیوه ای بود میتونستم بگم
    برای مصراع دوم هم همینطوری مثل مصراع اول نتیجه میگیریم

    ادبیات و زبان فارسی

  • سایتی رو سراغ دارین که ...
    amir karami 0A amir karami 0

    بچه ها سایتی رو سراغ دارید که یکسری سوالاتی که برام پیش میاد (مخصوصا در زیست) رو برام رفع ابهام کنه؟
    مثلا فردی که پاسخ میده دارای سطح علمی باشه(ترجیحا دانش آموز نباشه)
    دانش-آموزان-آلاء

    مشاوره تحصیلی

  • دستور سراسری ۹۹
    amir karami 0A amir karami 0

    @zahra-forouzanfar در دستور سراسری ۹۹ گفته است:

    amir karami 0 نمیدونم ... توی قرض گرفتن رو شک دارم...
    باهم پست گذاشتیم

    این قرض گرفتن تکنیک توضیح دادنه بابا

    ادبیات و زبان فارسی

  • گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
    amir karami 0A amir karami 0

    @ladan-karami-karami در گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها) گفته است:

    mohammadhassan
    سلام امیدوارم که همگی خوب باشید
    تحلیل آزمون دینی داشتم ۶ دقیقه
    شیمی خواندن درس جدید معلم (اسید و باز ) +حل تکالیف + ۳۴ تا تست ۹۲ دقیقه
    زیست خواندن فصل ۲ + فیلم + تست ۳۸ دقیقه
    مجموع= ۱۳۶ دقیقه یا دو ساعت و ۱۶ دقیقه
    بچه ها امروز که زیست تست می زدم یه نکته دیدم حیفم اومدم نگم. از فصل۳ دهم. اینکه وقتی نایژه اصلی دو انشعاب می شه انشعاب کوچک تر به شش راست وارد می شه همون شش راستی که از شش چپ بزرگ تره و ۳ لپ داره که به قول آقای موقاری‌ کلی ترکیب کرده بود.
    یه چیز دیگه هم اگر توی شکل کتاب به دیواره حبابک دقت کنید می بینید که سلول ها با حفراتی به هم مرتبط اند.
    ببخشید اینجا گفتم دلم نیومد نگم
    شبتون بخیر

    مطمعنی نکته ای که گفتی درسته
    نایژه ورودی به شش راست بزرگتره (همون نایژه ای که منشعب میشه)
    تصویر توی کتاب قرینه واقعیته

    مشاوره تحصیلی

  • دستور سراسری ۹۹
    amir karami 0A amir karami 0

    @zahra_forouzanfar
    نظرت در مورد توضیح من چیه عیب ایراد نمیشه ازش گرفت؟

    ادبیات و زبان فارسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع