Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Amoo SepiA

Amoo Sepi

@Amoo Sepi
دانش آموزان آلاء دوازدهم تجربی
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
211
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
3
دنبال‌کننده‌ها
4
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    r sh باید با این واقعیت کنار بیایم که کنکور هم مثل قلمچی سخت شده...
    ولی یادت نره به هر حال مهم نیست کنکور چقدر سخت میشه(یا حتی وحشتناک)
    وظیفه ما اینه که از صفر و حتی زیر صفر در حد پیله ها شروع کنیم
    و قدم به قدم
    کم کم
    بیایم جلو.مهم نیست آدم یه روزایی حالش بد بشه یا نا امید بشه یا کلا یه تایم کوتاهی بزنه زیر همه چیز.مهم اینه که آدم یه روزی باید بالاخره خودش و همه کم کاری هاشو ببخشه و از اول شروع کنه کارشو...و تهش هم هیچوقت کم نیاره تو این داستان...
    مهم این نیست که چقدر حالت بد میشه طی مسیر.من خودم هم حالم خیلی وقتا بده.مهم اینه که چقدر بعد از هر ضربه ای،هر تیکه ای و هر نا امیدی ای قدرتِ بلند شدن داری.به قول آقای امینی راد موفقیّت تو کنکور همیشه مالِ بچه پر‌رو هاست،یعنی اینکه هر چقدرم خوردی زمین،پر رو تر از بارِ قبل برگردی پایِ کار:)))

    راه ابریشم آلاء

  • ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    r sh از بسیاری مشاور های مطرح تو زمینه ی کنکور شنیدم که بله...

    راه ابریشم آلاء

  • دشبورد جدید راه ابریشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    بچه ها دشبورد جدید اومده😍😍
    برید ببینید حتما
    مشخصه خیلی روش کار شده
    تشکر فراوان از مدیر-محصول-ابریشم و مدیر-طراحی عزیز❤🌷🌼
    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم دشبورد تغییر

  • زین بی قرار ابریشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    سلام خسته نباشین...
    لطفا زین های جدید رو هم با بقیه اساتید ضبط کنید و به وعده‌تون برای ضبط مشاوره ی نحوه مطالعه هر درس با دبیر همون درس عمل کنید😄🙏
    مدیر-محصول-ابریشم

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • نحلیل ازمون ها
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Ameneh Safari خب دوباره تحلیل آزمون های جدید ضبط میشه دیگه
    برا ریاضی تجربی که راه ابریشمش قدیمی تر بود هم همین کارو کردن

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    ابوالفضل ریسی ممنون از لطفت آقای رئیسی عزیز🌷🌼

    راه ابریشم آلاء

  • پیله ی دروسِ عمومیِ نازنین و رتبه ساز🙏
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    سلام
    وقتتون بخیر و خوشی و شادی
    یه درخواست داشتم از طرف جمع کثیری از راه ابریشمی ها.که مطمئنم خواسته ی اونا هم هست.
    از اونجایی که شنیدم بخش عمده ی راه ابریشم دروس عمومی قراره توی تابستون ضبط بشه،خواهشمندیم حداقل پیله های دروس عمومی رو توی این مرداد ماه منتشر کنیدچون واقعا آخرِ شهریور که شنیدم قراره پیله های دروس عمومی اون موقع منتشر بشن،خیلی از بچه ها وقتِ پیله دیدن ندارن.یه سریا دارن جمع بندی پایه می‌کنن،یه سریا مسافرتن و خلاصه یه بازه ایه که سر آدم شلوغه و وقت نمیشه پیله ها رو کامل ببینه...
    خواهش می‌کنیم ساده از این درخواستِ مهم نگذرید🙏🌺🌷
    مدیر-محصول-ابریشم @M-an

    راه ابریشم آلاء

  • ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Amoo Sepi مخصوصا زیستش منو یادِ نمونه کنکور های دهه ۷۰ میندازه که دیدم:)))
    مثلا جای قید خالی توی تست...😅😂

    راه ابریشم آلاء

  • ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشم
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    r sh واقعا قلمچی هم سوالاش چالشی تره و به کنکورای سالای اخیر میخوره
    هم جامعه آماریِ خیلی ردیف تری داره.
    گزینه ۲ رو من یازدهم بودم.اکثر سوالا به شدت آبکی بود:/

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Parsa Amini داش حالا ما یه غلطی کردیم تو انجمن گفتیم...😂😂😂😂💔
    والا در مورد اولی که صحبت کردیم😂😂
    دومی هم عرضم به خدمتت که راستش برنامه راه ابریشم هم اون ایده آلی که همه فکر می‌کنیم نبود متاسفانه☹
    از مهم ترین باگ هاش که توی تاپیک های دیگه هم بار ها مطرح کردم،
    عدم توجه به عمومی ها
    پیشرویِ به نسبت کم
    شخصی سازی شده نبودن
    و وجود نداشتنِ تست های سنجشی و بازه های مروری توی برنامه هست...

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Parsa Amini والا داداش از اول هم برنامه همین بود که مثلا با برنامه آزمون کل پایه رو ببندم😂😂😂
    بعد دیگه دیدم برنامش یه سری باگ هایی داره و کلا بیخیال شدم...

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    محمدوحید اسکندری دقیقا،تصمیم گرفتم حتی حفظیات شیمی رو هم‌ببینم...
    چون وقتشو دارم😅

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Sarah Ghanaatiyan بله همین کارو میکنم.
    و‌ امیدوارم بتونم فیزیک و شیمی و زیست پایه رو با راه ابریشما جمع کنم توی همین تابستون...
    امیدوارم که بشه😅

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    @first ممنون از لطفت🌷🌼🙌

    راه ابریشم آلاء

  • مشکل در فیلم جلسه 13 آپدیت شده شیمی
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Mohammad Hossein Kazemi ممنون از لطفتون.این‌نکته رو کجا دیدین؟!

    راه ابریشم آلاء

  • همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    سلام خسته نباشید.
    یه سوال از بچه های راه ابریشمی
    آیا همه ی درسنامه ها رو بدون استثنا می بینید؟
    چون من خودم امسال غیر حضوری ام و مدرسه نمیرم و وقت کافی دارم،به نظرتون لازمه که همه ی درسنامه ها رو ببینم یا نیازی به این کار نیست؟
    چون من درسنامه ها رو که می بینم طبیعتا خیلی جاها حل تست آموزشی ندارن و صرفاً تدریسن،پس تعداد تستم خیلییی میاد پایین...
    شما راهکاری برای این پایین اومدنِ تعداد تست به خاطرِ کلیپ دیدن دارین؟که خیلی هم آزار دهندس.فکر کن ۷،۸ ساعت بخونی،تعداد تست صفر:/
    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم

    راه ابریشم آلاء

  • مشکل:
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Mohades Ahmadi دوستان لطف کردن جواب دادن🙏

    راه ابریشم آلاء

  • مشکل:
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Mohades Ahmadi تیکت بزن

    بخش سوالات متداول رو هم برو بخون

    راه ابریشم آلاء

  • گزارش مطالعه کنکور 1401
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    سلام،خسته نباشین
    گزارش اول
    امروز پیله های محاسبات شیمی رو دیدم(پیله های استوکیومتری رو آبان ماه دیدم)
    +یه مرور سریع روی پیله های ریاضی تجربی که قبلا جزوه‌شون رو نوشته بودم
    +مرور پیله پلاس زیست قسمت اول
    +یه مرور روی پیله های فیزیک که بازم قبلا جزوشون رو نوشته بودم
    جمعا شد ۶ ساعت،و در کمالِ مذلّت برای اولین بار در دوران تحصیلم بدون تست😱😂😂😂
    امیدوارم از فردا پس فردا و مخصوصاً هفته ی آینده که جدی‌طور وارد فرسنگا میشم
    این مشکل هم برطرف شه

    مشاوره تحصیلی

  • ترکیب فیزیک ها
    Amoo SepiA Amoo Sepi

    Arshia Yazdian دستتون طلا

    آموزشی ان یا میان تو دسته مهارتی ها؟

    راه ابریشم آلاء
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع