r sh باید با این واقعیت کنار بیایم که کنکور هم مثل قلمچی سخت شده...
ولی یادت نره به هر حال مهم نیست کنکور چقدر سخت میشه(یا حتی وحشتناک)
وظیفه ما اینه که از صفر و حتی زیر صفر در حد پیله ها شروع کنیم
و قدم به قدم
کم کم
بیایم جلو.مهم نیست آدم یه روزایی حالش بد بشه یا نا امید بشه یا کلا یه تایم کوتاهی بزنه زیر همه چیز.مهم اینه که آدم یه روزی باید بالاخره خودش و همه کم کاری هاشو ببخشه و از اول شروع کنه کارشو...و تهش هم هیچوقت کم نیاره تو این داستان...
مهم این نیست که چقدر حالت بد میشه طی مسیر.من خودم هم حالم خیلی وقتا بده.مهم اینه که چقدر بعد از هر ضربه ای،هر تیکه ای و هر نا امیدی ای قدرتِ بلند شدن داری.به قول آقای امینی راد موفقیّت تو کنکور همیشه مالِ بچه پررو هاست،یعنی اینکه هر چقدرم خوردی زمین،پر رو تر از بارِ قبل برگردی پایِ کار:)))
Amoo Sepi
دیدگاهها
-
ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشم -
ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشمr sh از بسیاری مشاور های مطرح تو زمینه ی کنکور شنیدم که بله...
-
دشبورد جدید راه ابریشمبچه ها دشبورد جدید اومده😍😍
برید ببینید حتما
مشخصه خیلی روش کار شده
تشکر فراوان از مدیر-محصول-ابریشم و مدیر-طراحی عزیز❤🌷🌼
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
زین بی قرار ابریشمسلام خسته نباشین...
لطفا زین های جدید رو هم با بقیه اساتید ضبط کنید و به وعدهتون برای ضبط مشاوره ی نحوه مطالعه هر درس با دبیر همون درس عمل کنید😄🙏
مدیر-محصول-ابریشم -
نحلیل ازمون هاAmeneh Safari خب دوباره تحلیل آزمون های جدید ضبط میشه دیگه
برا ریاضی تجربی که راه ابریشمش قدیمی تر بود هم همین کارو کردن -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!ابوالفضل ریسی ممنون از لطفت آقای رئیسی عزیز🌷🌼
-
پیله ی دروسِ عمومیِ نازنین و رتبه ساز🙏سلام
وقتتون بخیر و خوشی و شادی
یه درخواست داشتم از طرف جمع کثیری از راه ابریشمی ها.که مطمئنم خواسته ی اونا هم هست.
از اونجایی که شنیدم بخش عمده ی راه ابریشم دروس عمومی قراره توی تابستون ضبط بشه،خواهشمندیم حداقل پیله های دروس عمومی رو توی این مرداد ماه منتشر کنیدچون واقعا آخرِ شهریور که شنیدم قراره پیله های دروس عمومی اون موقع منتشر بشن،خیلی از بچه ها وقتِ پیله دیدن ندارن.یه سریا دارن جمع بندی پایه میکنن،یه سریا مسافرتن و خلاصه یه بازه ایه که سر آدم شلوغه و وقت نمیشه پیله ها رو کامل ببینه...
خواهش میکنیم ساده از این درخواستِ مهم نگذرید🙏🌺🌷
مدیر-محصول-ابریشم @M-an -
ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشمAmoo Sepi مخصوصا زیستش منو یادِ نمونه کنکور های دهه ۷۰ میندازه که دیدم:)))
مثلا جای قید خالی توی تست...😅😂 -
ثبت نام در آزمون آزمايشى در كنار كاروانسرا ابريشمr sh واقعا قلمچی هم سوالاش چالشی تره و به کنکورای سالای اخیر میخوره
هم جامعه آماریِ خیلی ردیف تری داره.
گزینه ۲ رو من یازدهم بودم.اکثر سوالا به شدت آبکی بود:/ -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!Parsa Amini داش حالا ما یه غلطی کردیم تو انجمن گفتیم...😂😂😂😂💔
والا در مورد اولی که صحبت کردیم😂😂
دومی هم عرضم به خدمتت که راستش برنامه راه ابریشم هم اون ایده آلی که همه فکر میکنیم نبود متاسفانه☹
از مهم ترین باگ هاش که توی تاپیک های دیگه هم بار ها مطرح کردم،
عدم توجه به عمومی ها
پیشرویِ به نسبت کم
شخصی سازی شده نبودن
و وجود نداشتنِ تست های سنجشی و بازه های مروری توی برنامه هست... -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!Parsa Amini والا داداش از اول هم برنامه همین بود که مثلا با برنامه آزمون کل پایه رو ببندم😂😂😂
بعد دیگه دیدم برنامش یه سری باگ هایی داره و کلا بیخیال شدم... -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!محمدوحید اسکندری دقیقا،تصمیم گرفتم حتی حفظیات شیمی رو همببینم...
چون وقتشو دارم😅 -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!Sarah Ghanaatiyan بله همین کارو میکنم.
و امیدوارم بتونم فیزیک و شیمی و زیست پایه رو با راه ابریشما جمع کنم توی همین تابستون...
امیدوارم که بشه😅 -
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!@first ممنون از لطفت🌷🌼🙌
-
مشکل در فیلم جلسه 13 آپدیت شده شیمیMohammad Hossein Kazemi ممنون از لطفتون.ایننکته رو کجا دیدین؟!
-
همه ی درسنامه ها رو ببینیم یا چی؟!سلام خسته نباشید.
یه سوال از بچه های راه ابریشمی
آیا همه ی درسنامه ها رو بدون استثنا می بینید؟
چون من خودم امسال غیر حضوری ام و مدرسه نمیرم و وقت کافی دارم،به نظرتون لازمه که همه ی درسنامه ها رو ببینم یا نیازی به این کار نیست؟
چون من درسنامه ها رو که می بینم طبیعتا خیلی جاها حل تست آموزشی ندارن و صرفاً تدریسن،پس تعداد تستم خیلییی میاد پایین...
شما راهکاری برای این پایین اومدنِ تعداد تست به خاطرِ کلیپ دیدن دارین؟که خیلی هم آزار دهندس.فکر کن ۷،۸ ساعت بخونی،تعداد تست صفر:/
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
مشکل:Mohades Ahmadi دوستان لطف کردن جواب دادن🙏
-
مشکل:Mohades Ahmadi تیکت بزن
بخش سوالات متداول رو هم برو بخون
-
گزارش مطالعه کنکور 1401سلام،خسته نباشین
گزارش اول
امروز پیله های محاسبات شیمی رو دیدم(پیله های استوکیومتری رو آبان ماه دیدم)
+یه مرور سریع روی پیله های ریاضی تجربی که قبلا جزوهشون رو نوشته بودم
+مرور پیله پلاس زیست قسمت اول
+یه مرور روی پیله های فیزیک که بازم قبلا جزوشون رو نوشته بودم
جمعا شد ۶ ساعت،و در کمالِ مذلّت برای اولین بار در دوران تحصیلم بدون تست😱😂😂😂
امیدوارم از فردا پس فردا و مخصوصاً هفته ی آینده که جدیطور وارد فرسنگا میشم
این مشکل هم برطرف شه -
ترکیب فیزیک هاArshia Yazdian دستتون طلا
آموزشی ان یا میان تو دسته مهارتی ها؟