Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
A

astmn5975uhfkep

@astmn5975uhfkep
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.1k
موضوع ها
20
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
42
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • خیلی سبز
    A astmn5975uhfkep

    @dr-lila در خیلی سبز گفته است:

    @javadm328 آره راست میگید کامل نبود جامع بود حالا این جامع همون نقره ای؟؟ و اینکه سوالای اسون کم کردن یا کلا تیپ سوالات عوض کردن

    سوالا اسون رو کم کرده دیگه.تیپ همون تیپه دیگه :/
    باز چرا لایک نمکنی؟؟

    ریاضی تجربی

  • تحلیل تست های شمارشی شیمی
    A astmn5975uhfkep

    یه سوال اومد ذهنم.
    تا حالا نشده بود من تستی رو غلط حل کنم و بعدش که جواب رو خوندم اینقدر خوب بفهمم چی به چیه . حتی خوشحال هم باشم که غلط زدم و یه چیزایی یاد گرفتم!!!به نظرتون چرا؟؟؟
    من وقتی غلط میزنم اعصابم خورد میشه دیگه حوصله نمیکشه پاسخنامه رو بخونم.تستای درس رو هم میگم بلدم و نمیخونم!!!

    شیمی

  • یک سوال؟
    A astmn5975uhfkep

    intllignt در یک سوال؟ گفته است:

    Dr.Saraaa اونو نمیدونم..ولی در کل کتابای کانون زیاد خوب نیستن

    بی انصافی میکنی.سی سال کنکور فیزیک و ریاضیش که کم نظیره.زیست پیشش هم خیلی خوبه.زرد عمومی هم که والا فقط کنکور رو اورده اگه خوب نیست پس کنکور خوب نبوده!!سه سطحی زیستشم برخلاف شیمی که ابکی بود خیلی جون داره!!بازم بگم؟؟:joy: :joy: :joy: من پشتیبان کانون نیستماا:joy: :joy: .
    هر انتشاراتی یکسری کتاب های خوب داره.ولی قلم چی از بس کتاب های چرت و پرت داره اسمش خراب شده!!:joy: :joy: :joy:

    سوال مشاوره ای

  • خیلی سبز
    A astmn5975uhfkep

    @dr-lila در خیلی سبز گفته است:

    @javadm328 یادم میره خوو حالا جامع همون نقره آی کشتی منو بگووو دیگگ

    اره
    گاج اول سفید بود .بعدا شد نقره ای .اونا رنگش رو میگند.جامع زیست همون نقره ای هست

    ریاضی تجربی

  • تحلیل تست های شمارشی شیمی
    A astmn5975uhfkep

    Reza.Tah در تحلیل تست های شمارشی شیمی گفته است:

    اصلا قابل درک نیست که آهن تو 25 درجه مذاب باشه

    علتش اینه در طبیعت به حالت مذاب دیده شده حتما!!برای اولین بار منظورمه!!

    شیمی

  • جم بندی دروس :)
    A astmn5975uhfkep

    @دکتر-عاطی در جم بندی دروس :) گفته است:

    @friend
    اتفاقا یکی از همکارای پدرم روان پزشک :|
    فقط بهم یه چیز گف
    چون همین که ازم پرسید کنکور چه طور
    نمی دو نم چرا اما زدم زیر گریه
    :|
    احساسات دخترانس دیگه :)
    فقط بهم یه چیز گف ....تاقبل از اینکه از سر جلسه کنکور بیرون نیومدی حق نداری در مورد نتیجه حتی فکرم بکنی .......که مجبور بودم حرفش قبول کنم وگرنه دفه بعد با حرف بهم نمی گف با کتک بهم میگف :joy:
    مرسی تصمیم دارم این کاری که گفتین انجام بدم اما نه در مورد سوالات کنکور
    چون نتیجه ای که از حل سوالات کنکور برا ادم بدس میاد حبابیه
    چون تا الان هممون حد اقل یه بار تستای کنکور زدیم و زدن تستایی که یه بار تحلیلش کردی و به چشت بد جور اشناس فقط یه حس کاذب به ادم میده
    از هفته 3 یا 4 فروردین این کار که گفتین میخوام انجام بدم
    :")

    خوشحالم بالاخره حرفام به درد یکی خورد(البته امیدوارم!!ههه)حرفتون صحیحه راجب به سوالای کنکور نزدن.ولی خداییش تو زمان استاندارد زدن سوالای کنکور اونم تو عمومی بازم هنر میخواد!!1هههه.هر جور که فکر میکنید بهتره اونطور عمل کنید.چون اصولا ما هر چیزی رو که فکر میکنیم همونو انجام میدیم!!(چی گفتم؟؟؟یکی ترجمه کنه!!!خخخ):joy:

    سوال مشاوره ای

  • خیلی سبز
    A astmn5975uhfkep

    @dr-lila در خیلی سبز گفته است:

    @javadm328 فارغ-التحصیلان-آلاء http://s9.picofile.com/file/8314953018/IMG_۲۰۱۷۱۲۲۳_۱۳۱۱۱۶.jpg

    http://s8.picofile.com/file/8314954518/IMG_۲۰۱۷۱۲۲۳_۱۳۱۱۱۶.jpg
    خط کوفی :face_with_tears_of_joy:

    ریاضی تجربی

  • تحلیل تست های شمارشی شیمی
    A astmn5975uhfkep

    @friend در تحلیل تست های شمارشی شیمی گفته است:

    Reza.Tah در تحلیل تست های شمارشی شیمی گفته است:

    اصلا قابل درک نیست که آهن تو 25 درجه مذاب باشه

    علتش اینه در طبیعت به حالت مذاب دیده شده حتما!!برای اولین بار منظورمه!!

    یا اینکه فقط اهن مذاب هست که خالصه ولی اگه جامد باشه ناخالصی هم داره!

    شیمی

  • تعداد تست دروس تخصصی
    A astmn5975uhfkep

    banoo در تعداد تست دروس تخصصی گفته است:

    سلام بچه ها دانش-آموزان-آلاء
    من بعضی از کتابای تستم تیپ تست ها رو علامت دار کرده .این بده که من اول اولویت حلم اونا باشه؟ با توجه به این که خیلی کندم گفتم شاید این بهترین راه باشه

    دقیقا بهترین راهه

    سوال مشاوره ای

  • خیلی سبز
    A astmn5975uhfkep

    @dr-lila در خیلی سبز گفته است:

    @javadm328 لطفا روش اول سوال۲۲۳و علت غلط بودن گزینه ۴سوال ۲۲۴ بگید

    عکس آپلود نشده که !!

    ریاضی تجربی

  • طیف نشری هیدروژن
    A astmn5975uhfkep

    4تا عدد هستش دیگه.حفظ کردنش سخت نیست که.ولی فک کنم یه بار شده باشه

    شیمی

  • عمومی 100
    A astmn5975uhfkep

    @دکتر-عاطی یه عامل نفوذی منفی میده!!!دشمن در کمین است..مراقب باشید!!!ههه !!:expressionless:

    سوال مشاوره ای

  • ایزومر ساختاری و....
    A astmn5975uhfkep

    alirezamoradi1 در ایزومر ساختاری و.... گفته است:

    RAHIL_28
    بازم ممنون.
    رسمشون واقعا سخته و رو اعصابه مخصوصا اونایی که میگه فلان ترکیب چندتا ایزومر داره

    چاره اش همون تمرین کردنه.

    شیمی

  • عمومی 100
    A astmn5975uhfkep

    Delete account در عمومی 100 گفته است:

    @friend

    سرگرمی جالبیه ها:joy:

    :neutral_face:

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی محمد رضا حسینی فرد کلاس کنکور(1) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    جزوه انتگرال و کاربرد مشتق رو در صورت امکان بزارید!!!البته امیدوارم موجود باشه!!!

    ریاضی تجربی

  • ترکیبات آلی
    A astmn5975uhfkep

    @njzamin
    خیلی فکر بکری هست !!!بزن پشتتم من نترس.ده بیستایی روش بلدم :face_with_tears_of_joy: با همونا + روش های شما تاپیک رو میگردونیم :)

    شیمی

  • عمومی 100
    A astmn5975uhfkep

    Delete account در عمومی 100 گفته است:

    درسم نمیاد کمی سخن گوهر بار بگو

    رو دل میکنی !!:expressionless:

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    fatima rajaee در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    دوستان عزیز الایی سلام. لطفا به جای پرداختن به حواشی روی اصل موضوع (منظورم کنکوره) تمرکز کنین. بذارین افرادی مثل مسترCR7 هرچی میخوان بگن. وقتتون باارزش از ایناست که صرف بحث کردن با افرادی مثل ایشون بشه.

    لایک:+1:

    ریاضی تجربی

  • ترکیبات آلی
    A astmn5975uhfkep

    @njzamin
    منم میخواستم همینو بگم که اون نکات رو فصل به فصل بررسی کینم
    مثلا تو فصل یک شیمی دوم محاسبات سریع رو بعدش بریم فصل های دیگه اینطوری پیش بریم.
    چون واقعیت اینه همه اش تو یک تاپیک باشه ادم سر در گم میشه
    نظر من اینه اسم تاپیک گویای اون فصل باشه
    یعنی یک تاپیک مخصوصا فصل یک شیم یدوم و بعدش یک تاپیک دیگه ....

    شیمی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع