Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
A

astmn5975uhfkep

@astmn5975uhfkep
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.1k
موضوع ها
20
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
42
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Šàřà در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    friend@
    حرف دلمو زدید آره عقل لامصب ميگه برو از فیلمای پارسال نگاه کن ولی اصلن فیلمای امسال خیلی خوبه الانم نميدونم برنامه آلا چيه تو کانال گفتن که از چهارم شروع میکنن دوباره خب تکلیف چيه
    دو روزه تکلیفم با خودم مشخص نیست خیلی بده

    والا من دیگر هیچ نظری ندارم.من حرفمو زدم .اهل دلا مفهوم رو میگیرند و راه رو بر میگزینند و با سر سختی ادامه میدن!!!

    شیمی

  • سرباز وطن
    A astmn5975uhfkep

    :frowning_face: :neutral_face: :expressionless_face:

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    iman 1 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Orkide yas خواهش میکنم ولی بنظرم قلمچی از همه بهتره . من ازموناشو دقت میکردم هرسال کیفیتش بهترشده.

    قلم چی عالیه فقط دو تا شرط داره تا برای هر کسی عالی باشه
    1.تا جایی که میتونید به برنامش برسید.(نقطه قوتش برنامش هستش.)
    2.جدی بگیرید و نگید آزمون مهم نیست و کنکور بهتره
    3.نگید بعدا میخونم!!آزمون های بعدیش برای مرور هستش و جمع بندی نه اینکه برای بار اول بخواید بخونید.
    :joy: دو تا شرط داره ولی در قالب سه دعدد!!

    شیمی

  • سرباز وطن
    A astmn5975uhfkep

    san2001 در سرباز وطن گفته است:

    alihorbani
    به نظر من میتونی حتما برو روش مطالعه رستگار رحمانی رو بخون اونم سرباز بود و بهمن برگشته بود سال 88 رتبه اول کنکور تجربی و زبان شد

    لطفا بیایید رستگار رو مثال نزنیم ایشون کلا سیستم و شرایطش متفاوت بوده...

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    negwin در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    فک کنم جزوه فصل7پیش ایراد داره..لطفا رسیدگی کنین ..ممنون...

    جزوه فصل هفتم پیش
    رمز داشت شکستم...

    بابا هکر..بابا قفل شکن....:joy:

    فیزیک

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    @parastu23 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    saeeb در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    اقای اقاجانی بقیه سوم رو میگن یان کسی میدونه جواب بده

    فیلم های پارسال ببین منتظر فیلم های جدید نباش

    دقیقا...
    وابسته سال و شخص نباشیم..وابسته مطلب باشیم..

    شیمی

  • اسید وباز/تدریس
    A astmn5975uhfkep

    حاجی سلیمانی :دی
    هرکسی یه چیزی میگه
    از شما بعید بود این سوال وسواسی اونم در این زمان
    خودتون هم میدونید سم هست این سوال
    خودتون باید ببینید
    و اینکه هیچوقت نمیشه گفت فلانی خو و بهمانی بد
    هر کسی سبک خودش رو داره و میدونیم که مطب همون مطلبه ولی بیان دبیر فرق داره
    وقتی مطلب یکی است خوب و بد معنی نداره
    این شخصی هست که با کدوم ارتباط میگیری

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @javadm328 بله بله :sunglasses:
    رمز گوشی هم هک میکنیم خواستید اموزش میدم !! هرکاری از من برمیاد !!! :laughing:

    بانک مرکزی رو میتونید هک کنید!!؟؟؟در این صورت تابستون یه همکاری خواهیم داشت!!!:joy:

    فیزیک

  • *چالش46روزه*
    A astmn5975uhfkep

    عااااااااااااااااااولییییییییییییییییییه
    چه حس خوبی
    من ببینم چه عکسی میتونم بندازم :دی

    سوال مشاوره ای موفقیت در 46روز

  • فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    Vezra در فیزیک کازرانیان کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @javadm328 این مورد وقتی برنامه نویسی یاد گرفتم ....
    و میتونم اخر تابستون قولشو بهتون بدم !!! مشکلی نیس تو شهریور؟؟:stuck_out_tongue_winking_eye:

    نه...خوبه!!
    پس کریسمس رو تو کانادا با اکیپ اختلاس گرمون هستیم!!:joy:
    شاید بابک رو هم بردیم!!!!میشناسی که؟؟؟دوست خوب من!!!خخخ

    فیزیک

  • *چالش46روزه*
    A astmn5975uhfkep

    unuccustoლed
    عااااالی :rose: مرسی

    سوال مشاوره ای موفقیت در 46روز

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    amir.javad در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام دوستان ..من داشتم تست میزدم از مبحث الکتریسته ساکن یه لحظه هنگ کردم ..میخواستم ..بدون ...شرط تعادل بار چیه ...
    واگه شرط تعادل اینه که برایند نیروهای ..وارد بربار برابر صفر بشه رو ..یه توضیح ...مختصر بدین ...میدونم سوال آسونیه ..ولی من الان مغزم هنگه:؟/////

    سلام.مثلا دو تا بار داریم.در فاصله ای از هم قرار دارند.
    میایم و بار سومی رو میذاریم
    حالا اینکه این بار سوم بین و وسط دو بار قبلی باشه و یا خارج دو بار برمیگرده به شرط تعادل.یعنی نیرویی که بارهای قبلی به این بار جدید وارد میکنند.جوری باشه که بار سوم در حالت تعادل قرار بگیره.یعنی اینکه وقتی یکیشون بار سوم رو هول میده اون یکی هم هول بده ولی در خلاف جهت.و اندازه هاشون هم برابر باشه!مفهوم بود؟

    فیزیک

  • *چالش46روزه*
    A astmn5975uhfkep

    مهدی2020 در *چالش46روزه* گفته است:

    yes! i am coming :D

    welcome

    سوال مشاوره ای موفقیت در 46روز

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    mehdi7899 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام شرمنده میدونم جاش نیست ولی جاهای دیگه کسی جوابمو نداد
    لطفا یه کتاب تست واسه دینی معرفی کنید بدون درس نامه!!

    نیست فک کنم...بدون درسنامه نداریم...همون گاج یا الگو یا خیلی سبز یا مهرو ماه رو بخر ...درسنامه رو نخون دیگه..حتی کتاب کانون هم درسنامه داره تو دینی...کتاب رو بخر درسنامه رو نخون!!همین.

    فیزیک

  • سوال؟
    A astmn5975uhfkep

    Sarina_77 در sسوال؟ گفته است:

    نه خیر هرجهشی الزاما پروتئین غیر طبیعی ایجاد نمی کنه چون ممکنه این جهش در اینترون ها اتفاق بیفته که اصلا تاثیری نداره یا ممکنه جهش جانشینی در یک کدون مثل UGU رخ بده و به UGC تبدیل بشه که هردو مربوط به امینو اسید سیستئین هستند و هیچ تاثیری نداره و درنتیجه اثر فنوتیپی نداره
    بنابراین فقط بعضی از جهش ها باعث ایجاد پروتئین غیر طبیعی میشن گاهی حتی ممکنه جهش رخ بده و اثر فنوتیپی هم داشته باشه ولی اثر مخرب با الل های همتای سالم پوشیده بشه !

    پس نتیجه میگیریم که کتاب اینجا کلی حرف زده و انحصاری نگفته که هر جهشی باعث ایجاد پروتئین غیر طبیعی میشه درسته؟؟؟

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع