astmn5975uhfkep
دیدگاهها
-
*چالش46روزه* -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@friend در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
mhm47 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
واقعا (کاربرCR7)دیگه سوار شده .انگار نه انگار این اقایون دارن به ما لطف میکنن.
@friend
بله من هم خیلی ممنونم ازشون ولی وقتی لطف میکنن که فیلما منظم بیاد و تموم بشه نه اینکه کلی تایم میذاری فیلما رو ببینی 4 ماه ب کنکور میبینی هنوز بیشتر ریاضی مونده و در واقع چیز خاصی درس ندادن!!!
کاش شما یاد بگیری ارزش زمان مردم خیلی بیشتر از چیزای دیگس...
خب از اول اعلام میکردن تموم نمیشه تا نگاه نکنیم نه ک از اول میگن همشو میگیم تا عید !
در ضمن با حرف شما نیومدم که با حرف شما برم .خودم میدونم چکار کنم...
البته ناگفته نمونه علت اصلی این بی نظمی ها همینایی هستن ک میان میگن استاد فلان درسو درس بدین استاد فلان فصلو!
ادعای روشنفکری کار سختی نیست.کسی که امروزشو از دست میده هیچ وقت ارزش زمان رو نمیدونه!
ادعا کردن هم کار سختیه چون پشت هر ادعایی باید بتونی ثابت کنی!لازم نمیبینم جواب تو و امثال تو رو بدم قبلن جوابتونو دادم
بله شما صحیح میفرمایید .بنده طلب عفو دارم که وقت گرامی تون رو گرفتم....العفو العفو ...الغوث الغوث...
-
زیست دونی -
*چالش46روزه*chakame در *چالش46روزه* گفته است:
@javadm328
عکس پشت نویسی شده:face_with_tears_of_joy: :person_facepalming_light_skin_tone:اره اره ممنون همکار خوبم 😂
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@friend در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@friend در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
mhm47 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
واقعا (کاربرCR7)دیگه سوار شده .انگار نه انگار این اقایون دارن به ما لطف میکنن.
@friend
بله من هم خیلی ممنونم ازشون ولی وقتی لطف میکنن که فیلما منظم بیاد و تموم بشه نه اینکه کلی تایم میذاری فیلما رو ببینی 4 ماه ب کنکور میبینی هنوز بیشتر ریاضی مونده و در واقع چیز خاصی درس ندادن!!!
کاش شما یاد بگیری ارزش زمان مردم خیلی بیشتر از چیزای دیگس...
خب از اول اعلام میکردن تموم نمیشه تا نگاه نکنیم نه ک از اول میگن همشو میگیم تا عید !
در ضمن با حرف شما نیومدم که با حرف شما برم .خودم میدونم چکار کنم...
البته ناگفته نمونه علت اصلی این بی نظمی ها همینایی هستن ک میان میگن استاد فلان درسو درس بدین استاد فلان فصلو!
ادعای روشنفکری کار سختی نیست.کسی که امروزشو از دست میده هیچ وقت ارزش زمان رو نمیدونه!
ادعا کردن هم کار سختیه چون پشت هر ادعایی باید بتونی ثابت کنی!لازم نمیبینم جواب تو و امثال تو رو بدم قبلن جوابتونو دادم
بله شما صحیح میفرمایید .بنده طلب عفو دارم که وقت گرامی تون رو گرفتم....العفو العفو ...الغوث الغوث...
متاسفم ک همه چی رو به سخره میگیرید...
نه عزیزم من چیزی رو به سخره نمیگیرم.سو تفام شده .هر کس نظر خودشو داره و نظر هر کسی هم برا خودش و دیگران قابل احترامه.اگه ناراحتی پیش اومده عذر میخوام.درست میشه ایشالا
-
زیست دونی@dr-yassi در زیست خوانی!! گفته است:
RAHIL_28
چرا 64% زن درجمعیت نگرفتی ؟؟
چرا کل افراد درنظرگرفتی!؟؟؟
راحیل دوتا سوال شیمی داشتم گیییج شدم
دنبالم کن :crying_face:خود سوال گفته 32 درصد جمعیت رو زنان سالم خالص
یعنی 64 درصد رو ضربدر یک دوم کرده
حالا مردا رو هم در نظر بگیرم چون گفته متعادل یعنی نصف دیگشم مرد هستند . -
چطور میشه فیزیک ۱۰۰ زد و ریاضی و شیمی و بالای ۸۰ با سایت الابه سختی...
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)@دکتر-عاطی در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
R.M در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
تو این همه کاربر یه خوش خط پیدا نمیشه یه جزوه تر تمیز بنویسه واسه همه مبحث ها این جزوه فیزیک چه دردسری شده😴😢
شما اگه نو شابه ی اضافه هم خواستی تعارف نکن بگو :grin:
:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:
-
زیست دونیtamom در زیست خوانی!! گفته است:
@javadm328
1)با توجه ب متن درسته،با توجه ب شکل غلطه،متن ارجحیت داره..
2)لاکتوز نه الولاکتوز
3)mrna نه ژن
4)کتاب گفته غلظت هر3انزیم «اندکه» یعنی میشهدقیقا : ))) ایول
-
همایش های الاBrilliant
دینی بالای 50 زده باشید
رنجبر زاده عاااااااااااولیه
ریاضی هم بالای 30 زده باشید .شامی زاده خیلی خوبه -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Sepehr CR7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
R.M من تقریبا خطم خوبه ولی گوشی ندارم عکس بگیرم بفرستم
منم خطم اصلا خوب نیست.ولی گوشی ندارم بفرستم!!!وجه اشتراک رو حال کردید/!!!!!:joy: :joy: :joy: :joy:
-
زیست ژنتیک جمعیتدانش-آموزان-آلاء
من فکر میکنم بله -
همایش های الاBrilliant در همایش های الا گفته است:
@Fascinator در همایش های الا گفته است:
Brilliant
دینی بالای 50 زده باشید
رنجبر زاده عاااااااااااولیه
ریاضی هم بالای 30 زده باشید .شامی زاده خیلی خوبهشامی زاده !؟؟؟
والا واسه من که خیلی خوب بود
آمار و انتگرال و مختصاتی رو بعد دیدن اون گرفتم چی به چیه
قبلش هم خونده بودمااا ولی خب خر فهم شدم بعد دیدنش -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)@دکتر-عاطی در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@friend
منم منظورم همون کتاب
میگم سوالاش تالیفیه یا سوالای کنکور؟سوالای کنکور باید باشه قاعدتا!!دینی که اینطور بود!!
-
لطفا زمین رو هم به آلاء اضافه کنیدایده خوبی هست.ولی شدنی نیست.چون فعلا دروس دیگه روی زمین موندن!!
راستی تو زیر گروه دو شما ریاضی رو بهتر بزنی با ضریب 9 حساب میشه و شیمی هم با ضریب 12...خیلی بیشتر نتیجه میگیرید اگه وقت زمین شناسی رو روی یکی از این دو درس که برای شما زود بازده تر است بذارید!!! -
زیست ژنتیک جمعیتnafiseh123 در زیست ژنتیک جمعیت گفته است:
@javadm328 در زیست ژنتیک جمعیت گفته است:
دانش-آموزان-آلاء
من فکر میکنم بلهخیییلی مرررسی
نه صبر کنید بقیه ددوستان نظر بدن.من ژنتیک جمعیت رو فعلا نخوندم.و مسلط نیستم روش.بگذارید دوستان دیگه نظر بدن ممکنه اشکال داشته باشه
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Marjan 77 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
faezenj ینی حتی اگه اون ساعت برگزاری همایش بصورت آنلاین به هر دلیلی نتونیم ببینیم هم میتونییم بعد همایش دانلود کنیم و ببینیم؟
خب در این صورت.آلا خودش هم میتونه تو سایت آپلودش کنه و ممکنه بعد همایش اونو تو سایت اپلود کنه؟؟؟؟
-
یه سوال زیستبله دارند
کتاب گفته برخی میرند تو گره های لنفی مستقر میشند(باید از خون خارج و وارد لنف بشه)
و برخی دیگر بین خون و لنف در گردش هستند(پس باید خارج و داخل شند) -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)hasan bolbol در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
خاک تو سرتون هیچ جا قبول نمیشین
باشه تو راس میگی...ولی ربطش به تو چیه؟؟
cr7 نیستی احیانا؟؟ -
یه سوال زیست@romisa1234 در یه سوال زیست گفته است:
@javadm328 در یه سوال زیست گفته است:
بله دارند
کتاب گفته برخی میرند تو گره های لنفی مستقر میشند(باید از خون خارج و وارد لنف بشه)
و برخی دیگر بین خون و لنف در گردش هستند(پس باید خارج و داخل شند)
پلاسموسیت ها هم دیاپدز دارن؟نه.لزومی نداره داشته باشه.هدفش فقط ترشح پادت هست .و پادتت هست که تو خون محلول هست ولی میتونه به خارج از خون هم بره .پس میتونیم بگیم دیاپدز دازه .چون تو ایمنی سلولی نقش داره
