Sara_R پاسخنامه هم درست گرفته و حرف شما رو میزنه
ولی کجای کتاب نوشته بود که دنای حلقوی یوکاریوتم یک جایگاه همانند سازی داره؟😕
Athena
دیدگاهها
-
یوکاریوت و پروکاریوت -
یوکاریوت و پروکاریوتSara_R باشه مرسی😅❤
-
یوکاریوت و پروکاریوت@first خیلی ممنونم👌🏻🌹
-
از ان بالا سوال میاد ی دانه اشکال میاد (نمکدان را کیلویی میخورد)heydar taherinejad اونجا که نوشته بودم کدون، منظورم کدون پایان بود😅 الان ویرایش زدم گفتم بگم اشتباه متوجه نشی
-
جهش 🙂Sara_R اون s دستش خورده 😂
حساب نمیشه -
ابتدا یا انتهای استراحت عمومی قلب@سمیه-صادقلو
hamed bagheri 0
ممنونم دوستان 🌻 -
مجاری مخاطیسلام دوستان وقتتون بخیر
بچه ها مجاری مخاطی در لوله گوارش یعنی دقیقا کجا؟
کتاب آیکیو میگه حرکات قطعهقطعه کننده ی لوله ی گوارش در پی گشادشدگی دیواره ی مجاری مخاطی و تحریک نورون ها انجام میشوند.
میشه یکی اینو تحلیل کنه😬
تجربیا
بچه-های-تجربی-کنکور-1401
دوازدهم -
چرخه ی کربسسلام بچه ها وقتتون بخیر
یک ابهامی برای من پیش اومده در جمله ی کتاب درسی
که میگه از اکسایش هر مولکول شش کربنی در واکنش های چرخه ی کربس، مولکول های NADH, FADH2 و ATP تولید در محل های متفاوتی تولید میشود
منظورش از محل های متفاوت چیه؟
تو چرخه ی کربس طبق شکل، یک مولکول شش کربنی داریم که . پس چرا محل ها؟
تجربیا
دوازدهم بچه-های-تجربی-کنکور-1401 -
زیست دهم فصل۲@fargol-sh در زیست دهم فصل۲ گفته است:
بله اینو گفتم منم
اما در مورد آنزیم نظرم منفی بودسلام روده ی باریک شیره ی گوارشی ترشح میکنه که این شیره حاوی آنزیم و ماده ی مخاطی و یون و آب و اینا بود
بعد آنزیم های لوزالمعده و خود صفرا میریزن تو دوازدهه گوارشو کامل میکنن
mlika hoveida -
زیست دهم فصل۲محمدرضا درستی در زیست دهم فصل۲ گفته است:
atena abolhasani نه الان کتاب جدید رو چک کردم
کتاب من قدیمی بود
حرف شما درسته شیره روده هم حاوی آنزیم هست
ممنون از دقتتونخب خدارشکر داشتم به خودم شک میکردم😅😂
خواهش میکنم🌹 -
زیست دهم فصل۲@fargol-sh خواهش میکنم💛
-
رفع اشکال زیست فصل 2 دهمMilad Asgari بله درسته
تا کنکور ۱۴۰۱ این اعتبار داره 😂 -
ماستوسیت هاسلام بچه ها روزتون بخیر .
این جمله رو نگاه کنید :
میگه نوعی یاخته ی بیگانه خوار که در بروز پاسخ ایمنی به مواد بیخطر اطراف ما نقش موثری دارد.....
پاسخنامه گفته منظورش ماستوسیته ولی سوال من اینجاست که منظورش از مواد بیخطر چیه؟
من فکر کردم منظورش درشتخواره که خب میتونه مثلا یاخته های مرده و آسیب دیده رو پاکسازی کنه
حالا چرا درشتخوار نشد؟
تجربیا
بچه-های-تجربی-کنکور-1401 -
ماستوسیت هاMilad Asgari حالا شما خونسردی خودتو حفظ کن😐
-
میتوز@Alzahra-Daftar در میتوز گفته است:
@Mr-Wick
اتفاقا من دیروز یه همچين تستی زدم که میگفت دوک رو ..... میسازد
پیداش کنم میفرستمیادمه سال یازدهم استاد موقاری خیلی تاکید میکرد که حواستون باشه سانتریول رشته های دوک رو نمیسازه سازماندهی میکنه. تو متن کتابم هست
-
میتوز@Mr-Wick خواهش میکنم🌻
چطوری بودن؟😂 -
میتوز@Mr-Wick آدما متفاوت بلاخره😅😂😂
لطف دارین شما -
زلالیهسلام بچه ها وقتتون بخیر
بنظر شما زلالیه در کدوم لایه ی چشم قرار میگیره ؟
میانی؟ یا داخلی ؟ یا هردو! -
زلالیه@Alzahra-Daftar در زلالیه گفته است:
atena abolhasani
سلام
فک کنم میانی
چون از مویرگها ی جسم مژگانی ترشح میشهخیلی ممنون
بعد یه سوال دیگه ، یاخته های میانی وقتی نور رو از خودشون عبور میدن متمرکزش میکنن؟ یعنی در همگرا کردن پرتو های نور نقش دارن؟
یه گزاره در تستی نوشته بود :
لایه ی میانی دارای یاخته های شفاف در همگرا کردن پرتو های نوری است
بعد اینو غلط گرفته بود . دلیلشم گفته بود یاخته های قرنیه در لایه ی دخلی اند نه میانی😐
نظر شما چیه درموردش؟ -
زلالیه@Amin-Forouzan
Farhan Honar
ممنون دوستان🌻