نا امید نشید
و با قدرت به کارتون ادامه بدید
قطعا یه مشکلی هست
اما تمام مشکلات راه حل داره
شما باید مشکلاتتون رو شناسایی کنید
شناسایی مشکل خیلی مهمه و بعد از اینکه اونارو شناختید باید رفعش کنید
این یک مشکلیه ک همه دارن : آقا من خوندم ولی نتیجه نمی گیرم.
حالا اگر وقت شد و تونستم در مورد مشکلات رایج و رفع اونا حتما مطلب می ذارم.
behnam_esmaeeli
دیدگاهها
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور ) -
ناقصی پاسخنامه تست هادرود بر شما طبیعتا از چپ به راسته
موضوع ناقصی رو هم لطفا تو سایت تیکت بزنید که پیگیری کنن
ما هم می گیم .موفق باشید و پیروز
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )Vampire_Hunter :blush: :blush:
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور ) -
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )@parastu23
من زیر نظر آقای اسماعیلی کار می کنم
من دانشجوی داندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستم
:blush: -
شروعی جدید برای 1401FAT_ P سلام
اول از همه منابع خودتون رو انتخاب کنید
بعد
روی اون برنامه ریزی کنید
تایم های خالی رو مشخص کنید
منابع رو رو طبق تایم های خالی بچینید و برید جلو
سعی کنید درس ها رو یک دور تا بهمن و اسفند خوب بخونید
برای مباحث پراهمیت تایم بیشتری بذارید
و حتما آزمون های جامع متعدد تو برنامتون بذارید
داخل و خارج 98 تا 1400 بعلاوه 4k و آزمون های جامع گاج و گزینه 2 بعد آزمون های جامع خوب تحلیل کنید و مباحثی که تسلط ندارید رو قدم به قدم از روی منابع مجددا کار کنید.
و آزمون به آزمون هدف گذاری کنید
ایشالا نتیجه خوبی می گیرد. -
...خلاصه نویسی ...درود
بهتره که خلاصه داشته باشید و کمک می کنه
زیاد کمک می کنه:beaming_face_with_smiling_eyes:
-
اطمینان از درک مطلبLast waltz سلام
وسواس بین دانش آموزان یک موضوع طبیعیه
معمولا دانش آموز قاضی خوبی نیست
برای این که مطمئن بشید که مطلبی رو بلدید یا نه به سوالات بسپرید اینو
وقتی شما بیش از ۶۰ـ۷۰ درصد سوالات رو بعد مطالعه درست جواب میدید یعنی فرایند یادگیری انجام شده و دیگه نیازی نیست روی این مطلب بمونید حالا بعد از این که تمام مطالب رو تموم کردید برگردید و دوباره به اون سوالاتی که نتوانستید سری اول پاسخ درست بدید مراجعه کنید در صورتی که .قت بود حتی سوالات مشابه هم از اون حل کنید
مهم اینه شما به یک شناخت نسبی از خودتون برسید اگر شناخت درستی پیدا کنید اعتماد به نفس خود به خود افزایش پیدا میکنه و باعث میشه راحت تر برنامه ریزی کنید.
هر درس و هر مبحثی که می خونی رو بنویس اونوقت سرعت تو تو هر درس مشخص میشه و همچنین ساعات پیک یادگیری هم مشخص میشه و راحت تر پیش میری -
تغییر ریز در برنامه جدیدMahdi Parandakht
سلام برنامه دانش آموزان از ساعت ۵ بعد از ظهر شروع میشهبرنامه رو سایت هست البته گویا به علت مشکلات فنی یک مقدار به هم ریخته که رنگ و فونت و ....
اما ساعت بندی و جلسات همینه -
منابع مناسب جمع بندیسال نو رو به همتون تبریک میگم .
واسه عید و بعد از عید خوندن کتاب های زیر توصیه میشه :
ادبیات : کتاب سیب مهر و ماه
عربی :کتاب زیپ اندیشه فائق
معارف :کتاب سیب مهر و ماه
زبان : کتاب سیب مهر و ماه
شیمی : فیل شیمی مبتکران
فیزیک : هفت چیز خیلی سبز
تحلیلی : هفت چیز خیلی سبز
گسسته :چکیده تخته سیاه
دیفرانسیل : همایش دریافت
هندسه پایه :سیب مهروماه
ریاضی تجربی :دریافت
زیست :سیب مهرو ماه
کسی که به این کتاب ها مسلط باشه و کنکور سال 83-92 داخل و 84-92 خارج کشور رو بررسی کنه به یاری خدا در کنکور رستگار میشه. -
اشتباه در برنامه دانش آموزش رشته ریاضیفارغ التحصیل تجربی --- فیزیک استاد کازرانیان.pdf
دانش آموز تجربی --- فیزیک استاد طلوعی.pdf
دانش آموز تجربی --- فیزیک استاد کازرانیان.pdf
فارغ التحصیل تجربی --- فیزیک استاد طلوعی.pdf
دانش آموز ریاضی--- فیزیک استاد کازرانیان.pdf
فارغ التحصیل ریاضی--- فیزیک استاد کازرانیان.pdf
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )Orkide yas
بله
:blush: -
راه ابریشم پرو تجربیسلام
از 6 آبان شروع میشه
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )بفرمایید
-
مشاور در پیامرسان بله -
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )0_1497049430054_My Video.rar
@دانش آموزان آلاء -
مشاور در پیامرسان بلهMichael Vey مشکلی نیست تیکت بزن
-
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )خیر متاسفانه
با عرض پوزش -
مشاور در پیامرسان بله -
الانم میشه کاری کرد؟ امیدی هست ؟ و ............... ( راهنمای شما در این 7 هفته باقی مانده تا کنکور )@parastu23
آقای اسماعیلی مشاور و مدرس کنکور هستن
وسرگروه مشاوران چکاد و آرشین
معاون آموزشی و مشاور سابق آلا
