amirh_hmyf ممنون 🌹
CHEKAV:)
دیدگاهها
-
یونش و ثابت یونش -
یونش و ثابت یونشFateme Sh 0 باشه عزیز خیلی ممنون
-
یونش و ثابت یونشShadow Runner خیلی ممنون
متوجه نشدم از کجا باید شروع کنم ☹️ -
یونش و ثابت یونشMorteza Khodaie وای این فرمولا جدیدن
از کجا اومدن کجاها میتونم استفاده کنم -
یونش و ثابت یونش@R-Nil-par ممنون
-
یونش و ثابت یونش@R-Nil-par خیلی ممنون 🌹
-
یونش و ثابت یونشتجربیاااا هیشکی بلد نبووووود؟
ضروریه ها بلد نیسم ☹️ -
یونش و ثابت یونش
سلام دوستان وقتتون بخیر
میشه لطفا روش حل سوال 15 رو توضیح بدید.
جواب نمیخوام. فقط میخوام بدونم اینجا باید چیکار کنم و چطور حل کنم -
اشکال/فیزیک/راه ابریشم://Shadow Runner ممنون
-
اشکال/فیزیک/راه ابریشم://Shadow Runner ببخشید میشه بگید چرا نمیشه حساب کرد؟
و چطور توی یه سوال اینو تشخیص بدیم که میشه حساب کرد یا نمیشه حساب کرد؟ -
اشکال/فیزیک/راه ابریشم://Hoorieh sh عه مرسی فدا
فقط اینکه مگه جابجایی لحظه ای نمیشد بین 3 تا 4؟ چطور شد که بخش بالایی رو جزو جابجایی حساب نمیکنیم؟ -
اشکال/فیزیک/راه ابریشم://میشه اگه فهمیدین منم تگ کنین؟ سوال منم هست
-
باز و اسیدNazanin Jamali خیلی ممنووون🌹🤞🏻
-
باز و اسیدسلام وقتتون بخیر
سوال من اینه که وقتی یه یونی به ما داده میشه چطوری تشخیص بدیم هیدرونیوم تولید میشه یا هیدروکسید که در نهایت بفهمیم خاصیت اسیدی ایجاد میکنه یا بازی؟ -
زیست راه ابریشمMr GHOST ارادیه
-
راه ابریشمی هاسلام وقتتون بخیر دوستان
ببخشید توی پیامکی که برای من اومده گفته برای اطلاع از برنامه ریزی راه ابریشم به صفحه توضیحات لحظه ای مراجعه کنیم. من پیدا نکردم اون صفحه رو میشه راهنماییم کنید؟ -
درخواست یک راه ابریشمی از آلاAM G در درخواست یک راه ابریشمی از آلا گفته است:
من راه ابریشم رو میخرم که جزوه ننویسم.
یعنی چند تا نکته رو جزوه میکردن به کسی بر میخورد؟؟؟چرا اینطور فکر میکنید؟ جزوه ها کاملن و نوشتن چند تا نکته کوچیک واقعا چندان وقت نمیگیره اگه وسواس به خرج ندیم و تند تند بنویسیم
-
برنامه ریزی با راه ابریشم -
راه ابریشم و تاخیرش ولی...romisa مرسییی
-
راه ابریشم و تاخیرش ولی...@M-an ببخشید میشه لینک تاپیک معرفی رو اینجا بذارید؟