سلام
اینم یه سری دیگه
ولی خب یه کوچولو قدیمی تره :beaming_face_with_smiling_eyes:
Cherry blossom Butterfly smile
دیدگاهها
-
نمونه سوالات نهایی دینی خارج از کشور -
معنی متن درس اول عربی عمومی 3سلام
این معانی درس اول عربی تجربی و ریاضیه
امیدوارم مفید باشه براتون :)

-
معنی متن درس دوم عربی عمومی 3سلام
خوبین ؟:cherry_blossom:
اینا ترجمهمتن اصلی درس دوم عربی 3 هستن
امیدوارم خوشتون بیاد :beaming_face_with_smiling_eyes: :bouquet:


-
نمونه سوال زیست شناسی 3داریم به امتحانای ترم نزدیک میشیم :grimacing_face:
من که یکمی استرس دارم ، شما چطور ؟
این پی دی اف نمونه سوال زیسته که براتون بارگذاری کردم . امیدوارم خوشتون بیاد :) -
انگيزه -
انگيزه -
انگيزه
-
خرید راه ابریشم از حالا !؟r sh شاید ؟؟ فقط شاید !؟:face_with_rolling_eyes:
-
معنی متن درس سوم عربی عمومی 3 -
خوندن برا کنکور از بهمن !!؟Hhh Hh mohammadhosein Bahadori taeb 313 Tanha Gharibe zahra maleki zahra zhalehpour آرمان محمودی بهار O_o مهدی علیزاده از همه خیلی ممنونم امیدوارم موفق بشم
-
انگيزه
اونودا ساکامیچی
-
نمونه سوالات نهایی دینی خارج از کشورو اینم نسخه دوران هخامنشیان :face_without_mouth: :face_with_tongue:
-
نمودار مکان - زمان و معادله حرکت
سلام لطفا راه حل این سوال رو برام بنویسید و بگید چطور میتونم گزینه ب رو حل کنم -
خرید راه ابریشم از حالا !؟سلام
توی این حراجمعه که تا امشبه میشه راه ابریشم هم خرید ؟؟؟
بعد الان دیگه خیلی دیر نشده ؟ منظورم کاروانه
چون حتی اگه الان بخوام شروع کنم خیلی خیلی عقبم و تازه باید پیله ببینم و بعد فرسنگ ها . یکی دو تا هم نیست ، همه درسا 4-5 فرسنگ عقبم
خوب راه حل چیه ؟
میشه لطفا و خیلی زود راهنمایی ام کنید
چون حراجمعه تا امشبه
مدیر-محصول-ابریشم M.an
دانش-آموزان-آلاء شما چه نظری دارین ؟ -
نمونه سوالات نهایی دینی خارج از کشور -
نمودار مکان - زمان و معادله حرکت@سمیه-صادقلو خیلی ممنونم
-
خوندن برا کنکور از بهمن !!؟سلام
از همین اول میرم سر سوالم
از الان میشه برای تجربی 1401 خوند ؟
اونم واسه 2 رقمی یا 3 رقمی ؟
اصلن میشه ؟
اگه خیلی تلاش کنیم ؟
منابع آنچنانی ندارم ولی حس میکنم کافیه . راه ابریشم بخرم میتونم موفق بشم ؟
تراز قلمچی ام هم خیلی کمه . یعنی کلا اکثرا شانسی میزنم چون اصلا براش نمیخونم و کلا سر ازمون میفهمم مباحث از کجا تا کجاست .
کم کاری از خودم بوده ؛ حوصله افسوس و غصه هم ندارم .میخوام بخونم ولی باز به خودم میگم وِلِش . دیر شد دیگه . برم سر تفریحم و ..
ولی واقعا میخوام بخونم اما خوب دلم نمیاد از تفریحاتم بزنم .
@راهنما همیار تجربیا دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا دوازدهم -
حل نمونه سوال فیزیک@سمیه-صادقلو خیلی ازت ممنونم
فقط یه سوال توی محاسبات نباد 2 در میومد ؟
(4-1 )÷( 6-0) = 3÷6 = 2 -
خوندن برا کنکور از بهمن !!؟Hhh Hh بله لطفا بفرستین . من اینستا ندارم
-
حل نمونه سوال فیزیک
