@samann مورد دوم غلطه باید درست گرفتش؟ چرا؟
....
دیدگاهها
-
پرسش پاسخ زیست -
پرسش پاسخ زیست@Amin-th اگه بخام خودمو قانع کنم اینطوری میگم:
دومی فقط شل میشه باز که نمیشه کامل:beaming_face_with_smiling_eyes:
سومی هم اشتباه چاپی بوده معلومه که غلطه باید به مونوساکارید تبدیل بشه که بره تو سلولا -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...MahdiNOVE نمیدونم ولی چرا میخواین این کارو بکنین؟
-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...سلام
امروز کلا خودمو کشتم6ساعت خوندم
4شیمی
1فارسی
1عربی -
جناسMohsen Taheri شوخی کردم
اخه یاد معلم زیستم افتادم هرچی ازش میپرسیدیم عصبی میشد نمیدونم حسم میگه شما هم عصبانی میشی چرت وپرت میپرسیم -
جناسMohsen Taheri خب منم واسه همون شک کردم حالا چرا عصبانی میشین
-
جناسولی بنظرم اقای سبطی همه اینارو گفتن مشتق مرکب
شایدم اشتباه گفتن یا شایدم من اشتباه گرفتم ممنونم -
جناسMohsen Taheri سیمین چی؟
-
جناسMohsen Taheri اقا اجازه ما هم یه سوال بپرسیم؟
کردار کجاش مشتق مرکبه؟ -
لایه نخستین دیوارهمن که تو کتاب چیزی راجع بهش ندیدم
چه نیازیه بدونین؟ -
نگاهی نو به شیمی@amirhossein-hf لطف کردین قبلی رو هم گذاشتین اخه چرا وظیفه؟
-
نگاهی نو به شیمی@amirhossein-hf چی مرسی؟
-
نگاهی نو به شیمی@amirhossein-hf خواهش میکنم این چه حرفیه مجبور که نیستین
-
نگاهی نو به شیمیمنصرف شدین جزوتونو بزارین؟ یا هنوز امیدوار باشیم؟:face_with_raised_eyebrow:
-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...@amirhossein-hf من که نشد بترکونم خواب موندم:crying_face:
مثلا امروز میخاستم 14 ساعت بخونم:weary_face: :tired_face: :sneezing_face: اشکم در نمیاد هر کار میکنم
خب امروز:
فیزیک 1ونیم
شیمی 3
فارسی 1ونیم
زیست 4
جمع:10 ساعت -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...امروز:صفرساعت...
متاسفم

-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...ادبیات1
زبان1
ریاضی 0.5
فیزیک 3
زیست 3
زمین0.5
شیمی1
جمع:10 :expressionless_face: -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...سلام دیشب مودمو خاموش کردن نتونستم گزارش بدم منم حال نداشتم برم روشنش کنم ببخشید:face_without_mouth:
الان برنامه یکشنبه رو میگم
فارسی1
عربی0.5
دینی1
ریاضی3
شیمی 2
زیست2ونیم
جمع:10 -
صعودی نزولیاین تو جزوه ای بود که معلممون داده بود سوالاش زیاد معتبر نیس
سوال5 تابع نزولی صعودی اقای امینی راد هم کاملا درسته -
صعودی نزولیاخ ببخشید من براکتXبه توان 2رو در نظر گرفته بودم تابع براکت Xکاملا صعودیه بازم عذر میخوام