@romisa1234 در کنکور تجربی گفته است:
@D-fateme-r در کنکور تجربی گفته است:
فکر کنم لازم نباشه امتحانای تجربی رو بدید
فک کنم باید زیست و زمین رو پاس کنن
دوست من امسال با دیپلم تجربی کنکور ریاضی داد...
@romisa1234 در کنکور تجربی گفته است:
@D-fateme-r در کنکور تجربی گفته است:
فکر کنم لازم نباشه امتحانای تجربی رو بدید
فک کنم باید زیست و زمین رو پاس کنن
دوست من امسال با دیپلم تجربی کنکور ریاضی داد...
https://forum.alaatv.com/topic/38040/جزوه-ی-زیست-دوازدهم?_=1631094984492
لطفا این تاپیک رو ببینید بچه ها
@mary-ordikhani تو شهر ما میشه پول کتاب نداد ولی پشتیبان اجباریِ
@moein0614 در این حد نیستم که بخوام در مورد مناسب بودن یا نبودن نوشته ی کسی نظر بدم
اونم نوشته ای که در مورد امام حسین باشه
@elahe-shr در جزوه استاد اقا جاني گفته است:
Elimoon ببخشيد ميشه اسم كانال رو بفرماييد. ممنون ميشم🌹💞
نظام جدید هستید ؟
sheydadb37 در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
من مدرسه میخوااام.چقدررر دلم برا دوستام و مدرسمون و حال خوشمون تنگ شده😔😔😔
(:
شخص اول
این مثال تو دفتر برنامه ریزی کانون بررسی شده بود :|
به اولویت ربطی نداره
نظام قدیمی؟
ساقی هر چی زودتر شروع کنی جلوتری ، چون ممکنه بعدن شرایطی پیش بیاد که اصلن نتونی درس بخونی! (امیدوارم اگه این طور شد انقدر شرایط خوب مثل عروسی و دل خوشی و اینا پیش بیاد ((: )
عربی پایه ت در چ حده؟
@marziyeh-bano در راهنمایی درمورد انتخاب رشته.... گفته است:
شما انتخاب رشتتونو خودتون کردین؟؟
بله
پارسال هم خودم انتخاب رشته کردم
سلام هر چقدر هم که واژگان هم بخونید باز نیاز دارید که متن تمام کتاب های عربی درسی تون رو کامل بلد باشین
@marziyeh-bano در راهنمایی درمورد انتخاب رشته.... گفته است:
@D-fateme-r فکر میکنم یعنی کسی که میخاد رشته خوبی قبول بشه میاد اول رشته های تاپ رو انتخاب میکنه بعد میرره رشته های متوسط رو انتخاب میکنه بعد دوباره میره رشته های تاپ رو انتخاب میکنه واینجوری دیگه ...خودمونیتر قاطی پاتی :blush:
:|
بعد این تو قبولی هم تاثیر داره لابد ؟ :|
وقتی رتبه ی طرف به فلان رشته نمیرسونه ، این کارا به چه دردی میخوره ؟ :|
مثلا جایی خوندی که ما با رتبه ی n هزار جوری انتخاب رشته میکنیم که هر چی دلت میخواد قبول شی ؟ :|
moohamad bahrami وقتی واژگان رو بلدی دیگه خوندن متن کتاب برات سخت نیست
کتاب تیک ایت رو هم برای یاد گرفتن واژگان میتونی بخونی
@marziyeh-bano در راهنمایی درمورد انتخاب رشته.... گفته است:
@D-fateme-r تو اینترنت نوشته بود که انتخاب رشته نباید به صورت سینوسی باشه ونوسان داشته باشه وگرنه جزو انتخاب سوخته به حساب میاد به نظرم انتخاب رشته خیلی پیچیده تر از این حرفاست ک شما میگید
جانم ؟ چی نوشته بود ؟ سینوسی و نوسانی یعنی چه ؟
moohamad bahrami چرا از خوندن متن کتاب فرار میکنی؟
marziye bano در مهم - ویرایش انتخاب رشته گفته است:
من چند ساعت پیش تو اون قسمت رفتم ولی امکان ویرایش وجود نداره فقط برای چاپ رشته هایی که قبلا انتخاب کردیمه .. یه چیز چرتیه.....
قسمت ویرایش باید سمت راست باشه
دیدی اون قسمت رو ؟
moohamad bahrami وقتی واژگان رو بلد باشی زمانی نمیبره
ولی خوندن متن کتاب لازمه بنظرم