Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
D

D.fateme.r

@D.fateme.r
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
621
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
77
دنبال‌شونده‌ها
32

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • مهم - ویرایش انتخاب رشته
    D D.fateme.r

    @Milad91 ممنون ((:

    مشاوره تحصیلی

  • " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری "
    D D.fateme.r

    dlrm در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:

    uu در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:

    واسه تربیت معلم چه رتبه ای میخواد حدودا؟

    تربیت معلم همون علوم تربیتی هستش نگین جان؟😶
    چ رشته ای هستی عزیزم

    قبلا به فرهنگیان میگفتن "تربیت معلم" و فقط تا کاردانی میتونستی تو این دانشگاه بخونی
    حالا بهش میگن "دانشگاه فرهنگیان" و میتونی کارشناسی و ارشد رو هم همینجا بخونی ( البته میگن از اول میشد کا ارشد خوند /: ولی به نظر این طوری نبوده #تحقیقات‌محلی 😐 )
    علوم تربیتی اسم یه رشته است که الان دیگه نمیتونی تو فرهنگیان بخونی ، بلکه شاخه از اون یعنی اموزش ابتدایی رو میشه خوند
    پ.ن : به نظر اینم جزو کنکاش های کنکوری هست :)‌

    مشاوره تحصیلی

  • " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری "
    D D.fateme.r

    uu در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:

    واسه تربیت معلم چه رتبه ای میخواد حدودا؟

    سلام
    رتبه های تربیت معلم ، دانشگاه فرهنگیان 😐 ، رو نمیتونید مثل بقیه ی رشته ها تخمین بزنید
    چون با توجه به شهرهایی که برای محل خدمت ها اولویت بندی میشه رتبه ها فاصله ی زیادی داره و البته تو استان های مختلف هم رتبه ها تفاوت های گاها نجومی داره
    خب حالا از کجا بفهمید ؟ به سایت کانون برید و وقتی رتبه ها رو نگاه میکنید به شهر هایی ک بومی اونجا بودن دقت کنید
    یه نکته ی مهم ، به شهر ها دقت کنید نه دانشگاه ها ! مثلا امسال بچه های آذربایجان شرقی برای دبیری ریاضی رفتن دانشگاه رشت 😐
    برای این که بدونید شهر شما با چه محل خدمت هایی اولویت بندی میشه از دفترچه ی کنکور پارسال استفاده کنید

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه درسی
    D D.fateme.r

    ehsanjoker1081 در برنامه درسی گفته است:

    @zahra-m1999
    یکی مث من که بعد از 7 سال میخاد دوباره کنکور بده اون چجوری برنامه ریزی کنه؟ چون هم کتابا تغییر کردن هم من . نمیتونم بیشتربه کتابا نگاه کنم یه جورایی نمیکشه ذهنم .
    سلام
    باید بتونید ب یک ساعت مطالعاتی مفید و خوب برسید
    البته پله پله ، یعنی سعی کنید روزانه کمی ساعت مطالعه تون رو بالا ببرید (و اگه هفتگی برنامه ریزی میکنید ساعت مطالعه ی هفتیگی تون رو بالا ببرید)
    اگه براتون مقدروه بهتره که تو ی آزمون آزمایشی شرکت کنید و البته بهتره که ی مشاور هم داشته باشید (مشاور و آزمون لازم هستند اما همه چیز نیستند ، اگه نمیتونید یا به هر دلیلی امکانش فراهم نیست بچه ها اینجا راهنماییتون میکنند که چیکار کنید)
    موفق باشید

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه درسی
    D D.fateme.r

    @zahra-m1999 خوشحالم ک اومدی اینجا
    فدایت:face_blowing_a_kiss:

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه درسی
    D D.fateme.r

    ehsanjoker1081
    این تاپیک رو بخونید
    https://forum.alaatv.com/topic/7242/سبک-مطالعه-دروس/63

    مشاوره تحصیلی

  • قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟
    D D.fateme.r

    الان اومدم دیدم دو سال از نوشتن این میگذره!
    حقیقتا برگام!

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    reza_12tajrobi من دوبار این هفت خانو رفتم 😂 سال دوم میگفتم خدایا اینو اخرین مصاحبه ی عمرم قرار ده 😂

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    maryam111 خواهش میکنم
    از پسش برمیای ❤

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    maryam111 🌷❤

    مشاوره تحصیلی

  • فرهنگیان و پزشکی
    D D.fateme.r

    بله امکان پذیره ولی سختی های خودشو داره

    مشاوره تحصیلی

  • فرهنگیان و پزشکی
    D D.fateme.r

    Shadow Runner تعهدش رو بخرید باید سربازی برید ( تا جایی که میدونم )
    اموزش و پرورش کاری به دانشگاه رفتن شما نداره فقط باید کلاس هاتونو هم برید که گیر نده
    اگه شهر محل تحصیلتون و محل خدمتتون یکی باشه، راحت تر میتونید هندل کنید

    مشاوره تحصیلی

  • فرهنگیان و پزشکی
    D D.fateme.r

    Shadow Runner من حدودا چهار پنج ماه پیگیر کنکور دادن بودم
    چند نفر رو میشناختم که معلم بودن و همزمان هم پزشکی میخوندن
    کاری نیست که نشه انجامش داد

    مشاوره تحصیلی

  • فرهنگیان و پزشکی
    D D.fateme.r

    Shadow Runner در فرهنگیان و پزشکی گفته است:

    @d-fateme-r تو هفته چن ساعت موظفم ک تدریس کنم
    و اینکه خب شاید ترم 1 پزشکی نشه چیزیو اونجوری ک میخوام بچینم ایا بنظرتون آموزش پرورش همکاری میکنه که تدریسم ب کلاسام نخوره؟

    چون دبیری هستید احتمالش کمه که اوایل درس دادنتون تو روستا باشید و این یه امتیاز مثبته
    دیگه وقتی که وارد درس دادن میشین با اموزش و پرورش طرف نیستید با مدیر مدرسه طرفین! بستگی داره اون چقدر باهاتون کنار بیاد
    ولی خب راه های مختلفی برای پیچوندن مدرسه وجود داره

    مشاوره تحصیلی

  • فرهنگیان و پزشکی
    D D.fateme.r

    Shadow Runner در فرهنگیان و پزشکی گفته است:

    @d-fateme-r تو هفته چن ساعت موظفم ک تدریس کنم

    24 ساعت
    در بهترین حالت همکاری مدرسه تو سه روز جمع میشه

    مشاوره تحصیلی

  • یزد یا اصفهان؟!
    D D.fateme.r

    sandiiii موفق باشی رفیق جان 💙

    مشاوره تحصیلی

  • بگو ک قوی بودی و شد
    D D.fateme.r

    @ایمورتال در بگو ک قوی بودی و شد گفته است:

    @D-fateme-r
    خودت کردی که لعنت بر خودت باد
    میدونم :upside-down_face:
    ننوشتم ک داد بزنمش
    نوشتمش ک شاید یکی مث من ب خودش بیاد

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    رضا آلناصر من دو بار مصاحبه رفتم و تو هیچکدوم ازم نخواستن تدریس کنم، تدریس یکی از مواردیه که ممکنه سوال بشه
    نگران نباشید

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    Aban در مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان گفته است:

    @d-fateme-r سلام منم میخوام پیام بدم مینویسه دسترسی کافی ندارید😐 بقیشم من سر در نمیارم😅 پس همینجا سوالامو میپرسم

    1. دوتا فرم تو سایت بارگزاری شده فرم شماره1 و فرم اعلام آمادگی که نوشته فرم شماره2 پس باید دوتا رو پست کنم؟
    2. حتما باید همراه اینا کپی لوح تقدیرا و افتخارات رو پست کنیم؟ نمیشه همون روز مصاحبه اصلشونو ببریم نشون بدیم؟ تازه هنوز لوح تقدیر مقام هاییکه امسال کسب کردمو بهم ندادن😐

    سلام سایت سنجش رو دقیق مطالعه کنید چون هر سال قوانین عوض میشه و تنها منبعی که میشه بهش اعتماد کرد همین سایته
    این اطلاعیه رو منظورمه: http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=7277
    اما در مورد مدارک، اصل هیچ مدرکی رو پست نکنید تو قسمت هایی از فرم که از شما مدرک خواسته، فقط کپی مدارک رو ضمیمه کنید.
    اصل مدارک رو روز مصاحبه با خودتون داشته باشید، اصل مدارک بررسی میشه و تو هر قسمت کپی مدارک رو ازتون می گیرن تا ضمیمه ی پرونده کنن
    یه توصیه ی کوچیک هم این که، تو این مدت خودتون دو سه نسخه از مدارک کپی بگیرید چون روز مصاحبه انتشارات دانشگاه به شدتتتت شلوغه و اذیت می شین

    مشاوره تحصیلی

  • مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان
    D D.fateme.r

    Aban خواهش ❤

    مشاوره تحصیلی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع