@Milad91 ممنون ((:
D.fateme.r
دیدگاهها
-
مهم - ویرایش انتخاب رشته -
" پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری "dlrm در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:
uu در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:
واسه تربیت معلم چه رتبه ای میخواد حدودا؟
تربیت معلم همون علوم تربیتی هستش نگین جان؟😶
چ رشته ای هستی عزیزمقبلا به فرهنگیان میگفتن "تربیت معلم" و فقط تا کاردانی میتونستی تو این دانشگاه بخونی
حالا بهش میگن "دانشگاه فرهنگیان" و میتونی کارشناسی و ارشد رو هم همینجا بخونی ( البته میگن از اول میشد کا ارشد خوند /: ولی به نظر این طوری نبوده #تحقیقاتمحلی 😐 )
علوم تربیتی اسم یه رشته است که الان دیگه نمیتونی تو فرهنگیان بخونی ، بلکه شاخه از اون یعنی اموزش ابتدایی رو میشه خوند
پ.ن : به نظر اینم جزو کنکاش های کنکوری هست :) -
" پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری "uu در " پرسش و پاسخ کنکاش کنکوری " گفته است:
واسه تربیت معلم چه رتبه ای میخواد حدودا؟
سلام
رتبه های تربیت معلم ، دانشگاه فرهنگیان 😐 ، رو نمیتونید مثل بقیه ی رشته ها تخمین بزنید
چون با توجه به شهرهایی که برای محل خدمت ها اولویت بندی میشه رتبه ها فاصله ی زیادی داره و البته تو استان های مختلف هم رتبه ها تفاوت های گاها نجومی داره
خب حالا از کجا بفهمید ؟ به سایت کانون برید و وقتی رتبه ها رو نگاه میکنید به شهر هایی ک بومی اونجا بودن دقت کنید
یه نکته ی مهم ، به شهر ها دقت کنید نه دانشگاه ها ! مثلا امسال بچه های آذربایجان شرقی برای دبیری ریاضی رفتن دانشگاه رشت 😐
برای این که بدونید شهر شما با چه محل خدمت هایی اولویت بندی میشه از دفترچه ی کنکور پارسال استفاده کنید -
برنامه درسیehsanjoker1081 در برنامه درسی گفته است:
@zahra-m1999
یکی مث من که بعد از 7 سال میخاد دوباره کنکور بده اون چجوری برنامه ریزی کنه؟ چون هم کتابا تغییر کردن هم من . نمیتونم بیشتربه کتابا نگاه کنم یه جورایی نمیکشه ذهنم .
سلام
باید بتونید ب یک ساعت مطالعاتی مفید و خوب برسید
البته پله پله ، یعنی سعی کنید روزانه کمی ساعت مطالعه تون رو بالا ببرید (و اگه هفتگی برنامه ریزی میکنید ساعت مطالعه ی هفتیگی تون رو بالا ببرید)
اگه براتون مقدروه بهتره که تو ی آزمون آزمایشی شرکت کنید و البته بهتره که ی مشاور هم داشته باشید (مشاور و آزمون لازم هستند اما همه چیز نیستند ، اگه نمیتونید یا به هر دلیلی امکانش فراهم نیست بچه ها اینجا راهنماییتون میکنند که چیکار کنید)
موفق باشید -
برنامه درسی@zahra-m1999 خوشحالم ک اومدی اینجا
فدایت:face_blowing_a_kiss: -
برنامه درسیehsanjoker1081
این تاپیک رو بخونید
https://forum.alaatv.com/topic/7242/سبک-مطالعه-دروس/63 -
قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟الان اومدم دیدم دو سال از نوشتن این میگذره!
حقیقتا برگام! -
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانreza_12tajrobi من دوبار این هفت خانو رفتم 😂 سال دوم میگفتم خدایا اینو اخرین مصاحبه ی عمرم قرار ده 😂
-
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانmaryam111 خواهش میکنم
از پسش برمیای ❤ -
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانmaryam111 🌷❤
-
فرهنگیان و پزشکیبله امکان پذیره ولی سختی های خودشو داره
-
فرهنگیان و پزشکیShadow Runner تعهدش رو بخرید باید سربازی برید ( تا جایی که میدونم )
اموزش و پرورش کاری به دانشگاه رفتن شما نداره فقط باید کلاس هاتونو هم برید که گیر نده
اگه شهر محل تحصیلتون و محل خدمتتون یکی باشه، راحت تر میتونید هندل کنید -
فرهنگیان و پزشکیShadow Runner من حدودا چهار پنج ماه پیگیر کنکور دادن بودم
چند نفر رو میشناختم که معلم بودن و همزمان هم پزشکی میخوندن
کاری نیست که نشه انجامش داد -
فرهنگیان و پزشکیShadow Runner در فرهنگیان و پزشکی گفته است:
@d-fateme-r تو هفته چن ساعت موظفم ک تدریس کنم
و اینکه خب شاید ترم 1 پزشکی نشه چیزیو اونجوری ک میخوام بچینم ایا بنظرتون آموزش پرورش همکاری میکنه که تدریسم ب کلاسام نخوره؟چون دبیری هستید احتمالش کمه که اوایل درس دادنتون تو روستا باشید و این یه امتیاز مثبته
دیگه وقتی که وارد درس دادن میشین با اموزش و پرورش طرف نیستید با مدیر مدرسه طرفین! بستگی داره اون چقدر باهاتون کنار بیاد
ولی خب راه های مختلفی برای پیچوندن مدرسه وجود داره -
فرهنگیان و پزشکیShadow Runner در فرهنگیان و پزشکی گفته است:
@d-fateme-r تو هفته چن ساعت موظفم ک تدریس کنم
24 ساعت
در بهترین حالت همکاری مدرسه تو سه روز جمع میشه -
یزد یا اصفهان؟!sandiiii موفق باشی رفیق جان 💙
-
بگو ک قوی بودی و شد@ایمورتال در بگو ک قوی بودی و شد گفته است:
@D-fateme-r
خودت کردی که لعنت بر خودت باد
میدونم :upside-down_face:
ننوشتم ک داد بزنمش
نوشتمش ک شاید یکی مث من ب خودش بیاد -
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانرضا آلناصر من دو بار مصاحبه رفتم و تو هیچکدوم ازم نخواستن تدریس کنم، تدریس یکی از مواردیه که ممکنه سوال بشه
نگران نباشید -
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانAban در مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان گفته است:
@d-fateme-r سلام منم میخوام پیام بدم مینویسه دسترسی کافی ندارید😐 بقیشم من سر در نمیارم😅 پس همینجا سوالامو میپرسم
- دوتا فرم تو سایت بارگزاری شده فرم شماره1 و فرم اعلام آمادگی که نوشته فرم شماره2 پس باید دوتا رو پست کنم؟
- حتما باید همراه اینا کپی لوح تقدیرا و افتخارات رو پست کنیم؟ نمیشه همون روز مصاحبه اصلشونو ببریم نشون بدیم؟ تازه هنوز لوح تقدیر مقام هاییکه امسال کسب کردمو بهم ندادن😐
سلام سایت سنجش رو دقیق مطالعه کنید چون هر سال قوانین عوض میشه و تنها منبعی که میشه بهش اعتماد کرد همین سایته
این اطلاعیه رو منظورمه: http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=7277
اما در مورد مدارک، اصل هیچ مدرکی رو پست نکنید تو قسمت هایی از فرم که از شما مدرک خواسته، فقط کپی مدارک رو ضمیمه کنید.
اصل مدارک رو روز مصاحبه با خودتون داشته باشید، اصل مدارک بررسی میشه و تو هر قسمت کپی مدارک رو ازتون می گیرن تا ضمیمه ی پرونده کنن
یه توصیه ی کوچیک هم این که، تو این مدت خودتون دو سه نسخه از مدارک کپی بگیرید چون روز مصاحبه انتشارات دانشگاه به شدتتتت شلوغه و اذیت می شین -
مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانAban خواهش ❤