@Dr-Bernosi این جزوه جدیدی که آپلود کردمو میگما
https://forum.alaatv.com/assets/uploads/files/1532718233394-مفعول-مطلق-جلسه-هشتم.pdf
هنوزم تنوع اذیت کننده است؟کلا دو تا فونت استفاده کردم:frowning_face:
D.fateme.r
دیدگاهها
-
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ -
شعر و انیمیشن دبستانی! :))سلام بچه ها
احتمالا شما یا خواهر برادراتون دی وی دی آموزشی برای دبستان داشتین؟
اینایی که تو نت دیدم تدریس دروسه، من شعر و انیمیشن لازم دارم
اگه سراغ داشته باشین کمک بزرگی بهم میکنید ❤
دانش-آموزان-آلاء -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟@نوشابه تلاشی؟
البته همین که وقت گذاشتید جای تشکر داره -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟@Dr-Bernosi خب خداروشکر که تایید شد
ممنون آقای برنوسی:slightly_smiling_face: -
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهسلام من ب اقا سهراب گفته بودم قرار شد جزوه های جا افتاده رو بذارن تو سایت ولی انگار فراموششون شد...
استاد ناصح زاده تو فیلم میگن ک شکل رو طی جلسات قبلی درس دادن -
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهmahrokh خودم نت برمیدارم...
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهmahrokh اشکالی ندارم عزیز بچه های اینجا از ج دادن خسته نمیشن ((:
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده@CF14rY7 بله دنبال همون کتاب بودند
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهmriaw در جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده گفته است:
@D-fateme-r در جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده گفته است:
سلام من ب اقا سهراب گفته بودم قرار شد جزوه های جا افتاده رو بذارن تو سایت ولی انگار فراموششون شد...
استاد ناصح زاده تو فیلم میگن ک شکل رو طی جلسات قبلی درس دادنتو کدوم جلسات؟
فقط یک ربع آخر یکی از جلسات این مشکلو داره
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زادهmahrokh در جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده گفته است:
@D-fateme-r این قسمتی که در مودش حرف میزنید . فیلمش هست ولی جزوش نیست؟
ببین ی قسمتی هست فیلمش هست یک ربع آخر جزوه نداره
گویا ی قسمت هم هست جزوه هست فیلم نیست -
جزوه ی عربی آقای ناصح زاده@سما-نویدفر با گوشی هستید یا کامپیوتر ؟ میخوام اسکرین بدم
-
جزوه ی عربی آقای ناصح زادهMohsen Taheri من تگ نشدم ولی جواب میدم
جزوه های این دوره کامله بجز تست های یک جلسه که جزوه نداره و میتونید اسکرین بگیرید
همایش ۲۰۰ تست مکمل این دوره است و بینظیره ، از دست ندید
با این دو تا دوره کنکور ۹۸ عربی رو ۷۰ زدم و بنظرم راه حل هایی که تو تحلیل صرفی و اینا میگفتن فوق العاده بود