Vezra در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
@D-fateme-r وای خدا چقدر عالی بووود...
خیلی عالی
ماشاالله به قلمت ....
حرف نداشت❤
مرسی مهسا جان (: :upside-down_face: :blue_heart:
Vezra در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
@D-fateme-r وای خدا چقدر عالی بووود...
خیلی عالی
ماشاالله به قلمت ....
حرف نداشت❤
مرسی مهسا جان (: :upside-down_face: :blue_heart:
romisa در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
@dr-pegah در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
اخ که چقدر دلم واسه مدرسه تنگ شد
منم مدرسه میخوام ولی نه دانشگاه......
ولی تکرار نمیشه......
:upside-down_face:
rose77 در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
نخوندمش ولی وقتی@vezra میگه قشنگ بود حتما بود ...
و همچنان نمی خونی :upside-down_face:
@fati-mzd در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
تو مدرسه ماهم وضع همین بود ... چقدر توصیفاتت زیبا بود که فکر کردم برگشتم به سه سال قبل و الان سر کلاس چهارم دو نشستم .👍🏼 کاش همه دنبال چیزی میرفتیم که روحمون رو اروم میکرد
ممنون که وقت گذاشتی و خوندیش :upside-down_face:
Vezra در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
@D-fateme-r خیلی عالی توصیف کرده بودی واقعا عالی ❤💋بازم بنویس برامون لطفا🤗
لطف داری مهسا جانم (:
چشم به همین زودی :slightly_smiling_face:
حضوری برید سازمان سنجش
@صنم78 بعد از صدور کارت ورود به جلسه برای دوستتون این مشکل پیش اومده ؟ یا بعد ثبت نام؟
@Atefeh-99 در واقعاااا میشه؟؟؟؟؟ گفته است:
@D-fateme-r
اخه من شرایطم فرق داره و ده ماه تا کنکور وقت ندارم
اینا داستان نیست و واقعیته !
ولی
اگه تا کنکور ده ماه وقت نداری ، پس از لحظه به لحظه ی فرصت هات استفاده کن و هیچ ثانیه ای رو هدر نده
@Atefeh-99 در واقعاااا میشه؟؟؟؟؟ گفته است:
@D-fateme-r
خیلی ممنونم ازتون.شما نظام قدیم هستید؟
میخواستم یه سوال تو پی وی ازتون بپرسم دیدم نمیشه😅
بله نظام قدیمم
پیام میدم بهتون
فوت و فن ؟
اون رشته ای که میخوایی رو تو اولویت های اولت بزن :/
اگه نمره ی علمیت رسوند قبول میشی خب :| فوت و فن نداره که :|
@M-b-b در کنکور زبان گفته است:
خب حالا بگید ببینم کتابای نظام جدید چطوره برا زبان؟ 😁
اگه امسال کنکور میدی که خب عمومی های خودمونو بخون 😐
اینم بگم قبلا عمومی ها خیلی روی رتبه ی زبان تاثیر داشت ( تو کنکور ۹۷ این طوری بود ) ولی کنکور ۹۸ میانگین درصد زبان اختصاصی بالاتر بود ، عمومی های من هیچ کمکی بهم نکرد 😐
@FatiJoooooni
قسمت سه :
https://forum.alaatv.com/topic/7883/قسمت-سه-تلگرام/2
چه پست های زیر خاکی رو پیدا میکنید ^^
@FatiJoooooni قربانت ^^
@Amir-Bernousi در سردرگمی در برنامه ریزی گفته است:
برای این رشته نیازی نیست همه ی درسا رو 60 درصدشونو بخونین، در حد عمومیای 60 70 و اختصاصی میانگین 50 فکر کنم فرهنگیان قبول میشین،
در ضمن حواستون به معدلتون باشه که شرط قبولیش نمیدونم حداقل 16 یا 15 هست
@D-fateme-r
شرط معدل ۱۴ شده امسال
و بله در مورد درصد ها با همینا میشه اومد
Shadow Runner در اهمیت سهمیه ایثار و جانبازی گفته است:
میشه اینو توضیح بدید؟ من واقعا گیج شدم
احتمالا منطقه یک بوده
تو منطقه سه پنج درصد تاثیری نداره که هیچ، به ضررم هست
sandiiii در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
@D-fateme-r در قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟ گفته است:
sandiiii اینو ترم یک تو واحد مبانی هنر به استادم نشون دادم نمره فعالیت کلاسی گرفتم 😂
ایول بابا😂
نمونهی بارز کلاس ما بود فقط ما یکم پیشرفته تر بودیم😂😐
قلمت مانا:)❤
دیگه منم تا حدودی دچار خودسانسوری بودم در نوشتنش 😂
مرسی عزیزم ❤ قلمت مانا بک ❤
چنین سوال هایی رو دانشجوهای اون رشته ها و یا فارغ التحصیل هاشون می تونن جواب بدن زینب جان
چون هم با بازار کار رشته درگیرن و هم از شرایط دانشگاه خبر دارن
میخوام از شکستم بنویسم!
میشه؟