@njzamin در غول فیزیک باش گفته است:
@baran7177 در غول فیزیک باش گفته است:
@njzamin خیلی ببخشید میشه گاهی از سومم تست بزارید البته اگر برنامه دارید برای تست گذاشتن
ندید بگیرید حرفم رووقتم باز تر بشه حتما میزارم براتون تست
سپاس
@njzamin در غول فیزیک باش گفته است:
@baran7177 در غول فیزیک باش گفته است:
@njzamin خیلی ببخشید میشه گاهی از سومم تست بزارید البته اگر برنامه دارید برای تست گذاشتن
ندید بگیرید حرفم رووقتم باز تر بشه حتما میزارم براتون تست
سپاس
@njzamin بی نهایت ممنون ،به زحمت افتادید 🌷🌷🌷🌷
گزینه ۴ میشه!؟؟
تصمیم دارم فیزیک یک دو رو تاپایان تابستون بخونم ویادبگیرم
وفیزیک سه رو چون سال قبل خوندنم با تست مرور کنم هر جا یادم نبود برم رفع اشکال کنم به نظر شما کاردرستیه ؟؟؟
@njzamin در غول فیزیک باش گفته است:
@baran7177 در غول فیزیک باش گفته است:
@njzamin بی نهایت ممنون ،به زحمت افتادید 🌷🌷🌷🌷
گزینه ۴ میشه!؟؟
تصمیم دارم فیزیک یک دو رو تاپایان تابستون بخونم ویادبگیرم
وفیزیک سه رو چون سال قبل خوندنم با تست مرور کنم هر جا یادم نبود برم رفع اشکال کنم به نظر شما کاردرستیه ؟؟؟درسته ولی... فیزیک پیش دانشگاهی چی؟
فکر کنم نظام قدیم بودید
بله درسته فیزیک پیش به جز دینامیک وحرکت همین برنامه مرور با تست براش دارم البته برنامه ی که در نظر دارم این که ۲۳شهریور که ازمون پایه قلم چی هست دوم ویک بخونم وسه رو باتست مرور کنم
بعد شش مهر که تعیین سطح هست برای پیش دانشگاهی دو هفته است سایر فصل ها پیش رو تست بزنم وحر کت ودینامیک بعدا بخونم به نظر شما خوبه ؟؟؟
تا الان که به جواب نرسیدم 😓 یه چیزای محوی از حل این تیپ تست (تست شماره یک ) تو ذهنمه ،اما انقدر محو که به جواب نمی رسونتش ....
ولی مرسی تست های خوبی رو قرار میدید
نیاز به فهمیدن مطلب دارن نه صرفا یادگیری فرمول