@bahare-r;7677 said:
امیدوارم مفید باشه...
مگه ميشه مفيد نباشه.اجركم لله
@bahare-r;7677 said:
امیدوارم مفید باشه...
مگه ميشه مفيد نباشه.اجركم لله
@cesa;7646 said:
ممنونم . اره دیدم ولی افاقه ای نکرده ..من ریاضی رو خیلی خوب بلدم ولی نمیدونم چرا بردار این همه منو اذیت میکنه
البته در مورد بردار حق هم داريد به قول يكي از دوستان خرمگس معركه درس فيزيكه .هر جايي حرف از كميتي برداري باشه خودشو نشون ميده از سوال مستقيمش گرفته تا الكتريسيته ساكن و ديناميك .به اين لينك هم يه سري بزن اقاي بهادري كه به تازگي كنكورشون تموم شده و وارد دانشگاه تربيت معلم شده اند تجربه هاي كنكوري خودشون رو توي فيزيك ويدئو كردن. فیلم|گروه آموزشی آلم
تماشا جلسه 47 فیزیک رفیع رفیعی چهارم دبیرستان (94-93)| آلاءدر ضمن اين جلسه تدريس استاد رفيعي در مورد بردار رو ديدي؟
@cesa;7619 said:
سلام دوستان من خیلی در بردارها اشکال دارم وهر چی کتاب های مختلف هم خوندم بازم یاد نگرفتم .لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم و اگز میدونید در فیلم های فیزیک استاد فدایی فرد جلسه چنده به من بگید ممنون
سلام.من جلسات تدريس استاد فدايي فرد رو واست بررسي كردم اثري از تدريس بردار نديدم.در ضمن واسه بردار يك فصل تست از يك كتاب مثلا گاج رو از اول تا اخر بدون قضاوت و احساس بد نسبت به موضوع بررسي كن(پاسخ تشريحي ها رو دونه به دونه بخون و برو جلو) مشكلت حل ميشه اگر هم اشكال در نسبت هاي مثلثاتي داري قضيه فرق ميكنه اول برو از يك جايي مشكل نسبت هاي مثلثلتي رو مرتفع كن.
@alitak;7570 said:
سهراب فعلا نیست من جواب می دم با اجازه :
اولا طبق قوانین سایت لطف کن فارسی بنویس مرسی
دیوما : کتاب آقای پازوکی روی سایت انشارات خانه زیست شناسی هست می تونی سفارش بدی فکر کنم ارسالش رایگانه کتاب فروشی ها دارنش به اسم دفتر زیست شناسی
کتاب دقبقا همونیه که تو اسلاید ها مشاهده می کنید اگه این جوری راحت نیستید می تونید کتاب تهیه کنید
اگه کتاب باشه بهتره اما لازم نه نیست کاملا بستگی به خودتون دارهیاعلی (ع)
سلام.كاربر محترم alitak درست مي فرمايند.براي تدريس دكتر پازوكي نيازي به تهيه كتاب ايشون نيست.
@alimajdi;7517 said:
اه پستمو اشتباه حذف کردم
ببخشید کسی میدونه واسه خریدن آرشیو گزینه 2 باید چکار کنم؟
زنگ زدم نمایندگیش گفت باید تو آزموناش ثبتنام کنی بعد از سایتش میشه دانلود کرد
منم نمیخوام ثبتنام کنم کسی روش دیگه ای میشناسه؟
سلام.توي گوگل سرچ كن يك سايتي هستش كه هر ازمون رو 1000 تومان مي فروشه با خريد اينترنتي
@bahare-r;7518 said:
فصل 3 دوم......اگر مفیذ بود براتون باز هم میزارم
سلام و تشكر.اگر مزاحم درس خواندنتان نمي شود هر وقت فرصت داشتيد باز هم از اين فايل هاي چكيده و خلاصه درسي بگذاريد
بي صبرانه منتظر فايل ها هستم با ارزوي موفقيت شما در كنكور
سپاس بي كران بابت به فكر ديگران بودنتان