setayesh rezvany
سلام
هنوز به مباحث گیاهی دهم نرسیدم
ولی مطمئنا هر چه خط کتاب درسی گفته،اون درسته
ولی در زیست نظام قدیم قید (اغلب) به کار رفته بوده است
Drfariborz
دیدگاهها
-
اسکلرانشیم -
کتاب درسی دهم ادبیات 🙏🏻سایت تالیف
-
کتاب ادبیات دهم دارید؟ پی دی اف اش رو..سلام
تو اینترنت سرچ کنین :کتاب ادبیات چاپ فلان
براتون میاره
یا اینکه سرچ کنین:سایت تالیف
برید تو سایت تالیف ،اونجا پی دی اف همه کتاب های درسی از هر سالی که بخواهید هست
موفق باشین -
ادبیات1@Infinitie-A در ادبیات1 گفته است:
@Infinitie-A
بیا اینم لینکش
http://s11.picofile.com/file/8406782050/Adabiat_Dastoor.pdf.htmlسلام
چه جزوه دست نویس باحالی
عالی عالی
جزوه دست نویس یعنی حس خوب درس خوندن -
راهنماییMorteza Khodaie در راهنمایی گفته است:
Drfariborz سلام مثلا نورون رابط رو تو کنکور 99 فاقد میلین در نظر گرفته بود ولی برا 1400 اینطور نیست رابط هم می تونه میلین دار باشه
🙏🙌
-
تجربی/یازدهم/شروعسجاد موسوی در تجربی/یازدهم/شروع گفته است:
سلام من امسال میرم یازدهم رشته تجربی تازه میخام شروع کنم به خوندن و تست زدن و کنکور میشه بگین از کجا و چطور شروع کنم از چه منابعی استفاده کنم؟
چطور برنامه ریزی کنم؟سلام سجاد جان
دوستان که از فیلم ها استفاده می کنن ،نظراتشون رو مطرح می کنن
فقط یک توصیه
نتیجه گرفتن توی یه درس وابسته به این نیست که کلی فیلم و جزوه و کتاب برای اون درس تهیه کنی و نیت کنی همه رو ببینی و بخونی
منظور اینکه سبک بال درس بخون
برای هر درس فیلم و کتاب مناسب خودت رو پیدا کن و به همون ها قناعت کن
مثلا اگر زیستت خوبه و داری با بانک تست یه انتشارات جلو میری دیگه طمع نکن به دیدن فیلم برای اون درس
موفق باشی✌ -
راهنماییMorteza Khodaie در راهنمایی گفته است:
زیست و دینی وشیمی تغیراتی داشته ولی بقیه تغیرات زیادی ندارن
اقا مرتضی سلام
یه مثال از تغییرات زیست رو اگر می دونین مطرح کنین -
ادبیات1بله دوستان درست میگن
کتاب های مبحثی هامون سبطی علمی و دقیق تالیف شدند و برای اموزش عالی هستن -
درد دل یه کنکوریه 99 تجربیGfdsgdf dgsdgsd
بله
همین چیزا هست که باعث کاهش انگیزه برای خوب خوندن شیمی میشه
به جای طرح مسائل متنوع استاندارد، با محاسبات میخوان ملت رو بسنجن -
استاد آقا جانیسلام
استاد اقاجانی نظام قدیم رو کامل در الا تدریس کرده اند
و دیگر در الا تدریس نمی کنند بلکه فیلم های نظام جدید خود را در سایت اختصاصی خود به صورت موضوعی به فروش می رسانند
هم چنین در موسسه ای کلاس انلاین برگزار می کنند
در اینترنت سرچ کنید راه را پیدا می کنید -
زیست۱ -
نحوه صحیح مطالعه_کنکور1400Mahdieh Soleimany در نحوه صحیح مطالعه_کنکور1400 گفته است:
Narges MZ1680
سلام عزیز.از امروز با راهنمایی شما دوستان درس های دیگه رو هم کنار زیست شروع کردم
ممنونعالی عالی
با توکل بر خدا
پیش به سوی 1400 -
تغییر نظام اموزشیZahra Nazari
سلام
خوبین؟
نظام جدید نسبت به نظام قدیم کتابهای درسی کلا عوض شده و همه چیز جدید شده
کتابهای درسی جدید رو میتونید در گوگل سرچ کنید:
سایت تالیف
برید توی سایت کتاب های نظام جدید رو pdfشون رو ببینید
در مورد زیست نظام جدید هم در سایت الا،استاد موقاری(در گوگل سرچ کنی موقاری زیست) خط به خط کتاب های درسی رو درس داده و تحلیل کرده ،حتما ببینید -
زیست چه کتابا و روشی برای شرایط من مناسب تره؟؟؟لطفا کمک کنیددریا دریایی در زیست چه کتابا و روشی برای شرایط من مناسب تره؟؟؟لطفا کمک کنید گفته است:
Asal Arabgari
من زیرذربین رو توصیه نمی کنم چون واقعا چیز خاصی توش نیست
به نظرم شما اگه سراغ درسنامه ی خیلی سبز و آموزش های آقای موقاری برید از همه نظر بی نیازید
من تو موقع تغییر رشته ام فقط خیلی سبز استفاده کردم و نمونه سوال و تونستم پاس شماره
خانم دریا درست میگن
زیست زیر ذره بین ،همون متن کتاب های درسی هست که نکات کنکوری که سال های قبل مورد توجه بوده رو در حاشیه کتاب اورده
این کتاب ،اموزشی نیست که بخواد در یادگیری زیست به شما کمک.کنه
به درد بچه هایی میخوره که خود کتاب درسی زیست تو بازار گیر نیاوردن یا میخوان کل کتابای درسی زیست رو یه جا کنار هم داشته باشن -
دو تست از دوازدهم@m-sina
😂😂 -
دو تست از دوازدهم@m-sina
دکتر سینا
ممنون ممنون🙏🙌✌ -
سلام من داوطلب1400 هستمF Yavari
سلام
مخصوصا اگر تجربی هستین و با زیست مشکل دارین
فیلمای صفر تا صد زیست استاد جلال موقاری رو از دست ندین حرف نداره چون خط به خط کتاب تدریس و تجزیه و تحلیل میشه✌ -
کتاب تست دهم زیست چی خوبه؟؟Amin-Mehraji در کتاب تست دهم زیست چی خوبه؟؟ گفته است:
Drfariborz
ببخشید درهم برهم رو منم متوجه نشدم. یعنی مثلا وسط فصل تنفس ، گیاهی درس میده؟من یه کتاب از فرهادیان داشتم مال انتشارات رمزینه،خیلی مطالب خارج کتاب رو اورده بود وپر از اشتباهات چاپی بود
این موضوع حس بدی بهم میداد
فرهادیان همونه که تلویزیون هم میاد درسته؟