Elimoon
دیدگاهها
-
مقایسه نظام قدیم و نظام جدید -
ادبیات یازدهم -
مطالعه زمین شناسیreza2fn سلام نظام قدیم یا جدید !؟ 🙄 من که دو هفته دیگه شروع مطالعه زمین امِ آی شخم بزنم 😀
-
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی -
یه سوال -
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی@zedtwo در کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی گفته است:
سلام. یه پیشنهاد دارم. جزوه رو خودتون از رو فیلما بنویسید. در کنارش گنجینه نکات رو از سایتشون تهیه کنین درسنامه ی کاملیه.
یا هم جزوه ننویسید و کلا گنجینه نکات رو پرینت بگیرید برا خودتون.
ک البته جزوه نوشتن مفیدتره چون همزمان درگیر درس و مطالب میشید نه اینکه مثل یه سریال فقط ببینین.
موفق باشید🙏🏻🌹درست میگن برای کسایی که نمیخوان جزوه صفر تا صد پرینت بگیرن همون گنجیه نکات کافیه در کنار فیلما ... ۰ تا ۱۰۰ پرینت نگرفتین مشکلی نیس ولی گنجینه نکات حتما پرینت بگیرین البته یادآور بشم که این جزوه گنجینه نکات تست نداااااره هااا 😀 صفر تا صدهه که تست داره !
-
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی@Unique1 در کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی گفته است:
همه ی سوالات داخل جزوه هارو استاد تو فیلما حل میکنند؟
تستی جانمی مونه؟
Elimoon
romisa
Drmehdi
@nasrin79
من جزوه و کتاب زیاد دارم والله... کلاسم رفتم ولی بدردم نخورد
جزوه ی آقاجانی خیلی مهمه؟ حتما باید پرینت بگیرم؟
نمیشه فقط تدریسارو نگاه کنم و متنو از جزوه و کتابای خودم بخونم؟سلام نه تفاوتی با جزوه ای که تو سایت آلا هست نداره و میتونین استفاده کنین
پرینت گرفتن واسه راحتی موقعه مطالعه س وگرنه تو خود کتابم میتونین نکات وارد کنین و فقط جاهای خالی جزوه میمونه که اون واسه وقتایی هست که خودشون تو فیلم میگن تو یه برگه A4 یا داخل جزوه یادداشت کنینتستای جزوه که تو فیلم حل میکنن رو به عنوان تیپ مشخص میکنن همه رو حل نمیکنن! بعضی وقتام تستای رو حل میکنن که تو جزوه نیست و باید یادداشتش کنین
این جزوات باید با فیلمای ۰ تا ۱۰۰ پیش ببرین ! -
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی@nasrin79 درصدم ۶۰ ته ... راضی از لحاظ طرزبیان و تدریسشون آره ولی بازم نیاز میدیدم تستای قوی تری کار کنم علاوه بر تستای کنکور ... برای همین برای تست باید یه کتاب دیگه ی رو کار کنین چون تو جزوش فقط تست کنکوره و تستای دوپینگ که تالیف ایشونه
-
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانیDrmehdi بله من اول فکر میکردم تستای خاصی باشن در اخر از همون موج آزمون استفاده کردم
-
فیزیک جزوه کازرانیان -
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانیDrmehdi در کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی گفته است:
سلام . از روی سایت آلا جزوه شیمی سال دوم و پیش 1 ((در واقع همون کتاب ها شون هستن - تغییر خاصی هم نداشتن که بخوای هزینه کنی ))رو دانلود کن و پرینت بگیر و فقط سال سوم شون رو بخر .
دقیقا اینایی که من دارم تست دوپینگ داره وگرنه با جزواتی که تو سایت الا هست تفاوتی نداره و میشه استفاده کرد!
-
همایش زمین اقای چلاجوربهترهه کتاب رو بخونی روال داره میره رو سوال ترکیبی ... از الانم شروع کنی هر روز یه صفحه بخونی تمومه البته با مرور روزای قبل و تست و سوال ازمون تو خونه کار کردن ... این خوندنُ تا یه مدت جدا از آزمون بخون بعد که متوجه شدی تا یه حدی مباحث کتاب برات قابل فهم شده و تسلط نسبی داری سوالات آزمونم بزن که یه درصد خوشگل بیاد تو کارنامت :hugging_face: کم کم شروع کنی به خوندن باعث میشه از برنامه درسیت جداش نکنی
-
درخواست کتب pdf شیمی نظام قدیم استادآقاجانی@گل-یاس1377 سلام جزوه ۰ تا ۱۰۰ شون خوبه متن کتاب و تستای کنکور هر بخش اورده یجورایی تیپ بندی کرده و اینکه بعضی جاهاشو خالی گذاشته که طبق فیلما خودتون بنویسید
علاوه بر این جزوات ، گنجینه نکاتش هست که دیگه اون عالیه بخاطر ترکیبی اوردنش ! ولی تو بحث محاسبات شیمی ۳ زیاد نکته خاصی رو تو گنجینه نکات نیاورده باید اون چیزای که تو فیلم میگنُ یادداشت کنین ... موفق باشین
تو جزوه ۰ تا ۱۰۰ پیش ۲ رو نداره

اینا جزوات ۰ تا ۱۰۰ 👆 که باید از خود سایت خانه شیمی تهیه کنین -
ترک تحصیل یک بار برای همیشه!@marylotfi یجورایی مشابه وضعیت خودمه... منم دانشجو بودم و همین هفته پیش رفتم مدرک مو گرفتم و امسالم کنکور شرکت کردم و خودمو بخاطرش تو اتاق حبس کرده بودم و از بس هم پشت میز موندم تو این یه سال که کمردرد گرفتم بخاطرش.. نتیجه خودمم اون چیزی نبود که بتونم برم رشته موردعلاقم ... سر جلسه کنکورم یه وضعیتی پیش اومد که موقع بیرون اومدن فقط دعا میکردم نتیجه موردانتظارمو بگیرم ولی بعد چند روز تصمیم جدی گرفتم که بازم بمونم و تلاش مو بکنم، بماند که چقدر بخاطر با خونوادم جروبحث کردم و اونام در آخر پذیرفتن ولی گفتن دیگه تو این مسیر باید تنها پیش برم و سختیاشو تحمل کنم و هر هزینه ایم باشه باید از جیب خودم بدم البته این سختگیراشون برای اینکه منصرفم کنن !! به هر حال هر کسی برای خواستش باید تلاش کنه شده تا روزی که تو این دنیا عمر داشته باشه ...
@آذر جاان خواهش میکنم به حرفای @marylotfi فکر کن و بعد تصمیم بگیر ایمان داشته باش که ان مع العسر یسرا شرایط بوجود اومده رو به فال نیک بگیر و چیزی رو که میدونی به صلاح توئه رو محقق کن ... منم تو این روزا بعضی وقتا یه کارای میکنم که فکر میکنم درجا زدنه بیخودهه ولی موقعی که به تلاش و کارای که برای موفقیتم کردم فکر میکنم میبینم هنوز اول راهم و نیاز به اصلاح دارم برای همین همیشه سعی کردم بیام انجمن که از تو و بقیه دوستان کمک بگیرم و باور کن همیشه از دیدن اسمت تو تاپیکا انرژی مثبت میگیرم وقتی میبینم داری تلاش میکنی و تو این مسیر من تنها نیستم
معذرت خیلی حرفام طولانی شد ... دعا میکنم ان شاءالله خدا بهترین راهو بهت نشون بده که متوجه بشی موفق بودنتُ دوست داره 💜 -
دروس 11 -
حسابان کنکور -
زیست پیشsaharshr پازوکی و رحیمی
-
فصل پروتئینsaharshr سلام فیلم آقای پازوکی رو ببینین خیلی خوب گفتن
-
پیشنهاد تدریس زیست قدیم -
خستگی و بی حوصلگی@آذر خواهش میکنم 😉