اول از همه موقع رسیدن به خونه سمت گوشی اصن نرید!!
خواب + نگاه کردن به یه کلیپ انگیزشی از رشته موردعلاقتون قبل مطالعه 🙂 تو مدرسه اگه وقت کنین یه سری از مطالب مرور کن که تو خونه عذاب وجدان نگیرین :relieved_face: خوردن آب به اندازه کافی یادتون نره واس نشاط و پاکسازی تنتون خوبه (یه توصیه رو آب سوره قدر و آیه الکرسی بخون و بعد بخور انرژی مثبت بهت میده
Elimoon
دیدگاهها
-
خستگی و بی حوصلگی -
زیست نظام قدیم ، پروتئین سازی...محدثه76 سلام آره اونایی که تو متن و فعالیت اومده !
-
.::: بررسی کاملا تخصصی مشکلات خواب کنکوریها :::.hengameh_ چقد عااالی ممنوون از اشتراکگذاری 🌹😍
-
غول فیزیک باشتشکررر از مهر و لطفتوون 💜 تحلیل آزمون به شدت موردنیازهه 👍 نظام قدیم تجربی
-
قند تو دلمون آب شد از خوشحالی@M-an در قند تو دلمون آب شد از خوشحالی گفته است:
@m-bahrami1378
بله فقط تا آخر هفتهنمیشه تا هفته دیگه باشه 😶😦
-
آسون ترین روش برای بهترین بودن تو ادبیاتsobhawn خیلـــــی ممنووون 💐
-
جزوه فصل 3 فصل اخر دوم دبیرستانسلام امیدوارم اینا به کارتون بیاد .. متاسفانه جزوه آقای امینی رو من پرینت گرفتم فایلاشو ندارم دیگه .. ولی یه سرچ کنین حتما پیدا میکنین مخصوصا تو انجمن !
-
جزوه فصل 3 فصل اخر دوم دبیرستان -
جزوه فصل 3 فصل اخر دوم دبیرستان -
جزوه فصل 3 فصل اخر دوم دبیرستان -
دوازدهم -
آزمون -
ادببیات هامون سبطی@حسن-رزمی در ادببیات هامون سبطی گفته است:
sinabaee سلام من میخوام از آقای سبطی یه درخواست کنم میشه آدرس ایشونو تو آلا بهم بدین
سلام از طریق این آیدی میتونین درخواست تون تو تلگرام بفرستین
@adabiatsebti -
کم کردن ویدئو های نظام قدیم -
ترمیم معدل@حسن-رزمی در ترمیم معدل گفته است:
سلام امسال تکمیل ظرفیت هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام من همون اوایل اعلام نتایج شنیدم امسال تکمیل ظرفیت ندارن ! حالا نمیدونم واقعا واقعیت داشت یا نه
-
نتیجه رو بسپار به خدات ، داری دیگه ؟ خدا رو میگم :winking_face:مخلصتم که:smiling_face:
قبل پرینت متناسب با شخصیت خودت بازنویسیش کن:face_with_tears_of_joy:حتماا یه دمپایی ابری خیس هم میکشم یه گوشه ش😂😂😂
-
چه کنم با درسایی که تو کنکور نیس🤔ShJ در چه کنم با درسایی که تو کنکور نیس🤔 گفته است:
Elimoon وای خدا نکنه جغرافیایی😓 ولی راست میگین از اینا همه کاری بر میاد
بعد ینی نمرات طول سال هم تأثیر داره دیگه؟واس معدل کل آره 😥
-
غول فیزیک باش -
ترمیم معدل@Mr-Dr-En در ترمیم معدل گفته است:
Elimoon چ خوب شده
و چه بد واس کسی که هزینه شو نداره ! :face_with_rolling_eyes: