Anzw 18 ان شاالله
Farideh Khangah
دیدگاهها
-
گزارش نیمروزی -
گزارش نیمروزیسلام
۴ ساعت مطالعه
هدف : ۷ ساعت -
کمک لطفاسلام
فیزییک وشیمی میکرو و آی کیو خوبن
جزوه راه ابریشم استفاده نکردم نمیدونم -
ی سوالsh m 1 خیلی خوبه امیدوارم به هر چی که دوست داری برسی
-
روش مطالعه فیزیک و ریاضیAsmaa Kianii مرسی ابجی
-
روش مطالعه فیزیک و ریاضیpouya hosein pour آها مرسی بابت راهنمایی
-
روش مطالعه فیزیک و ریاضیmaryam111 مرسی
-
گزارش نیمروزیسلام
صبح کلاس داشتم
هدف : ۸ ساعت تا شب -
زیست دهمسوران عبدلی مرسی
-
مشکل برنامه ریزی -
مشکل برنامه ریزیسلام
چجور برنامه ریزی کنم ؟ برنامه ریزی میکنم ولی یکی دو روز با برنامه جور در میام بعدش دیگه اصلا طبق برنامه پیش نمیرم .چیکار کنم ینظرتون ؟ی مشکل دیگه اینکه وقتی درس میخونم زود خسته میشم ! نمیدونم چرا ؟!
-
زیست دهمAlireza Varamanzar مرسی
-
غلاف میلین@Ali-Valicheki 😂من فکر کردم نورون ها
ببخشید واقعا -
غلاف میلین@Mr-Wick بله میتونه
-
زیست دهمآرمان محمودی ممنون
-
زیست دهمFarhan Honar اها مرسی
-
از کدام انتشارات کتاب کار تهیه کنم؟Neda Ebrahimi خیلی سبز و گاج به نظرم خوبه
-
زیست دهمبنداره ی انتهای مری کدوم سمته بدنه ؟ سمت چپ یا وسط ؟
تجربیا
Farhan Honar -
زیستFarhan Honar ممنون
-
زیسترکسانا موسویان آها ممنون