اگه برین از مامانتون بپرسین حتما میگن از بس گوشی دستتونه😐😂
Farideh Khangah
دیدگاهها
-
چرا من اینجوریم -
پایه نهم -
کدوم دبیر فیزیک؟Arvin Kalantarian سلام
اقای یاری -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
گزارش سوم
۵h
170T -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
گزارش دوم
۴:۳۰
۲۶۰T -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
گزارش اول
۴:۳۰
۱۵۰ تست -
تابستون امسالamir jafari ممکنه حذف نشه
اگه هم حذف بشه کنکور خیلی سخت تر میشه حتی نمره ۱۹ امتحان نهایی از رتبه کنکور کسر میکنه -
دوستی هاD Oo اره اینجوری هم هستن اتفاقن
-
دوستی هادانی عالی حسینی شما باهاش حرف زدین ؟
-
دوستی هادانی عالی حسینی برا ما که خوب تموم شد
خب شاید این دوست شما از چیزی ناراحت بودن اینجوری کردن برین باهاشون حرف بزنین شاید مشکلتون حل بشه :)) -
المپیادیاGharibe Gomnam در المپیادیا گفته است:
بعد رتبه ای هم اوردید؟
مطالبشون تو سطح های بالاتر چطور بود؟اره رتبه اوردم مرحله اول رو رد کردم مرحله دوم رو قسمت نشد برم :))
مطالبش که خوب بود بد نبود زیاد سخت نبود
-
المپیادیاGharibe Gomnam سلام
شیمی
دلیل بی دلیل 😂 شیمی رو دوس دارم -
کلاس کنکور@ تبریزی هاا😂
-
تجربیا بیان!فاطمه 3 سلام
زیست : خیلی سبز و نشر الگو
شیمی : میتکران
فیزیک : میکرو
والا نظری ندارم :/ -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️Amirabbas Shahbazi بله ممنون🌹
-
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️خب خب
قول میدم ....( قول زنونه استثنا😅)
نوسانی درس نخونم و روز به روز بیشتر از دیروز تست بزنم و
قوی تر از قبل به راهم ادامه بدم !🙂 -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️چرا میگن قول مردونه نمیگن قول زنونه !؟😅😁
-
جزوه فیزیکسلام خوبین ؟😁
جزوه فیزیک یازدهم اقای یاری رو کسی داره ؟
اگه دارین ممنون میشم بفرستین
دانش-آموزان-آلاء