Farideh Khangah
دیدگاهها
-
سلام کسی میتونه حل کنه ممنون میشم جواب مهمه برام♥️🥲۱۴۰ -
چالش (تنبلی بسه )۱ . میدونی بخاطر اضطراب طرف برنامت نمیری ؟
+لیست دلایل درس نخوندنو بنویس بزن به دیوار 😁
۲. بدون این که میزتو مرتب کنی حق نداری بری تو رختخواب !
+میز نامرتب = خوابیدن رو زمین
۳. هر وقت گفتی از فردا ، همون لحظه با همون درسی که بیشتر ازش میترسی شروع کن (مثلا فیزیک ؟ )
۴. اگه تا قبل ۹ برنامت تموم شد ، یه قسمت سریال ببین / اگه تا ۹ تموم نشد تا آخر هفته فیلم تعطیل 🤓
۵. کنکور عمومی رو امروز فردا میکنی ؟ همین الان برو یه کنکور عمومی بزن!(کجا بدون لایک خوشگله ؟😁)
۶. دیر بیدار شدی ؟ آخی فردا باید زودتر از ۶ پای میزت باشی! و تا خواب نمیروز ، ۵ ساعت بخونی
.
پ ن : اگه مدام تنبلی میکنی و به برنامه هات نمیرسی ، اینجوری خودتو تنبیه کن !😎
دانش-آموزان-آلاء -
موازنهحل شد یا ن ؟
-
ص یا غ؟Gharibe Gomnam سلام این سوال درست به حساب میاد
ببین XCL2
اگر از گروه دوم با کلر واکنش بدن فرمولش میشع XCL2
مثلاMg
عدد اتمی Mg دوازده هست
حالا ما اگه بیایم ارایش الکترونی اش رو بنویسیم میشه : ۱s2,2s2,2p6,3s2
پس همون طور ک میبینی لایه ی و اخرش با هم برابرن -
آلا خونهD Oo سلام
اون چشم قرمزه ک میگین ی بار برا منم اومده بود ولی وقتی اپ رو حذفش کردم دوباره اومدم نبود
امتحان کنین ببین میشه -
جزوه زیست دهم و یازدهم موقاری@Zeinab-Evazi خیلی ممنون دنبالش میگشتم لطف کردی ابجی
-
آلکان@حامد-صباحی اوکی ممنون🌹
-
آلکان@Mr-Wick
۳و ۴ دی متیل و ۴ اتیل هگزان -
جزوه زیست دهم و یازدهم موقاری@Zeinab-Evazi خیلی ممنون🌹
-
جزوه زیست دهم و یازدهم موقاری -
جزوه زیست دهم و یازدهم موقاریسلام خوبینن ؟
جزوه زیست دهم و یازدهم موقاری رو اگه دارین ممنون میشم برام بفرستین ! -
امینی راد یا ثابتیhanieh Heydri 1 سلام
به نظرم امینی راد خوبه -
کنکور 1402 -
من دیگه خسته شدمminoo p21 حتماا دعا میکنم ولی دعای پدر و مادر. خیلی چیزه ، چی میگن ... ..
راستش من خودمم ی هفته رو اصلا نتونستم درس بخونم ولی الان دارم میخونم هر چند کمتر شده
ان شالله ک قبول میشی داروسازی -
من دیگه خسته شدمminoo p21 مهم نیست که چند هفته نخوندین مهم اینه که جا نزنین حتی شده روزی ی ساعت هم بخون ولی جا نزن
موفق باشین -
نهایی یا کنکور#نهایی یا #کنکور؟🤔
مسئله این است✳️💯
🔰 خیلیا الان گیج شدن
نمیدونن باید بیشتر وقتشون و روی کدوم بذارن؟تازه الان با این وضعیت کلاسای آنلاین دغدغه خیلی هاتون شرکت توی کلاس و امتحانات نوبت اوله
توی این ایام واسه امتحانات مستمر وقت زیادی نزارین
🎯تمرکز اصلی تون، برنامه کنکور تون باشه
با یه مثال شاید بهتر متوجه شی👌
شهریورکه کارنامه بهت بدن، نمره ۱۵ ریاضی بیشتر ناراحتت میکنه یا درصد ۱۵ ریاضی؟
معدل ۱۴ بیشتر ناراحتت میکنه یا رتبه ۱۴۰۰۰؟☘🌟 یکم منطقی فک کن دوست من
الان توی شش ماهی هستیم که ثانیه به ثانیه اش میتونه آینده تورو کاملا تغییر بده!!!!!!💢 نگران امتحانات نهایی تون نباشید
اگه توی مباحث برای کنکور مسلط باشید، اتفاقا توی نهایی هم نمره خوبی میتونین بگیرین
این دوتا از هم جدا نیستن
کتاب که یه کتابه
مبحث که همون مبحثه
دانش-آموزان-آلاء -
من نمیتونم موفق نمیشمmy study میشه یه خواهشی کنم ازت . . . ؟ 🙆♀
میشه نمی تونم و نمیشه رو از فرهنگ لغاتت حذف کنی 🙌🏽
میتونی 💪🏽
میشه✌️🏻
حتی یه لحظه هم شک نکن 👊
میشه ایمان بیاری به قدرت درونیت🌼 🤞🏽تو اشرف مخلوقاتی هااا🫀✨
حواست هست ⏱💎
کافیه از ته قلبت بخوای 💙🧿
از تهِ تهِ تهِ قلبت و وجودت هدفتو فریاد بزنی🤩🔥وقتی که به جای خون توی رگات " عشق " جریان داشته باشه 🫂🌱
اون وقت تو نه خسته میشی🪐
نه میبری ⚡️
نه بهونه میاری 🏆
نه کم خوابی از پا درت میاره🥇
اون وقته که میشی یه جنگجوی به تمام عیار 🌱🌸میشه خواهش کنم ازت خودتو باور داشته باشی 🎉
میشه خواهش کنم هر لحظه به خودت و
تمام کائنات یاد آوری کنی 🔛
که تو تا به هدفت نرسی ، عقب نشینی نمیکنی📚و هر لحظه یادآور بشی که 👇🏽👑
که
تو
رو
برای
هدفت
ساختن 🤍🍃