سلام دوستان گلم ، از اونجایی که غلاف میلین از جنس غشاست پس من میتونم فسفولیپید گلیکوپروتئین و پروتئین و اگر غشا جانوری بود کلسترول هم ببنیم .
حالا از اونجایی که دستگاه عصبی فقط در جانوران است من میتونم بگم همواره در غلاف میلین کلسترول میبینم ؟؟
سلام دوستان گلم ، از اونجایی که غلاف میلین از جنس غشاست پس من میتونم فسفولیپید گلیکوپروتئین و پروتئین و اگر غشا جانوری بود کلسترول هم ببنیم .
حالا از اونجایی که دستگاه عصبی فقط در جانوران است من میتونم بگم همواره در غلاف میلین کلسترول میبینم ؟؟
نظر منم دقیقا نظر دوست عزیزمون جناب mahdi komari
اقای پویان نطر
Maryam Nateqi آره :thumbs_up_light_skin_tone:
@ها-نا
درود بر شما
من که خودم تاحالا کلاس استاد طلوعی رو ندیدم ولی تعریفشو از دوستان زیادی توی آلاخونه شنیدم
حتما باید استاد خوبی باشن پس طبیعتا
ولی من خودم با استاد نوکنده فیزیک رو میخونم
و در آخر بگم که انتخاب دبیر کاملا سلیقه ایه ، باید ببینید که خودتون با کدوم دبیر ارتباط میگیرید...
سپاس از پاسخ گویی دوستان :tulip:
خیلی ممنون ازتون کاملا متوجه و شیرهفم شدم :)
سلام به دوستان گل آلایی
امیدوارم حالتون خوب باشه
.
.
..
کسی جزوه فیزیک یازدهم استاد داداشی رو داره ؟ :slightly_smiling_face: :bouquet:
اینم شد مثل اون قضیه ای که تو زیست میگن هسته رو اندامک بگیریم یا نه
یه گروه مدرک میارن میگن که نه نباید بگیریم
یه گروه میگن بگیریم
خدایا ! :crying_face: :crying_face: :face_with_tears_of_joy:
D Oo
راستش نمیدونم چه راهکار و توصیه ای بهت بکنم ولی خیلی غم انگیز بود امیدوارم که هرچه زودتر بتونی باهاش کنار بیای !
@F-Seif-0 آره میدونم که انواعی از گلبول های سفیده ولی کتاب توی مکانیسم اول خط دوم یعنی بیگانه خوار ها قرارش داده و گفته که :
نوتروفیل بیگانه خوار دیگری است که از انواع گویچه های سفید است ...
@nursing-student
وااااااااااااااااای ، واااااای
نمیدونین چقدر خوشحال شدم وقتی اینو دیدم ، واقعا دستتون درد نکنه
:heart_suit: :orange_heart: :yellow_heart: :green_heart: :blue_heart: :hibiscus: :cherry_blossom: :blossom: :tulip: :bouquet: :hibiscus: :rose: :sunflower:
@F-Seif-0 نه نه نه نه شما با مونوسیت اشتباه گرفتید:anguished_face: :grinning_face_with_sweat:
اون مونوسیته که با دیاپدز خودش به ماکروفاژ و یا یاخته دارینه ای تبدیل میشه .
@nursing-student
ببخشید شما جزوه دست نویس راه ابریشم رو ندارید جسارتن :thinking_face: :slightly_smiling_face: ؟
Asmaa Kianii اوکی ممنون
:hushed_face: :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:
اره این خیلی بهتره ، جسارتن فایل با کیفیتشو ندارید؟ برای پرینت ، اگر دارید بی زحمت توی همین تاپیک به اشتراک بگذارید ممنون میشم :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes:
@F-Seif-0 خواهش میکنم :folded_hands: :folded_hands: :blue_heart:
سلام دارم روش کار میکنم ، آماده که شد میزارم توی سایت دوستان آلایی هم استفاده کنند .