Ahmadreza Amanzadeh
غلطه!
چهار تا نه سه تا
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
هر کی یه گزاره😁😁😁 -
هر کی یه گزاره😁😁😁Erfan Iranmanesh 1 در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
پرستو بابایی نه
ولی به نظرم پاسخ نامه هم اشتباه کردهلعنتی داری انتشارات رو زیر سوال میبری :face_with_tears_of_joy:
-
هر کی یه گزاره😁😁😁Erfan Iranmanesh 1 در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
@Rahman-Atafat اقای موقاری گفتن غلط و دبیر خودمون هم که دبیره علامه هم هست و کمی از اقای موقاری نداره میگه درسته
اگه آقا موقاری گفتن غلط یعنی غلط
ولاغـــیر
-
هر کی یه گزاره😁😁😁@erfan-f
داروسازا وقتی مفهمن که عرفان قرار نیست به مریضاش دارو بده :

-
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
در فردی ســــالم و بالغ ، بخشی از لوله گوارش که در سرتاسر طول نای ، پشت آن قرار میگیرد همانند رگ های خونی ای که در ناف کلیه مشاهده میشود ، از مهم ترین عضوی که در دم و بازدم نقش موثری ایفا میکند عبور میکند .لطفا با تحلیل کامل پاسخ بدید .
-
ترتیب ورود مواد به معده نشخوار کنندگانبه طور کلی دوبار وارد سیرابی میشه
ولی یه تست هایی هست که خدا نصیب گرگ بیابون هم نکنه و دیگه چون میخوان صد در صد غلط بزنی ، میگن سه بار
البته درست هم هست ها در واقع سه بار وارد سیرابی میشه اما به طور کلی نمیره توی سیرابی که گوارش میکروبی شه بعد دوباره بره نگارینمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه ولی اینجوریه که :
غذا -> دهان -> مری -> سیرابی -> نگاری -> مری -> جویدن دوباره در دهان
-> مری -> { اینجا میره به نگاری اما یه کوچولو از سیرابی هم رد میشه } -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Rahman-Atafat در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
پرستو بابایی راستی اینم یادتون باشه تو معده و روده بیش از یک نوع هورمون ترشح میشه این میشه از کتاب فهمید کتاب میگه سکرتین و گاسترین از این هورمون ها هستن یعنی هورمون های دیگه ای هم هست که اینا جزواونان
آره در این مورد الان توی نت سرچ کردم دیدم ماشالله هر کدوموشن ، شیش هفت ها هورمون ترشح میکنن :face_with_tears_of_joy:
-
صفرا و گوارش پروتئین هاMichael Vey در صفرا و گوارش پروتئین ها گفته است:
@Allen-Gamer اقا عرفان اشتباه میگن:> متن کتابه اصن این قضیه که بی کربنات با قلیایی کردنش شرایط مناسب برای فعالیت انزیای پروتئازو فراهم میکنه
آره ، متاسفانه منم احساس میکنم آق عرفان اشتباه میکنن جسارتن
-
قرنیه ؟ اکسیژن ؟سلام سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه.
کِی مصرف اکسیژن قرنیه بیـــشتر میشه ؟ -
قرنیه ؟ اکسیژن ؟Farhan Honar در قرنیه ؟ اکسیژن ؟ گفته است:
@Allen-Gamer سلام. درحالت کلی وقتی سوخت و ساز بدن زیاد میشه.مثل با افزایش ترشح هورمون های تیروئیدی.
فقط همین به ذهنم رسید شاید جواب دیگه ای هم داشته باشه.اینم قشنگه !
-
قرنیه ؟ اکسیژن ؟@Rahman-Atafat

یه تستی توی خیلی سبز ، عکس بالایی رو یعنی تطابق برای اجسام نزدیک رو آورده
و گفته که میزان مصرف اکسیژن در عدسی همانند جسم مژگانی بیشتر شده است .
و اینو غلط گرفته !
و در پاسخنامه گفته که باشه باشه باعث افزایش مصرف اکسیژن جسم مژگانی اره میشه ولی عدسی نه !
و احساس میکنم که نه باید عدسی هم مصرف اکسیژنش بیشتره بشه !
-
قرنیه ؟ اکسیژن ؟پرستو بابایی
خب آره منظورم به طور کلی وقتیه که به نزدیک نگاه میکنیم و عدسی به ضخیم میشه و ... -
قرنیه ؟ اکسیژن ؟پرستو بابایی
فکر کنم جسارتن اشتباه میکنید ها
فکر کنم باید منقبض بشن ؟ -
هر کی یه گزاره😁😁😁Farideh Khangah
خب ، غلطه !
گزاره داره درمورد آغاز صخامت دیواره صحبت میکنه !
خب آغازش کِیه ؟
حدود روز پنجم به بعد (تا روز 25)
امــــا تا روز چهاردهم که تخمدان فقط یه هورمون ترشح میکنه ! اونم استروژنه . چرا میـــگه هورمون ها تخمدانی ؟؟؟ :grinning_squinting_face: -
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
کشیدگی دیواره مثانه باعث تحریک گیرنده های میشود که به طور حتم از نوع بخشی از سلول هستند . -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Allen-Gamer در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
گزاره
کشیدگی دیواره مثانه باعث تحریک گیرنده های میشود که به طور حتم از نوع بخشی از سلول هستند .و بـــعله ، گزاره ای که به شدت کافیست :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
البته همچین گزاره شاخی هم نیست ، ولی 5 ساعت رکورد خوبیه :rolling_on_the_floor_laughing: :grinning_squinting_face:
%(#ffee00)[پانوشت : این کُری خوانی ها صرفا جهت شوخی و انگیزه است که شما خواننده گرامی تحریک بشی و بیای گزاره رو حل کنی تا من یه گزاره دیگه بگم] :face_with_tears_of_joy:
-
ساقه مغزAhmadreza Amanzadeh
بله بخشی از مغزه
و امکان حمله در ام اس هم وجود دارد -
هر کی یه گزاره😁😁😁Mehrsa 14 در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
Farhan Honar
خیلی ممنونم🌸🌱انشاالله موفق باشیدیه گزاره بگم اسپم نشه😅
گزاره🌱💉🧪💊
در ساختاری مربوط به لوله گوارش که بین ملخ و انسان مشترک میباشد و فاقد توانایی ترشح آنزیم گوارشی بوده و تنها امکان گوارش کربوهیدراتها به واسطه آنزیم آمیلاز در آن وجود دارد، میتوان گفت که در انسان بر خلاف ملخ حرکت مواد در این بخش در خلاف جهت رشد ریشه است.
ترکیبی گیاهی جانوری و انسانی😅💔😐ترکیب گیاهی و جانوری :face_with_tears_of_joy:
ساختار تست ها رو بردی زیر سوال :rolling_on_the_floor_laughing: -
✨چالش تست 10✨پرستو بابایی
نه از هم جدا هستند ، کتاب درسی میگه که لاله گوش امواج صوتی را جمع آوری و مجرای گوش آن را انتقال میدهد -
هر کی یه گزاره😁😁😁یکم گزاره بزارید حال و هوا رو عوض کنید