Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
ForuharF

ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ

@Foruhar
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
888
موضوع ها
111
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
36
دنبال‌شونده‌ها
62

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar و یک سوال دیگه !

    همینطور که میدونید بهترین حالت برای کاریوتیپ مرحله متافاز هستش .
    ولی فکر کنم درسته نباشه که بگیم متافاز 1 یا 2 برای کایروتیپ خوب باشه ! چون استاد موقاری گفتن گامت برای کاریوتیپ خوب نیست .

    زیست شناسی

  • به اینجام رسیده !!!
    ForuharF Foruhar

    @Zahra-Hamrang
    مدارس غیر حضوری منظورتون مدرسه بزرگسالانه ؟
    خب الان وسط ساله ! کجا برم ثبت نام کنم :crying_face:

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar

    اینجا شو نمی فهمم :grinning_face_with_sweat:

    ولی اگه فقط اون یاخته ای که درحال حاضر تو پروفاز ۲ هست را مدنظر داشته باشه، باید بگیم ۴ لایه فسفولیپیدی تجزیه میشه.

    زیست شناسی

  • به اینجام رسیده !!!
    ForuharF Foruhar

    @Soniaaa
    دیگه نهایت چقدر میتونم مگه ؟

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar در میوز گفته است:

    @Allen-Gamer در میوز گفته است:

    Farhan Honar خب برای سوال 1 شما ، یک سلول سوماتیک انسان رو در نظر بگیرید . در این صورت چی ؟

    خب منم برای سوال ۱ همینو درنظر گرفتم

    یعنی 2n=46

    زیست شناسی

  • به اینجام رسیده !!!
    ForuharF Foruhar

    @M-Shajarian
    مرسی که هستی :slightly_smiling_face: :blue_heart:

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar تو تلوفاز 2 که ما تتراد نداریم :grinning_face_with_sweat: :grinning_face_with_sweat: :grinning_face_with_sweat:

    در ضمن جسارتن من پرسیدم متافاز 1 و2 نه تلوفاز :grinning_face_with_sweat:

    زیست شناسی

  • کلاس ریاضی !
    ForuharF Foruhar

    @Soniaaa
    ممنون :blue_heart: :bouquet:

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar :heart_suit: :face_with_tears_of_joy: پیش میاد دیگه

    زیست شناسی

  • گیاهی بخونم ؟
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    @Soniaaa

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar کاملا متوجه شدم ممنونم ازتون :folded_hands: :folded_hands: :green_heart: :green_heart:

    زیست شناسی

  • گیاهی بخونم ؟
    ForuharF Foruhar

    این وقت از سال گیاهی بخونم یا حذف کنم ؟
    تسلطم در حدیه که یه بار فیلمای اقا موقاری رو دیدم و جزوه ها شو نوشتم

    سوال مشاوره ای

  • میوز
    ForuharF Foruhar

    سلام به دوستان آلایی عزیز
    یه سوال

    ما در تلوفاز میتوز میگیم هر هسته دیپلوئید غیر مضاعف و هر دو تا هسته با هم تتراپلوئید غیر مضاعف

    و در تلوفاز 2 میگیم هر هسته هاپلوئید غیر مضاعف آیــــــا میتونم بگم که هر دو هسته با هم میشه دیپلوئید غیر مضاعف ؟؟

    و یک سوال دیگه در پروفاز 2 میتونم بگم برای تخریپ پوشش هسته 8 لایه فسفولیپیدی تجزیه میشه ؟

    تجربیا

    زیست شناسی

  • نمیخوام انرژی منفی بدم اما...نتیجه ی آزمون
    ForuharF Foruhar

    @M-Tina
    منم همینطور
    ولی اوکی میشه نگران نباش هر چند خودمم نگرانم

    سوال مشاوره ای

  • تولید مثلی دوزیستان !!!
    ForuharF Foruhar

    با سلام خدمت آلایی های عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه .
    یه سوال برام پیش اومده اونم اینه که :
    دوزیستان لقاح داخلی دارند یا نه ؟
    یا بهتره اینجوری بگم که آیا توانایی لقاح داخلی دارند ؟ مثالی دارید ؟

    تجربیا
    راه-ابریشمی-ها-زیست

    زیست شناسی

  • کی محاسباتش خیلی قویه؟
    ForuharF Foruhar

    For Nisa
    درود امیدوارم حالتون خوب باشه
    بهتون پیشنهاد میدم محاسبات شیمی ، استاد آریـــان حیدری رو از پیج یوتیوبشون ببینید .
    در یوتیوب سرچ کنید محاسبات شیمی آریان حیدری براتون میاره

    سوال مشاوره ای

  • لایه زیرمخاطی !
    ForuharF Foruhar

    Farhan Honar در لایه زیرمخاطی ! گفته است:

    @Allen-Gamer سلام . خیر در زیرمخاط علاوه بر بافت پیوندی ، بافت پوششی هم داره. هم بخاطر داشتن رگ خونی
    هم بخاطر داشتن غدد برون ریز که پوششی هستن. حتی میتونیم ماهیچه ی صاف هم در نظر بگیریم چون لایه ی میانی رگ ها ماهیچه ی صاف داره.

    Farhan Honar @مریم-گنج-بخش
    .
    اوکی ولی چرا استاد موقاری میگن فقط بافت پیوندی داریم ؟؟؟

    این فیلم روببینید :
    https://s6.uupload.ir/filelink/354547375ad486063be08c8000fb30fa_d4938dae20/rec_0045_2qb3.mp4

    زیست شناسی

  • بچه ها از الان چ رتبه ای میشه اورد
    ForuharF Foruhar

    درود بر تو
    فکر کنم دوازدهمی باشید دیگه درسته ؟
    ببین من از سال دهم دارم کنکوری میخونم ولی اشتباه میخوندم و عید فهمیدم که تازه چی به چیه !
    اصلا مهم نیست چون که گذشته دیگه گذشته ، شاعر میگه :

    از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن

    فردا که نیامده‌ست فریاد مکن

    بر نامده و گذشته بنیاد مکن

    حالی خوش باش و عمر بر باد مکن

    حالا کاری به مصراع آخر ندارم :face_with_tears_of_joy: ولی خواستم بگم که نگا ، آدم باید منطقی فکر کنه خب طبیعتا نمیشه رتبه خوبی توی این تیر ماه پیشه رو آورد و اینم بگم که نمیشه هم درس نخوند
    یه جورایی وسط یه باتلاق گیر افتادی همه ی کنکوری ها ! کلا دو تا راه داری یه تسلیم شی و خیلی بهت شِرو وِر بگن که نمیدونم این نتونست درس بخونه و این حسرت توی دلت میمونه ! و...
    یا میتونی ادامه بدی و خودتو از این وضعیت *** نجات بدی ! (منظورم وضعیت بد بود :grinning_face_with_sweat: )
    و به آرزو هات برسی و یه شغل داشته باشی و هزارتا چیزه دیگه ...
    .
    .
    ببین مهم نیست که از کی شروع میکنی ! از 20 سالگی از 30 سالگی یا هرچی مهم اینه اگر هدفت برات مهمه باید بهش برسی ! اصلا اگر کسی واقعا اهمیت میده برا هدفش ، قطعا براش تلاش میکنه
    و اینم در آخر بگم از من به تو نصیحت :
    %(#a404d9)[آدمی که 100 خودشو میزاره ، 100 در 100 موفق میشه !]
    .
    امیدوارم صحبت هام برات مفید باشه...
    مراقب خودتون باشید :hand_with_fingers_splayed:

    سوال مشاوره ای تجربی1402

  • زلالیه
    ForuharF Foruhar

    سلام به دوستان آلایی .
    زلالیه با مردمک در تماسه درسته ؟
    تجربیا

    زیست شناسی

  • بچه ها از الان چ رتبه ای میشه اورد
    ForuharF Foruhar

    Wujian

    You are absolutely right

    سوال مشاوره ای تجربی1402
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع