Farhan Honar و یک سوال دیگه !
همینطور که میدونید بهترین حالت برای کاریوتیپ مرحله متافاز هستش .
ولی فکر کنم درسته نباشه که بگیم متافاز 1 یا 2 برای کایروتیپ خوب باشه ! چون استاد موقاری گفتن گامت برای کاریوتیپ خوب نیست .
Farhan Honar و یک سوال دیگه !
همینطور که میدونید بهترین حالت برای کاریوتیپ مرحله متافاز هستش .
ولی فکر کنم درسته نباشه که بگیم متافاز 1 یا 2 برای کایروتیپ خوب باشه ! چون استاد موقاری گفتن گامت برای کاریوتیپ خوب نیست .
@Zahra-Hamrang
مدارس غیر حضوری منظورتون مدرسه بزرگسالانه ؟
خب الان وسط ساله ! کجا برم ثبت نام کنم :crying_face:
اینجا شو نمی فهمم :grinning_face_with_sweat:
ولی اگه فقط اون یاخته ای که درحال حاضر تو پروفاز ۲ هست را مدنظر داشته باشه، باید بگیم ۴ لایه فسفولیپیدی تجزیه میشه.
@Soniaaa
دیگه نهایت چقدر میتونم مگه ؟
Farhan Honar در میوز گفته است:
@Allen-Gamer در میوز گفته است:
Farhan Honar خب برای سوال 1 شما ، یک سلول سوماتیک انسان رو در نظر بگیرید . در این صورت چی ؟
خب منم برای سوال ۱ همینو درنظر گرفتم
یعنی 2n=46
@M-Shajarian
مرسی که هستی :slightly_smiling_face: :blue_heart:
Farhan Honar تو تلوفاز 2 که ما تتراد نداریم :grinning_face_with_sweat: :grinning_face_with_sweat: :grinning_face_with_sweat:
در ضمن جسارتن من پرسیدم متافاز 1 و2 نه تلوفاز :grinning_face_with_sweat:
@Soniaaa
ممنون :blue_heart: :bouquet:
Farhan Honar :heart_suit: :face_with_tears_of_joy: پیش میاد دیگه
Farhadd
@Soniaaa
Farhan Honar کاملا متوجه شدم ممنونم ازتون :folded_hands: :folded_hands: :green_heart: :green_heart:
این وقت از سال گیاهی بخونم یا حذف کنم ؟
تسلطم در حدیه که یه بار فیلمای اقا موقاری رو دیدم و جزوه ها شو نوشتم
سلام به دوستان آلایی عزیز
یه سوال
ما در تلوفاز میتوز میگیم هر هسته دیپلوئید غیر مضاعف و هر دو تا هسته با هم تتراپلوئید غیر مضاعف
و در تلوفاز 2 میگیم هر هسته هاپلوئید غیر مضاعف آیــــــا میتونم بگم که هر دو هسته با هم میشه دیپلوئید غیر مضاعف ؟؟
و یک سوال دیگه در پروفاز 2 میتونم بگم برای تخریپ پوشش هسته 8 لایه فسفولیپیدی تجزیه میشه ؟
@M-Tina
منم همینطور
ولی اوکی میشه نگران نباش هر چند خودمم نگرانم
با سلام خدمت آلایی های عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه .
یه سوال برام پیش اومده اونم اینه که :
دوزیستان لقاح داخلی دارند یا نه ؟
یا بهتره اینجوری بگم که آیا توانایی لقاح داخلی دارند ؟ مثالی دارید ؟
For Nisa
درود امیدوارم حالتون خوب باشه
بهتون پیشنهاد میدم محاسبات شیمی ، استاد آریـــان حیدری رو از پیج یوتیوبشون ببینید .
در یوتیوب سرچ کنید محاسبات شیمی آریان حیدری براتون میاره
Farhan Honar در لایه زیرمخاطی ! گفته است:
@Allen-Gamer سلام . خیر در زیرمخاط علاوه بر بافت پیوندی ، بافت پوششی هم داره. هم بخاطر داشتن رگ خونی
هم بخاطر داشتن غدد برون ریز که پوششی هستن. حتی میتونیم ماهیچه ی صاف هم در نظر بگیریم چون لایه ی میانی رگ ها ماهیچه ی صاف داره.
Farhan Honar @مریم-گنج-بخش
.
اوکی ولی چرا استاد موقاری میگن فقط بافت پیوندی داریم ؟؟؟
این فیلم روببینید :
https://s6.uupload.ir/filelink/354547375ad486063be08c8000fb30fa_d4938dae20/rec_0045_2qb3.mp4
درود بر تو
فکر کنم دوازدهمی باشید دیگه درسته ؟
ببین من از سال دهم دارم کنکوری میخونم ولی اشتباه میخوندم و عید فهمیدم که تازه چی به چیه !
اصلا مهم نیست چون که گذشته دیگه گذشته ، شاعر میگه :
از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامدهست فریاد مکن
بر نامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
حالا کاری به مصراع آخر ندارم :face_with_tears_of_joy: ولی خواستم بگم که نگا ، آدم باید منطقی فکر کنه خب طبیعتا نمیشه رتبه خوبی توی این تیر ماه پیشه رو آورد و اینم بگم که نمیشه هم درس نخوند
یه جورایی وسط یه باتلاق گیر افتادی همه ی کنکوری ها ! کلا دو تا راه داری یه تسلیم شی و خیلی بهت شِرو وِر بگن که نمیدونم این نتونست درس بخونه و این حسرت توی دلت میمونه ! و...
یا میتونی ادامه بدی و خودتو از این وضعیت *** نجات بدی ! (منظورم وضعیت بد بود :grinning_face_with_sweat: )
و به آرزو هات برسی و یه شغل داشته باشی و هزارتا چیزه دیگه ...
.
.
ببین مهم نیست که از کی شروع میکنی ! از 20 سالگی از 30 سالگی یا هرچی مهم اینه اگر هدفت برات مهمه باید بهش برسی ! اصلا اگر کسی واقعا اهمیت میده برا هدفش ، قطعا براش تلاش میکنه
و اینم در آخر بگم از من به تو نصیحت :
%(#a404d9)[آدمی که 100 خودشو میزاره ، 100 در 100 موفق میشه !]
.
امیدوارم صحبت هام برات مفید باشه...
مراقب خودتون باشید :hand_with_fingers_splayed:
سلام به دوستان آلایی .
زلالیه با مردمک در تماسه درسته ؟
تجربیا
You are absolutely right